2 keer besteld en alles was top geregeld!

Ga zo door

Prima service. De levering duurde alleen iets langer dan van te voren gezegd/omschreven op de site.

Geen aanmerkingen

Prima geregeld

Alles is prima geregeld, het enige . van kritiek is de levertijd is op de website in principe volgende dag verzenden. Echter is er 3 tot 5 werkdagen te vinden en daar zit een verbeterpunten is. Daarin tegen was de helmdoos wat beschadigd en daar zat wel een net briefje bij. Dus al met al prima geregeld en er is (bijna) altijd wel een verbeterpuntje.

Snel geleverd en niet duur

Goeie service. Snelle levering.

Goed advies en prima service!

Deze week een motorjas besteld, maar deze bleek niet direct voorradig. Hierover werd telefonisch contact opgenomen en werd een andere (voor mij veel betere) jas geadviseerd. Vandaag kwam deze motorjas binnen en ben er heel blij mee!

Snel geleverd en een top service. Extra rits voor motor jas werd gratis geleverd en opgestuurd. Top!

Eigenlijk gewoon zoals het hoort, uitstekend!

Na telefonisch contact ivm met een vraag over het artikel kreeg ik een link gestuurd om te kunnen bestellen. Artikel vlot in huis, prima!

Goed, snel en vriendelijk!

Fijne vriendelijke en goede service!

Komt belofte meer dan na!

Nvt

Service, alsof je in een winkel staat samen met de verkoper.

Goede, snelle, communicatie. Vriendelijke en niet bureaucratische hulp en kwaliteitsproducten.

Toppie

Goede service! Toppie

Klantvriendelijk, prima communicatie en snelle verzending. Top bedrijf.

Heb er als eerste ervaring met Motorkledingvoordeel.nl een DS-cover Alfa besteld voor mijn BMW F800 ST. Op de site van DS-cover de maat opgezocht. Besteld bij Moterkledingvoordeel.nl want bleek incl. verzenden de voordeligste keuze . Na een dag de DS-cover Alfa XL in huis. Deze bleek echter aan de zeer ruime kant. Even een belletje en op advies van de vriendelijke adviseur direct het pakket retour gestuurd voor een L versie van de hoes. Na ontvangst van het pakket in Wommel is direct de L versie retour gestuurd welke de volgende dag werd afgeleverd. TOP!

Mazzel dat ze nog een broek boven hadden liggen!

Ik heb veel moeite met zoeken van motor kleding in mijn maat. Nu via Motorkledingvoordeel één besteld en paste totaal niet. Liep de eigenaar naar boven en toverde nog één tevoorschijn en heeft mijn motor weekend gered.

Ik wou een paar motorschoenen maar was wat bevreesd ivm maatvoering. Ik heb een paar keer heen en terug gemaild met de store en beslist ze te bestellen op vrijdagnamiddag. Op zaterdag waren ze al geleverd vanuit Friesland aan de Belgische kust …. EN ALLES WAS PERFECT (ook de maatvoering dus) … Echt helemaal TOP !!!

Perfect!

Gevraagd product was niet leverbaar. Duurder alternatief voor dezelfde prijs gekregen. Top!

Pluspunten

In de winkel mijn bestelling omgeruild. Lag keurig klaar. Mooie winkel, ruime keus en erg goed geholpen. Ga zo door

Geen

Pluspunten

Zeeeeeer snelle levering al zegt de website langer. Betalen achteraf mogelijk. Product is kundig verpakt.

Ik wil graag al meteen betalen na ontvangst als het product geleverd is. Ik miet nu wachten tot het bedrag vrijgegeven. Dat is het enige en dat is nieteens zó slecht

Pluspunten

Edwin heeft ongelooflijke service verleend. We hadden een helm besteld en jammer genoeg bleek hij niet meer op voorraad te zijn bij de leverancier. Edwin heeft het daar niet bij laten zitten en heeft er voor gezorgd dat de helm uit Italië naar ons toe is gekomen. Pet je af, deze service vind je niet vaak Like

Doorgaan met deze service.

Pluspunten

Onlangs heb ik hier een mooie gebruikte motor gekocht. Netjes afgeleverd, achteraf nog een garantie gevalletje en dit is ook goed opgelost! Dik tevreden dus!

Pluspunten

Bestelling wel wat later ontvangen dan verwacht maar zijn daarover telefonisch geïnformeerd. Vriendelijke mensen. Ga er zeker nog een keer wat bestellen.

Levertijden aanscherpen

Pluspunten

Goede service, betrouwbaar bedrijf Snelle levering

Over Motorkledingvoordeel.nl

Wat begon vanuit een garage met de verkoop van gebruikte motoren is uitgegroeid tot een mooi bedrijf met motoren en veel motorkleding, helmen, laarzen en accessoires. In onze webshop een ruim scala aan motorproducten. Vanaf 50 euro gratis verzending ( Belgie en Duitsland vanaf 200 euro)