Zeer correcte afhandeling

Na een mislukte eerste poging om het pakje op te sturen volgde een tweede geslaagde poging . De communicatie liep zeer vlot en vriendelijk . AllesTegenOngedierte.nl is een fijn bedrijf voor uw aankoop . Marc

werkt voor geen meter

Mijn oude Senner reiger verjager is na 5 jaar stuk gegaan en ik heb nu een BSI Water-stop aangeschaft.,via allestegenongedierte.nl. Dit moet de reiger bij je vijver verjagen. nou ik denk dat er eerst een olifant voor de sensor moet springen om het apparaat te laten werken. Het zogenaamde flitslicht zijn een paar knipperende LED,s en heeft niets met flitsen te maken, daar wordt een beest niet warm of koud van. Alle instellingen geprobeerd maar geen goede werking waargenomen. kortom miskoop van de maand. Ik ga weer proberen de Senner te verkrijgen want die werkte uitstekend. overigens de levering van Allestegenongedierte.nl was wel supersnel alleen Jammer dat ze zulke spullen verkopen.

• Klantenservice N.v.t.

Product helpt totaal niet, duiven lopen er vlak naast.

Helaas helpt Dit apparaat mij totaal niet om van mijn duiven overlast om mijn balkon. Ik heb het al 3 dagen staan , maar geen resultaat, zelfs vanochtend zat de duif net ernaast .

• Levering N.v.t.

Goed en snel

Mooi spul, goede kwaliteit en werkt prima

• Klantenservice N.v.t.

Uitstekende service geen problemen, snelle leveribg ondanks coronavirus

Perfect verlopen

• Klantenservice

Scherpe prijs en snelle levering

De bestelde producten zijn scherp geprijsd en de volgende dag had ik ze al in huis. Nu nog hopen op resultaat dat we het ongedierte ermee weg krijgen.

• Klantenservice N.v.t.

Top, Ptoducten besteld,volgende dag in huis. Degelijke kwaliteit aan een mooie prijs.

• Klantenservice

Goede levering in een snelle tijd. Website was ook duidelijk. Echt fijn

super

Op een week tijd al 7 van die knaagdieren gevangen in de garage. De lijm werkt goed, en de rattenval werkt uitstekend.

• Klantenservice N.v.t.

Had het heel snel in huis

Kreeg niet zo veel mails over mijn bestelling wat ik op zich wel fijn vond 2 was meer dan genoeg

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering, niet gewenste resultaat

De snelheid, alles prima. Echter werken alle gekochte producten niet.

• Klantenservice N.v.t.

TOP, eerste zending is niet aangekomen, en toch tevreden!

zonder problemen de tweede zending opgestuurd en ontvangen. Waarvoor dank. Vertrouwen vanaf jullie kant die dan ook beloond wordt in een mooi sterrenaantal. Site niet goed bestudeerd. Wel makkelijk gevonden via google wat ik wilde hebben.

Goede snelle levering

• Klantenservice

Alles is goed en op tijd bezorgd

alles is goed en op tijd bezorgd.

Alles zoals beloofd

Alles volgens afspraak.

Snelle en correctie levering

Diervriendelijke muizenval, besteld via Bol.com en sneller geleverd dan gedacht. Helemaal top. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• Klantenservice N.v.t.

De keuzemogelijkheden zijn prima, bestelling kwam goed verpakt aan. Er zat alleen geen gebruiksaanwijzijng bij, dus zelf maar wat puzzelen. Ook het lokaas is te klein en valt door het rooster heen. Wat meer advies en uitleg is welkom.

• Klantenservice N.v.t.

Goede duidelijke site en snelle levering

• Klantenservice

Alleen maar positief.Voor mij hoeft(kan)het niet beter!

snel en adequaat

uitstekend.

• Klantenservice N.v.t.

Zeer snel en zeer voordelig

Mijn eerste keer bij dit bedrijf. Alles super verlopen!

• Klantenservice

Snelle en correcte levering.

Na het verzorgen van de bestelling verliep alles correct. Via een email werd ik geïnformeerd over iedere stap van de levering.

Snelle levering!

Xx

• Klantenservice N.v.t.

de muizenvallen waren binnen een dag geleverd. en de eerste muis gesneuveld aan het eind van die dag . Goede spullen

Besteld gelijk geleverd Top

Over AllesTegenOngedierte.nl

AllesTegenOngedierte.nl biedt u een ruim assortiment internationale topmerken op het gebied van ongedierte bestrijding. Voor 22:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden, ook Same Day Delivery mogelijk! Bekijk ons voordelige aanbod op www.allestegenongedierte.nl