Goede kwaliteit en het werkt

Nvt

top zeer goed

Alles heel gestroomlijnd

Correcte en snelle levering. Mijn schrikdraad tegen katten was verpakt in een neutrale verpakking.

Vlugge levering

Toestel lijkt goed te werken. Vergif blijft liggen, ratten of ander ongedierte blijken niet meer te komen. Enkel spijtig dat er geen aansluiting tot stroom aanwezig is, werkt enkel op batterijen.

Goed en snel

De ene dag besteld en de dag erop al binnen.

Superservice

Ik kwam er achter dat ik het verkeerde product had besteld. Nac1 email kom dit snel omgezet worden. Goede kwaliteit van de muizenval die ik besteld had.

• Klantenservice

Prima prijskwaliteit, alleen staat van pakketje liet te wensen over

Muizenvallen werken prima en overige artikelen zijn prima van kwaliteit. Zeer tevreden. Het enige dat te wensen overliet was hoe de bestelling aangeleverd werd. Oftewel de verpakking was hier en daar ingescheurd en zag er slordig uit. Mijn tip: koop degelijke verpakkingsdozen in (voorbeeld Bol.com) van verschillende formaten met mooi bedrijfslogo etc. en de presentatie van het pakket ziet er 10x beter en professioneler uit.

• Klantenservice

goed spul geen muis meer

de doosjes waren keurig en zeker kind vriendelijk vroeger alleen karkonen doosjes eigenlijk zeer gevaarlijk met kinderen in huis.

• Klantenservice N.v.t.

goed product en snelle levering

zie boven

• Klantenservice N.v.t.

Foutje werd snel recht gezet.

Na een fout in de levering. Telefonisch contact gehad. Fout werd erkend en hersteld, de nalevering kwam een dag later Zo hoort het!

zie hier onder.

Ik had 4 januari besteld +betaald en heb pas de 12 januari s,ovonds ontvangen dit vond ik vrij lang wachten .dit is mijn ervaring .

• Klantenservice

Makkelijk te vinden en kwaliteit spullen

Nou mijn ervaring ik heb 6 lokkers staan maarde muizen zijn slimmer ze kijken te veel naar pr de vries ze weten altijd te ontsnappen

Roofmijten losgelaten!

Het is nog even afwachten of ze de spint en tripsen opeten, maar ze zijn losgelaten op de planten en met dagelijks sproeien ga ik er vanuit dat ze braaf hun werk gaan doen.

Snel van de muizen af

Op vrijdag een elektronische muizenval bestelt en op zaterdag werd de bestelling al geleverd. We hebben de muizenval zoals werd geadviseerd op één van de looplijnen neergezet en In een week tijd was het twee keer raak en op dit moment is er geen muis meer te bekennen op onze zolder. Top product en de investering meer dan waard.

Uitstekend geholpen

Telefonisch contact gehad bij twijfel tussen twee verschillende artikelen. Vanuit dit gesprek voor een artikel gekozen. Snelle bezorging. Echter had post nl het artikel zonder mijn toestemming achter mijn woning neer gelegd waardoor ik het per toeval zag liggen. Maar service van alles tegen ongedierte was top.

• Klantenservice

Dankzij deze vangkooi heb ik een kat dat al een tijdje vast zat in een kelder kunnen vangen.

Correct, duidelijk, volgens afspraak

Fantastisch ervaring.

Prima ervaring

• Klantenservice

snel geleverd en product werkt zoals beloofd!

• Klantenservice N.v.t.

Is nog te kort om een oordeel te hebben, doosjes zijn geplaatst

Zie boven

• Website N.v.t.

Ze doen wat ze beloven.

Prima eerste levering.

Gewoon goed

Alles gegaan zoals het hoort

Snelle kevering. Goede communicatie

Snelle levering.

• Klantenservice

Ruime keus en snel geleverd.

Ruime keus en alles snel gevonden. Levering lekker vlot.

Over AllesTegenOngedierte.nl

AllesTegenOngedierte.nl biedt u een ruim assortiment internationale topmerken op het gebied van ongedierte bestrijding. Voor 22:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden, ook Same Day Delivery mogelijk! Bekijk ons voordelige aanbod op www.allestegenongedierte.nl