Top webshop

Zeer overzichtelijk en de service nadien is perfect, ik had een nieuwe motorhelm gekocht en mankeerde stukje binnenafmetingen, ik liet dit hun weten en binnen de week had ik het ontbrekende stukje toe gestuurd gekregen. Tot webshop en service Merciekes Kris

Produkt was goed verpakt.en in perfecte staat...

Vlotte levering, netjes ingepakt !

Netjes te woord gestaan!

Je hoeft nergens achteraan!!👍

Ik ben zeer tevreden over hoe jullie het doen ook naar de klanten toe. Mijn bestelling was niet meer op voorraad en hier is over gebeld. Samen tot een oplossing gekomen om dan een ander product te kiezen en voor hetzelfde geld te leveren. Thanks motorkledingvoordeel!!👍

Zeer goede en snelle levering. Prima service !!!

Zowel online als ervaring in de winkel. Prima service, klantvriendelijk en een goede afhandeling. Zeker de moeite waard om met je motor even een pitstop te maken in Wommels.

fantastisch

Boblbee rugzak gekocht. Was al scherp geprijsd, maar kreeg ook nog extra Motorbeurs korting. De rugzak kwam ook nog met een extra accessoire. Helemaal top. Snel geleverd, netjes verpakt en met alle originele kaartjes, boekje etc.

Zeer vriendelijk ontvangen en ruime keus!!

Zeer vriendelijk ontvangen en ruime keus!!

Bestelling keuring op tijd ontvangen!

Pakket was mooi op tijd geleverd!

Breed assortiment en vriendelijk

Heb een helm en een paar handschoenen via de website gekocht en ben er erg tevreden over!

Waanzinnige opruimingsaanbieding

Glasfiber helm voor echt weinig, top!

Top service!

Goede service , kwaliteit producten

Duidelijke website!

Ik kon snel alle artikelen vinden die ik nodig had!

Super, mooie kleding gescoord!

Prima geholpen, veel korting op zowel motorkleding als helm. Prachtige zaak!

Snelle en vriendelijke service

Afgelopen weekend heb ik in de winkel een mooi motorpak gekocht, de eigenaar was erg vriendelijk en ik ben zeer blij met mijn pak!

Goede kwaliteit kleding

Veel keus en goede kwaliteit kleding

Mooie webshop en prima levering, maattabellen kunnnen iets beter

prima levering, kom zeker terug!

Veel keuze, en snel contact met verkoper!

Toppie!

Ruime keuze en voldoende info telefonisch

Super goed

Mooie winkel en de kleding is van top kwaliteit, helemaal super!

Zit en loopt lekker.

Zou graag willlen weten hoe de grand canyon outback motorlaarzen te onderhouden en waarmee. Bvd Paul van Lieshout

Geweldige kwaliteit en goede service

- goede service - goede kwaliteit

Blij met m’n aankoop

Zeer adequate werkwijze als product niet op voorraad is

Na 1 telefoontje met Motorkledingvoordeel.nl, zelf al wetend dat het moeilijk zou zijn mijn gewenste motorjas nog na te bestellen, had ik van hun binnen 15 minuten antwoord dat zij nog 1 jas in de gezochte maat hadden gevonden en gereserveerd voor mij om te kunnen kopen. Wat een service, uiteraard gelijk ja gezegd. De jas was binnen 3 dagen binnen, top

Top service !

Doen hun best voor de klant! Echt top!

Vriendelijke en snelle service

Ben nu 1 keer in de winkel zelf geweest en heb 1 keer een bestelling via de webshop gedaan en alles is naar wens, top!

Over Motorkledingvoordeel.nl

Wat begon vanuit een garage met de verkoop van gebruikte motoren is uitgegroeid tot een mooi bedrijf met motoren en veel motorkleding, helmen, laarzen en accessoires. In onze webshop een ruim scala aan motorproducten. Vanaf 50 euro gratis verzending ( Belgie en Duitsland vanaf 200 euro)