Precies volgens afspraak

Magnetron gekocht met doos schade. Keurig thuis afgeleverd op tijd en zonder andere schades dan vermeld.

Positief

Ben tevreden.

Zeer klantvriendelijk

Goed contact met het bedrijf. Vriendelijk via de telefoon en duidelijke afspraken. Chauffeur belde half uur van te voren om aan te geven dat hij er bijna was. Algehele ervaring was zeer positief!

het was heel goed

een goede en netjes afhandeling

Via app contact gezocht met een vraag. Kreeg heel snel en reactie. Product besteld en dit werd zeer snel geleverd. Hij moet nog uitgepakt en geïnstalleerd worden, maar heb er alle vertrouwen in dat als iets niet in orde is, het geregeld kan worden.

top!

alles was heel snel geregeld, de koelkast ziet er prima uit. ik zou dit zeker aan bekende aanraden.

TOP

Veel keus Goede service Goede prijs Goede levering

Goed en vrolijk personeel

Zeer goede service en hulp bij aankoop

Super service zeer mooi apparaat

Leuke communicatie zeer aardig afwasmachine niet beschadigd makkelijk aansluitbaar oude machine mee terug Echt een aanrader ik koop er voortaan alles

Super goede service

Ik was op zoek naar een koel-vriescombinatie voor in de garage en heb een mooie deal gesloten met Witgoed Service C.C. ligt beschadigd aan de buitenzijde maar verder nieuw. Super prijs gekregen en netjes thuis bezorgd waarna ze de oude apparatuur mee retour namen.

Alle afspraken nagekomen.

Duidelijke uitleg, afspraken zoals gemaakt ook nagekomen. Goede kwaliteit / prijsverhouding

Goede informatie

Goede informatie

Besteld en de volgende dag in huis een wasmachine met krasjes die je bijna niet ziet en dat voor een mooie prijs.

Geweldig die Witgoed Service C.C in Best.Prettige mensen met verstand van zaken.

Heel kundige mensen met verstand van zaken en o, zo vriendelijk en service.Ook het bezorgen van mijn fornuis is keurig geregeld. Als ik weer een ander artikel ga kopen ga ik eerst naar Witgoed Service C.C te Best, Bedankt Karina voor de fijne uitleg. mvrgr, AEM Bok van Bree

Vriendelijk personeel

Alleen maar goede ervaringen heb al veel spullen gekocht altijd goed

Goed geholpen

Op internet zien staan wat we zochten en gaan ophalen. Goed geholpen met een eerlijk advies van jullie kant. Helemaal top

De service is geweldig. Wij kochten een grote amerikaanse ijskast, zouden m zelf mee nemen. Maar dat zou de volgeende dag met eigen vervoer gebeuren. Ineens hadden wij tweifel of dat wel kon, hij zou dan liggend moeten worden vervoerd. Na even bellen, boden ze de oplossing :wij bezorgen hem voor jullie!!! Service extra, top! Bedankt!!!

Als iets stuk gaat, komt het financieel nooit uit. Maar bij dit bedrijf hebben ze altijd super deals en outlet. 2e apparaat hier gekocht en weer super tevreden

Super klant vriendelijk

Alles in 1 x perfect geregeld ,van de aankoop tot de begeleiding en de foto's en tot slot de levering. Top service bedankt

Top bediening en snelle service.

Mooie prijzen.

Goede prijzen en service

Voor een bestaande keuken een vaatwasser met transportschade voor een aantrekkelijke prijs aangeschaft. Bij het installeren bleek dat niet al het installatiemateriaal aanwezig was, na een belletje is dit opgestuurd en had ik het de volgende dag in huis.

Netjes op tijd. En zoals beloofd een vriezer met weinig schade.

Super snel

Prima website. Duidelijk en makkelijk te bestellen. Snelle levering en fijn het contact met de bezorgdienst. Erg duidelijk wanneer geleverd wordt. Ook goed afgehandeld door de bezorger.

Snel, goed en zoals verwacht

Snelle levering, aardige man die machine op de plaats zette.volledig tevreden met deze service.

Goed product en goede service

Vaatwasser netjes volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd! Niks op aan te merken gewoon goed!

fabrieksweg 9 5683PN Best