Uitstekend!

Vanmorgen gebeld of ze ook Rev’It Oxygen onderkleding op voorraad hadden. Dit bleek het geval en ik heb er een mooi motor ritje aan gewijd en ben ff langs Wommels gereden. De verpakkingen lagen al klaar voor mij en ik kreeg ook nog eens 11% korting zoals vermeld op hun website. In het verleden hebben mijn motor vrienden en ik zelf hier meerdere malen kleding gekocht en altijd tot volle tevredenheid. De keuze is reuze en de prijzen scherp! Ik kom hier zeker terug.

Lang wachten maar goede klantenservice

Heb 13 dagen gewacht op mijn pakje uiteindelijk wel geleverd maar duurde wel lang gelukkig was de klantenservice goed die reageerde snel en is prima

Vriendelijk en professioneel geholpen

Vriendelijk en professioneel geholpen. Nadat mijn motorjas al na een paar weken kapot was gegaan is mijn jas onder garantie keurig netjes en snel gemaakt.

Precies gevonden wat ik zocht!

Ruim aanbod

Gewoon goed

Een Richa Broadway motorjas besteld en na een week ook keurig ontvangen. Maat bleek niet goed. Volgens instructie retour om te ruilen. De goede hangt nu aan de kapstok. Gewoon goed geregeld!!

Nog niks ontvangen

Op blackfriday had ik een motorhelm bij hun besteld, Na 1 week te hebben gewacht zoals aangegeven op de website 3/5 dagen heb ik maar een mail gestuurd. Op de mail werd opzich snel gereageerd en werd het nog 1 week meer. Hier heb ik mij bij neergelegd, na 1 week extra te hebben gewacht nog niks binnen dus nog een mail gestuurd. Nu kwamen er 2 weken bij?!. ik heb nogsteeds niks ontvangen en begin me rustig aan opgelicht te voelen.

Producten van goede kwaliteit en geweldige klantenservice! Raad ik zeker aan!

Relaxte service

Top service en erg fijne sfeer, extra fijn gezien de vervelende situatie rondom corona...

Zeer fijne service

Ik heb meerdere bestellingen gedaan bij deze mooie zaak. Elke keer is alles netjes verlopen en waren mijn aankopen op tijd bezorgd. Kortom top zaak!!

Doen moeite en leveren volgens afspraak

Een motorbroek niet leverbaar bij mij in de buurt, na een telefoontje met Motorkledingvoordeel.nl deden zij moeite om deze broek te vinden en jawel 3 dagen later had ik hem geheel volgens afspraak in huis. Top geregeld.

Lekker veel keuze, prima prijzen.

Gewoon doorgaan zo, kom zeker terug

Top service en kwaliteit!!!

Afgelopen weekend een kijkje genomen in de winkel en was erg onder de indruk!, ik ben vriendelijk geholpen en er was genoeg keuze.

Wij zijn heel tevreden!

Bij aankomst Werden we zeer welkom ontvangen. Goeie service en klantvriendelijk! Wij zijn goed geholpen en tot een goede deal gekomen en zeer tevreden weer naar huis gegaan! Wij raden dit bedrijf voor iedereen aan! Vriendelijke groeten uit Breda! Ja ja 2.5 uur voor gereden:)

Langere levertijd goed op de hoogte gehouden

Mijn helm bleek niet meer op voorraad, ik kreeg een mailtje daarover. Gelukkig was de helm toch eerder dan verwacht en ik ben er blij mee. Grtzzzzzz

Fijne site en vlotte verzending

Mijn ervaringen zijn goed!

Leuke gezellige en mooie winkel! Ook veel producten aanwezig in de winkel zelf wat erg fijn was, zeker een aanrader!

Hele snelle en correcte levering. Er was wel een fabrieksfoutje, maar dat werd zeer snel en professioneel opgelost.

Geweldige kwaliteit

Goede kwaliteit producten en snelle levering.

Vlotte levering, ondanks de rare periode!

Ondanks de rare Corona tijd, was mijn levering zeer vlot in huis! Alsof er niks aan de hand is, zeer tevreden! Een aanrader!

Top webshop

Zeer overzichtelijk en de service nadien is perfect, ik had een nieuwe motorhelm gekocht en mankeerde stukje binnenafmetingen, ik liet dit hun weten en binnen de week had ik het ontbrekende stukje toe gestuurd gekregen. Tot webshop en service Merciekes Kris

Produkt was goed verpakt.en in perfecte staat...

Vlotte levering, netjes ingepakt !

Netjes te woord gestaan!

Je hoeft nergens achteraan!!👍

Ik ben zeer tevreden over hoe jullie het doen ook naar de klanten toe. Mijn bestelling was niet meer op voorraad en hier is over gebeld. Samen tot een oplossing gekomen om dan een ander product te kiezen en voor hetzelfde geld te leveren. Thanks motorkledingvoordeel!!👍

Zeer goede en snelle levering. Prima service !!!

Zowel online als ervaring in de winkel. Prima service, klantvriendelijk en een goede afhandeling. Zeker de moeite waard om met je motor even een pitstop te maken in Wommels.

fantastisch

Boblbee rugzak gekocht. Was al scherp geprijsd, maar kreeg ook nog extra Motorbeurs korting. De rugzak kwam ook nog met een extra accessoire. Helemaal top. Snel geleverd, netjes verpakt en met alle originele kaartjes, boekje etc.

Over Motorkledingvoordeel.nl

Wat begon vanuit een garage met de verkoop van gebruikte motoren is uitgegroeid tot een mooi bedrijf met motoren en veel motorkleding, helmen, laarzen en accessoires. In onze webshop een ruim scala aan motorproducten. Vanaf 50 euro gratis verzending en retour ( Belgie en Duitsland vanaf 200 euro)