Goede keus, goede prijs.

Ik heb al eerder vallen bestelt, ik verwacht dat deze ook goed werken. Het aanbod op de site is groot, en de prijs niet hoog. Bestelling was heel snel binnen!

Zeer positief

Goed producten tegen een redelijke prijs. Snelle en correcte levering.

• Klantenservice

Slechte vangkooi de kat vlievd er zo uit sorry

Als er een kat in zit en je pakt de kooi op Vliegd de kat er uit Het deurtje duwd de kat gewoon open Eigelijk een slechte katten vangkooi Daar moet echt iets aan veranderen Mvg Frans

• Website N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

Zonder poespas kant en klaar ,zo gaat hij goed.

• Klantenservice

Snelle en correcte levering.

Kan niet beter, het artikel dat ik zocht in no time geleverd.

• Klantenservice N.v.t.

Vlotte bestelling en levering!

Vlug gevonden wat ik zocht.

Levering prima

Alles prima waar naar verwachting

• Klantenservice N.v.t.

Perfecte levering. Alles naar wens.

Perfect artikel.

• Klantenservice

Tot nu toe ( 5 dagen geen muis gevangen.!!!

Ben nu na 5 dagen nog steeds aan afwachten op de eerste gevangen muis,

Onvolledige bestelling

Hallo, Ik wou jullie schrijven. Ik bestelde o.a. een buxumot bekerval met feronoom. Toen we de doos openden, mankeerden 3 van de 5 onderdelen. Enkel de emmer en de groene trechter bevonden zich in de doos. Geen deksel, geen kokertje en geen groene feromoonhouder. We kunnen dus niets doen met onze aankoop van 29.89€ + btw + verzendkosten. Ik ben echt niet blij !

Oplichters zijn jullie

Mijn bestelling zou op 30/03/21 verzonden tot op heden 06/04/21 is er niets toegekomen bij PostNL en dus ook niet bij mij, en dan durven jullie vragen naar mijn ervaring. conclusie : Ik ben opgelicht.

Snelle levering!

Snelle reactie

Correct en snel de bestelling afgehandeld. Als de producten werken als beschreven blijft dit een positieve review van een eenmalige klant ( voor dit product althans ).

Klanten service prima.

Product zit geen beschrijving bij.

Snelle levering, gunstige prijzen

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

• Website N.v.t.
  • Klantenservice

Kwaliteit, ruime keuze en snelheid

• Klantenservice

Niet gekregen wat ik besteld had, maar uiteindelijk prima opgelost

Wisselend

correct verlopen

positieve ervaring

Ongelijk klant?

Snel ter plaatse. Maar de algehele inspectie rondom het huis was niet volledig. En ratten gaat is gedicht maar 2 meter verderop zat nog een gat. Dit is over het hoofd gezien. De volgende dag heb ik gebeld en heen erop gewezen. Nee, dat gaat zat er toen niet is er gezegd. Ik weet heel zeker dat het er wel zat want het zat bij de voordeur dier onlangs vernieuwd is. Dan gaat mijnheer en discussie met mij aan over welles en nietes. Dat ben ik niet van gediend. Erken het gewoon. Iedereen maakt gooien maar ja niet in discussie met de klant.

Snelle verzending.

Verzending was zeer snel, binnen 24 uur in huis. De muizen willen alleen nog niet de val in? Misschien vinden zij elders voldoende voor? Afwachten.

• Klantenservice

Wij hebben alleen de indruk dat het "lokpilletje" wat in het midden moet liggen niets doet :( omdat we zagen dat 2 papiervisjes eromheen liepen en niet erdoor aangetrokken werden. Terwijl er genoeg in ons huis zijn

• Klantenservice N.v.t.

Precies zoals ik had verwacht.

Correcte prijs, vlotte levering, top product.

Prima klantendienst

Probleem ondervonden bij bestellen, omdat batterij telefoon leeg ging. Klantendienst gebeld en keurig netjes en snel geholpen. Bestelling en ontvangst binnen de vastgestelde termijn.

Werkt uitstekend

4-5 uren na het sproeien kon men het effect zien van het product

Goede kwaliteit

Snel en goede prijs

Over AllesTegenOngedierte.nl

AllesTegenOngedierte.nl biedt u een ruim assortiment internationale topmerken op het gebied van ongedierte bestrijding. Voor 22:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden, ook Same Day Delivery mogelijk! Bekijk ons voordelige aanbod op www.allestegenongedierte.nl