het duurt wel lang voor de levering 7 +3 dagen

mijn chloor sticks raken op dus snel besteld op Zwemonline.nl 1 dag later dat er binnen 48 uur een reactie komt nu een week later dat het pakket onderweg is en nog 3 dagen kan duren. De laatste sticks gaan er vanavond in.

Beste Antonie. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. In verband met vakantie worden de bestellingen welke gedaan worden later verwerkt, zoals ook op onze website is aangegeven bovenaan. Dit is de reden dat de levering even op zich heeft laten wachtten. Uiteraard begrijpen we dat dat vervelend is, maar we hopen dat je inmiddels de levering goed binnen hebt gekregen en er gebruik van kunt maken! Met vriendelijke groet, Team Zwemonline

De levering en contact heel goed en vlot,maar bij de eerste bestelling heb ik vastgesteld dat één tube Easy seal xs kapot en gescheurd was dit door die dit weekend te gebruiken en dat was niet aangenaam. Kan hier een oplossing of iets voor geregeld worden. Dankjewel

Makkelijk en snelle reacties op gevraagde.

Snelle acties op bestelling en duidelijke follow up voor de levering

Voorlopig negatief

Krijg al meermaals onmiddellijk het verzoek tot review ? De zending is nog niet eens verzonden!!. Nu dag 3 en misschien morgen de ontvangst? Mvg

Niet goed

Slecht verpakt of heel slordig mee om gegaan

Beste Ernst, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Wij gaan er alles aan doen om te kijken wat er misgegaan is bij het vervoeren. Helaas is namelijk de doos beschadigd geraakt bij transport. Wij doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Zwemonline

Betrouwbaar en snelle levering

Betrouwbaar bedrijf en het materiaal is kwalitatief goed en levering was snel.

Uitstekend verzorgd.

Het artikel was goed en netjes verpakt. Geen beschadigingen en het artikel werkte correct na installatie.

zeer snel

Zeer snel geleverd

op verkeerd adres geleverd en geen tracking nr ontvangen

op verkeerd adres geleverd en geen tracking nr ontvangen. gebeld nr zwemonline doch geen info ontvangen

Beste René, We begrijpen goed dat u hier niet blij mee bent. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Er is inderdaad een fout gemaakt bij het versturen van uw pakket waardoor deze op een verkeerd adres geleverd werd. Wat betreft de track & trace code. Deze hoort u normaal gesproken bij de bevestiging van de bestelling te krijgen. Wij gaan uitzoeken waar dit aan gelegen heeft. Met vriendelijke groet, Team Zwemonline

begrijpend m.b.t. tot het geschetste probleem en professioneel in afhandeling

zie boven

vlot en prettig

Buiten een probleem met betalingssysteem verliep alles vlot en vlug.

Goed en snel geregeld!

Goede keus in producten en snelle levertijd.

Alles prima gedaan volgens afspraak.

Goeie medewerkers indienst die hun vak verstaan

goede info na telef. contact. reparatie pomp en ionisator vervangen

Vertrouwd adres

Een keer in de zoveel tijd bestellen we er onze spullen voor de zwemspa. Ze hanteren eerlijke prijzen en de bestellingen worden correct verzonden.

Aantrekkelijk geprijsde producten, bezorgingskosten aan hoge kant

De producten die ik zocht waren op zwemonline aantrekkelijk geprijsd. De bezorgingskosten vond ik met bijna €10 wel aan de hoge kant.

Conform afspraak..altijd.

Goed advies, acceptabele prijsstelling, aardig personeel, "service après vente", Kortom een prettig bedrijf.

Niet zo heel best.

De voorraad meter op de website klopt niet. Ik had voor zwembad online gekozen omdat zij alles in voorraad hadden qua onderhoud wat ik wilde. Helaas bleek dat een dag later niet zo te zijn en is eenzijdig besloten maar een deel van de bestelling op te sturen en het restant te crediteren. Het is volgens mij netjes om ofwel het voorraadsysteem altijd op orde te hebben ofwel de klant de keuze te laten.

Beste Erik, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Er is inderdaad een fout geweest in ons voorraadsysteem. Ook vinden wij dat de communicatie inderdaad beter had gekund. Wij willen via deze weg nogmaals onze excuses aanbieden. Wij zullen uw feedback gebruiken voor de verdere ontwikkelingen van onze webshop. Met vriendelijke Groet, Team Zwemonline

Geen probleem

Perfecte en snelle bezorging

Alles Prima

Prima te bestellen en snelle levering

Helemaal tevreden, kon snel geleverd worden

Artikel dat we nodig hadden was op voorraad en konden we snel ophalen. Snelle communicatie ook. Dus helemaal OK.

Wat op voorraad is wordt snel en prima verpakt afgeleverd. Ook als ik een storing aan het zwembad hen, wordt dit altijd snel en vakkundig opgelost

gemengde ervaring

De spullen zijn allen juist geleverd en door coronatijd natuurlijk nooit zeker van een juiste levering, maar 3 dagen langer wachten omdat men vergeten is het huisnummer te vermelden en er daardoor niet gesorteerd kon worden vind ik slordig.