Hele goede service

Bij het bezoek aan Witgoed Service werden we heel goed geholpen. Uiteindelijk een mooie keuze kunnen maken. De aflevering was volgens plan en al het restmateriaal inclusief de oude apparaten werden keurig meegnomen. Al met al een prima ervaring!!

Goede apparatuur tegen een prima prijs

Prima contact, vlot en duidelijk en niet duur!!

Als je maar even goed zoekt op internet kan het je zo 200,- schelen! Witgoed Service is goed bezig. Via Whatsapp contact, binnen 5 minuten duidelijk antwoord. Ze staan bij mij al in de Favorieten :)) En de wasmachine....heeft al een aantal ronden gedraaid in volle tevredenheid. Ze krijgen van mij een welverdiende 10 !!!

Goed geholpen/ goede service

We zijn prettig behandeld door het personeel. De vrouw die ons hielp dacht ook goed mee met onze behoeftes en welke machine hier goed bij aansloot. Kortom erg goede ervaring gehad bij dit bedrijf en het was de reis er heen wel waard.

Goed, snel en doet wat ze beloven

Goede informatie, ze leveren wat ze zeggen, en komen afspraken perfect na. Nette levering

Zeer vriendelijke en goede service!

Bosch wasmachine gekocht die prima werkt voor een nette prijs. Bij het ophalen zeer vriendelijk geholpen met een goede kop koffie erbij!

Snelle en goede levering, alles geleverd, zoals afgesproken

Erg goed behandeld

Goede leverancier. Snelle levering. Koop snel rond.

Fijne mensen en goede service

Ze geven goed advies

uitstekend

ruime aanbod, gemakkelijk betalen, snelle service.

Korte duidelijke afhandeling en uitleg over product.

Top bedrijf

Jaren geleden een 2de hands vaatwasser gekocht die vrij snel probleem had. Ik had er toen voor gekozen om met bijbetaling om te ruilentegen een andere, iets duurdere. Toen deze een probleem had werd hij de dag erna opgehaald voor reparatie. Uiteindelijk werd ik gebeld na een week dat hij nog een probleem had gevonden en hij heeft hem kosteloos omgeruild tegen een nieuwe met transportschade, een Beko. Nou ik heb nog nooit een probleem gehad met de vaatwasser. Gisteren begin mijn wasmachine rare geluiden te maken, kan na 12 jaar he. En heb nu ook een Beko wasmachine besteld met transportschade omdat ik goede ervaringen heb met witgoed c.c.. mijn dochter heeft bijna 4 jaar geleden ook bij hun alles gekocht voor haar keuken en is ook heel tevreden.

Snelle service voor een prima prijs

Licht beschadigde koelkast op website gekocht. Vooraf foto’s opgevraagd, waarop netjes en snel gereageerd werd. Vanaf moment van aanschaf snelle en duidelijke communicatie over de levering. Beschadigingen bleken ook nog eens veel minder dan het leek. Al met al een prima deal bij een vriendelijk bedrijf!

Uitstekende service bijzonder vriendelijk

Uitstekend vriendelijke man

Betrouw snel en goede kwaliteit

alles is goed aangekomen

ik heb een goede ervaring ik mis alleen een Nederlandse handleiding en een receptenboek

Fijne service in de winkel maar ook tijdens bezorging nog wat tips meegekregen

Minimaal

De prijs is goed maar daar hoef je niet veel van te verwachten.

Na 10 min 3 apparaten gekocht voor een scherpe prijs. Daarna na 2 dagen geleverd volgens afspraak.

Niet zo goed

Ik zat van 13 tot 15 te wachten Om ongeveer 14:30 naam ik contact met bezorgen en kreeg geen gehoor Wat later alweer geprobeerd en kreeg wel dhr aan de lijk en was overtuigd dat hij contact met mijn man had gehad . Bij het leveren gaf alweer aan dat mijn man had gesproken terwijl ik geen man heb . Dhr kwam over als beetje geïrriteerd. Was om 15 uur bij mij Ik weet niet als altijd zo gaat . En weet niet hoe ik moet aanbevelen aan andere .

Mooie prijs voor een machine met transport schade ,miste een afvoerslang werd direct de volgende dag geleverd.

Super service en mooie deal.

Snelle reactie supermooie wasmachine voor een mooie prijs.

Klein foutje compleet goedgemaakt

Ik heb een wasmachine besteld en deze werd netjes op tijd geleverd + geïnstalleerd. Toen ik later die dag thuis kwam waren de stoppen doorgeslagen en bleek dat de chauffeur (installateur) was vergeten de stop dicht te draaien. Iedereen maakt fouten, het gaat erom hoe deze worden opgelost. Toen ik hem belde stond hij me vriendelijk en behulpzaam te woord en hij bood zijn excuses aan. Voor een oplossing moest ik Witgoed Service CC bellen. Aan de week erna zal ik niet teveel woorden vuilmaken: een bijdehante persoon aan de telefoon bij Witgoed Service CV en ook via de app rare reacties. Meermaals onaardige reacties, geen begrip, niet de fout toegeven en niet meedenken voor een oplossing. Toen ik boos werd kwam er iemand anders binnen de organisatie helpen: die zat er super kort op en heeft er alles aan gedaan het op te lossen. Ik kreeg een nieuwe wasmachine. Eerst was ik super ontevreden, maar ik denk dat dat te wijden is aan één dissonant binnen de organisatie die zowel de telefoon als de Whatsapp bediende. Want zowel de chauffeur als het nieuwe contactpersoon waren super. Uiteindelijk goed afgehandeld en omdat ik verwacht dat deze persoon intern is aangesproken kan ik niets anders doen dan Witgoed Service CC aanraden.