Goed geregeld en afspraak nagekomen

Afspraak nagekomen en netjes geleverd

Matig

Omdat er geen informatie over de transport schade was wisten we niet dat er meerdere soorten schade waren, wieltjes die niet lopen, schade aan de achterkant van het 'controle panel', het moest gerepareerd worden, gelukkig is mijn man technisch aangelegd. Er was geen boekje bij. Gelukkig was de korting op de oorspronkelijke prijs een verzachting op de teleurstelling. De wasmachine werkt verder wel prima, voor zover we kunnen constateren. Volgende keer dat ik deze manier van aankoop zou doen is als er foto's van de schade beschikbaar zijn.

Bedankt voor u review en u opmerkingen, overigens hebben we een WhatsApp functie en kon u de foto's opvragen, ik zie dat u dit niet heeft gedaan als u dit had gedaan was u ook niet voor verassingen komen te staan, we verkopen overigens transportschade witgoed en er zal altijd een deukje of krasje op het product zitten. Ik hoop voor u dat u alsnog blij bent met u product. Met vriendelijke groet, Witgoed Service C.C BV

Correct, vriendelijk, goede service

Vriendelijke bezorger

Ben goed geholpen en vriendelijk personeel

Service is heel erg goed ik ben goed geholpen en vriendelijk personeel

Tevreden weg gegaan

De vrouw die ons te woord stond was vriendelijk en niet opdringerig Ze gaf ons goed en eerlijk advies met gevolg dat we het artikel kochten

Geweldig, ondanks de drukte toch voldoende tijd voor ons.

Vanwege een defecte oven snel nog even naar de locale witgoed Outlet. Uurtje voor sluitingstijd waren we niet de enige, het was best druk. Na zelf eerst wat ovens bekeken te hebben goed advies gekregen en maar gelijk een meegenomen, kon natuurlijk ook (gratis) gebracht worden maar was deze keer niet nodig. Al met al weer een fijne ervaring met deze winkel.

uitstekend

mijn oude wasmachine was kapot en moest snel een nieuwe hebben ik heb toen gebeld en ze hebben dezelfde dag nog een nieuwe geregeld tegen betaalbare prijs

Wederom prima geregeld

Prettige communicatie en goede service. Heldere afspraken die keurig worden nageleefd

Goed geregeld

Via internet gekocht. Daarna nog enkele keren met klantenservice gemaild om een en ander door te nemen betreffende levering. Top geregeld. Dag vantevoren een sms en op de dag van levering een half uurtje vantevoren gebeld door de bezorger. Bracht de wasmachine naar de 5de verdieping, geïnstalleerd en de oude retour genomen. Kortom goed geregeld.

Prima en netjes behandeld!

Heel fijn om te hebben gebeld en wat app contact te hebben gehad om zo wat vragen te kunnen stellen.

Gewoon goed

Goede Service ,en een zeer goede monteur.

Prima bedrijf

Afspraken nagekomen

Alles klopte

Wasmachine gekocht "met transportschade". Schade was een deuk in de zijwand. Hierdoor voor een leuke prijs. De wasmachine functioneert prima. Levering en de communicatie over de levering was correct. Sms van tevoren over tijdstip van levering, telefoontje van de chauffeur, dat hij er aankwam. Alles klopte.

artikel zoals omschreven bezorging goed en hulpvaardig

goed en snel

sel en correct behandeld en nette machine

Bedrijf denkt met je mee. Waarschuwt als men denkt dat er iets niet goed zou gaan. Snelle service, zowel in levering als reacties op berichten. Ga hier zeker ook de volgende aankoop doen.

Uitstekend!!!

Goede service en een fijn medewerking. een zeer goede aanrader

Alles ging super!

Heel prettig allemaal

Hele goede service en after sales

Lampje van de oven kapot. Gelijk een nieuw lampje gestuurd. Was niet het probleem, geholpen met probleem oplossen door monteur van fabrikant. Nogmaals bedankt voor de goede service!

Netjes op tijd geleverd vlgs afspraak. Mooie en prima vriezer. Helemaal naar tevredenheid!!!

Prima communicatie

Duidelijke foto's vriendelijk

Valt tegen

Machine is erg beschadigd, niet alleen behuizing maar ook in het zicht. Schroef in behuizing mist ook. Machine is al in gebouwd geweest en het gaat dus niet alleen om transport schade. Prijs te hoog voor machine in deze staat. Zit niets bij geleverd, geen montage materiaal. Toestand wordt niet eerlijk gecommuniceerd met klant. Wel foto's gehad maar daar zie je het allemaal niet op. Geen detail foto's. Ik weet niet wat de historie van deze machine is.

Slechte communicatie

Vaatwasser bestelt.Na 1 week kreeg ik bericht dat de factuur digitaal was. De volgende dag belde er iemand dat hij vertraging had. Maar wist niet dat ze deze vaatwasser vandaag zouden leveren. Geen tijd gehad om tang uit schuur te halen.Oude machien laten staan en nieuwe in de gang geplaatst.

Bezorging viel tegen verder prima

Wasmachine gekocht, goede prijs. Jammer dat er geen trommel klemmen bij zaten, is toch behoud van de machine tijdens vervoer. Wasmachine is verder goed. Levering enkel tot begane grond. Jammer dat er geen extra service is om hem boven te bezorgen bij gebouwen zonder lift.

Op tijd geleverd bovenlader ziet er top uit al 2 wassen gedraaid. Prima bedrijf houdt zich aan afspraken. Moest Naar Antwerpen vervoerd worden door de huizen daar was er een trappetje geen probleem bezorger heeft de machine opgetild en voor de deur gezet. Gewoon klasse.

fabrieksweg 9

5683PN Best