Aardige mensen, meedenkend, geduldig toppers

Een jas van modeka besteld. Dit ging niet vanzelf omdat leverancier telkens weer de leverdatum verplaatste. Telkens netjes geïnformeerd en uiteindelijk ander voorstel gekregen. Zeer prettig om mee samen te werken. Betrouwbaar en hele aardige mensen. Kortom kan iedereen aanraden met deze mensen zaken te doen. Gr uut de Achterhoek!!!

Goedemorgen Marcel, Heel erg bedankt voor je positieve reactie daar zijn wij heel erg blij mee. Veel plezierige kms gewenst met je nieuwe motorjas. Graag tot een volgende keer! Vr Groet Edwin Motorkledingvoordeel

Duidelijke webshop, prima prijzen!

De webshop is overzichtelijk en je kunt er vanalles kopen, en de prijzen zijn goed

Na eventjes geduld te hebben is alles in orden ge komen na een tefoontje heeft hij mij meteen uitgelecht waarom het kwam dat het zo lang duurden

Snel geleverd super blij met m'n aankoop

Ik heb een mooie leren jas voor mijn man zijn verjaardag besteld. Flinke korting en snel geleverd. Netjes verpakt ook. Ik kom zeker nog een keer terug!

Beetje problemen in het begin, maar achteraf alles opgelost

Ik had een jas en een broek besteld een aangegeven dat ik met afterpay wilde betalen, het duurde behoorlijk lang voordat de spullen verstuurd werden, maar toen ik het ontvangen had en gepast heb pasten zowel de broek als jas niet, en dus ik heb alles de volgende dag terug gestuurd. Ondanks dat ik een creditnota had gehad, bleef ik echter steeds betaalverzoeken van Klarna krijgen. Uiteindelijk is alles opgelost door Motorkledingvoordeel, dus hopelijk een volgende keer wel iets passends.

Zoals zovelen komen leveringsbeloften niet na

Ze hebben rare e-mails.... misschien iets aan gaan doen. Vandaag hele dag voor niks thuisgebleven. Krijg eerst een e-mail dat het is verzonden met daarin dat post nl meestal de volgende dag bezorgd en dat ik binnen 48 uur een tracking code krijg. Die twee zaken naast elkaar is al vreemd. Krijg de tracking code na het pakketje volgens die e-mail.....??? Niet erg zinvol. Vandaag krijg ik dus die 2e mail dat mijn pakket klaar is voor verzending..... maar hij was toch al verzonden??? Zie mail hiervoor... Beetje jammer dit. Daarnaast staat op de site vermeld bezorg tussen 2-5 werkdagen.... niet dus gewoon na een week. Jaja dat kan 5 werkdagen zijn ja... Beetje misleidend is het allemaal wel. Hoop dat de jas wel goed is.....

Uitstekend!

Vanmorgen gebeld of ze ook Rev’It Oxygen onderkleding op voorraad hadden. Dit bleek het geval en ik heb er een mooi motor ritje aan gewijd en ben ff langs Wommels gereden. De verpakkingen lagen al klaar voor mij en ik kreeg ook nog eens 11% korting zoals vermeld op hun website. In het verleden hebben mijn motor vrienden en ik zelf hier meerdere malen kleding gekocht en altijd tot volle tevredenheid. De keuze is reuze en de prijzen scherp! Ik kom hier zeker terug.

Lang wachten maar goede klantenservice

Heb 13 dagen gewacht op mijn pakje uiteindelijk wel geleverd maar duurde wel lang gelukkig was de klantenservice goed die reageerde snel en is prima

Vriendelijk en professioneel geholpen

Vriendelijk en professioneel geholpen. Nadat mijn motorjas al na een paar weken kapot was gegaan is mijn jas onder garantie keurig netjes en snel gemaakt.

Precies gevonden wat ik zocht!

Ruim aanbod

Gewoon goed

Een Richa Broadway motorjas besteld en na een week ook keurig ontvangen. Maat bleek niet goed. Volgens instructie retour om te ruilen. De goede hangt nu aan de kapstok. Gewoon goed geregeld!!

Nog niks ontvangen

Op blackfriday had ik een motorhelm bij hun besteld, Na 1 week te hebben gewacht zoals aangegeven op de website 3/5 dagen heb ik maar een mail gestuurd. Op de mail werd opzich snel gereageerd en werd het nog 1 week meer. Hier heb ik mij bij neergelegd, na 1 week extra te hebben gewacht nog niks binnen dus nog een mail gestuurd. Nu kwamen er 2 weken bij?!. ik heb nogsteeds niks ontvangen en begin me rustig aan opgelicht te voelen.

Producten van goede kwaliteit en geweldige klantenservice! Raad ik zeker aan!

Relaxte service

Top service en erg fijne sfeer, extra fijn gezien de vervelende situatie rondom corona...

Zeer fijne service

Ik heb meerdere bestellingen gedaan bij deze mooie zaak. Elke keer is alles netjes verlopen en waren mijn aankopen op tijd bezorgd. Kortom top zaak!!

Doen moeite en leveren volgens afspraak

Een motorbroek niet leverbaar bij mij in de buurt, na een telefoontje met Motorkledingvoordeel.nl deden zij moeite om deze broek te vinden en jawel 3 dagen later had ik hem geheel volgens afspraak in huis. Top geregeld.

Lekker veel keuze, prima prijzen.

Gewoon doorgaan zo, kom zeker terug

Top service en kwaliteit!!!

Afgelopen weekend een kijkje genomen in de winkel en was erg onder de indruk!, ik ben vriendelijk geholpen en er was genoeg keuze.

Wij zijn heel tevreden!

Bij aankomst Werden we zeer welkom ontvangen. Goeie service en klantvriendelijk! Wij zijn goed geholpen en tot een goede deal gekomen en zeer tevreden weer naar huis gegaan! Wij raden dit bedrijf voor iedereen aan! Vriendelijke groeten uit Breda! Ja ja 2.5 uur voor gereden:)

Langere levertijd goed op de hoogte gehouden

Mijn helm bleek niet meer op voorraad, ik kreeg een mailtje daarover. Gelukkig was de helm toch eerder dan verwacht en ik ben er blij mee. Grtzzzzzz

Fijne site en vlotte verzending

Mijn ervaringen zijn goed!

Leuke gezellige en mooie winkel! Ook veel producten aanwezig in de winkel zelf wat erg fijn was, zeker een aanrader!

Hele snelle en correcte levering. Er was wel een fabrieksfoutje, maar dat werd zeer snel en professioneel opgelost.

Geweldige kwaliteit

Goede kwaliteit producten en snelle levering.

Vlotte levering, ondanks de rare periode!

Ondanks de rare Corona tijd, was mijn levering zeer vlot in huis! Alsof er niks aan de hand is, zeer tevreden! Een aanrader!

Over Motorkledingvoordeel.nl

Wat begon vanuit een garage met de verkoop van gebruikte motoren is uitgegroeid tot een mooi bedrijf met motoren en veel motorkleding, helmen, laarzen en accessoires. In onze webshop een ruim scala aan motorproducten. Vanaf 50 euro gratis verzending ( Belgie en Duitsland vanaf 200 euro)