Gewoon goed

duidelijke websites, besteld en direct verzonden

perfecte en snel geleverd

niets op aante merken.

Prima ervaring.

goede en snelle service

• Klantenservice

Goede prijs/kwaliteit verhouding en super snelle levering

De vliegenmepper is gemaakt van goede kwaliteit in verhouding tot de prijs. Het pakket was ook heel snel geleverd. Ook de communicatie van tevoren was goed. Enige minpuntje is dat er een veel te grote doos gebruikt is, waardoor de vliegenmepper er niet stevig in lag. Zonde van het karton.

• Klantenservice

Spullen op tijd ontvangen en werken als omschreven.

Makkelijk te bestellen, netjes de volgende dag ontvangen en probleem “lijkt” opgelost. Zeer tevreden!

Fijn

Snelle levering eerlijke prijs

Goede site , duidelijke beschrijving , redelijk bestelproces en snelle levering.

• Klantenservice N.v.t.

Ik had een vraag en werd onmiddellijk geholpen, ook de levering was zoals beloofd dus zeker een aanrader

Snelle oplossing

Met dit produkt is mijn ongedierteprobleem binnen een dag opgelost. Supersnel!

Snelle levering goed product

Goed product snelle levering en goede communicatie .

• Klantenservice

waar moet ik mee beginnen

Ik ben niemand die snel slecht review schrijft. Geef altijd degene de ruimte om het op te lossen. Helaas hier was echt het geduld op. De manier hoe ze omgaan met klanten dat is bizar slecht. Ik zal even voor jullie allemaal op rijtje zetten ; Vorige week vrijdag overdag bestelde ik een product bij AllesTegenOngedierte.nl De volgende dag bedacht ik me opeens dat het toch niet nodig is. Ik stuurde direct netjes een mail , omdat er in de order bevestiging geen link staat om een bestelling te annuleren . Ik vind het ook amateuristische website maar goed dat is terzijde. Ik stuur netjes mail met de vraag of mijn bestelling geannuleerd kan worden. Daar krijg ik geen antwoord op. Tot mijn verbazing de dag daarna zag ik mail met daarin bestelling is verzonden. Het bestelling komt eenmaal bij postnl afhaalpunt binnen en moet ik dus ophalen .Omdat het niet mijn eigen schuld is en tijdig een bericht had gestuurd om de bestellint te annuleren heb ik via de mail gevraagd of ik retourslabel kan ontvangen, in eerste instanties daar krijg ik geen antwoord op , toen dacht ik laat ik nog eens weer mail sturen. Dan krijg ik antwoord waar je niet op staat te wachten ze schrijven laat het maar liggen bij postnl agenschap na 7 dagen kom terug naar ons, helaas dat is niet zo want hij is verzonden met optie dat blijft weer terugkomen bij de postnl agenschap tot het afgehaald is, ik laat hu netjes weten dat het niet kan en vraag ik hun nogmaals om mij te voorzien van een retour label en dan zij opeens verdwenen.. Ze houd gewoon de klant aan de lijntje terwijl ze weten hoe ze simpel het probleem kunnen oplossen en ze weten ook dat het pakket met speciaal optie is verzonden dat het niet geweigerd kan worden bij agentschap dat alles omwille niet betalen voor een retourslabel veroorzaakt door hun eigen schuld. Vandaar dat ik eerder ook zei ik schrijf liever maar dat is wel erg bizar. Vermijd dit bedrijf dat is mijn advies voor iedereen,

• Klantenservice

Ongevraagd naar afhaalpunt ipv bezorging

Bestellen makkelijk, levering was minder. Het ging ongevraagd naar een afhaalpunt terwijl ik aangegeven had dat het naar mijn huisadres gestuurd moest worden.

• Klantenservice N.v.t.

Niet het gevoel dat ik gekregen heb wat ik had besteld

Ik had 2 keer de maximale hoeveelheid lieveheersbeestjes besteld voor een grote plaag bladluis. Heb nog steeds last van bladluis en heb niet het gevoel dat ik echt de hoeveelheid heb gehad die ik heb besteld. Is ook niet te controleren.

Top , snelle levering.

Top producten, snelle levering.

ja

ja

Levering

Heeft 4 dagen geduurd om het te verzenden. Terwijl er staat voor 22 uur morgen in huis.

pakje oke

post nl heeft pakje niet thuis afgeleverd maar in een postpunt ik was nogthans de ganse dag thuis

• Klantenservice

Goed geholpen en snel geleverd

Goede en snelle levering

Goede website waar voldoende informatie te lezen valt en snelle levering

Goed snelle service

Vlotte site, snelle en goede service

alles in orde

alles top vriendelijkste klantenservice

• Klantenservice

Snelle levering en products was naar wens

Erg goed.

Prima product en snel geleverd.

goede nazorg

bestelling was niet compleet maar meteen de volgende dag al opgelost

• Website N.v.t.

Over AllesTegenOngedierte.nl

AllesTegenOngedierte.nl biedt u een ruim assortiment internationale topmerken op het gebied van ongedierte bestrijding. Voor 22:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden, ook Same Day Delivery mogelijk! Bekijk ons voordelige aanbod op www.allestegenongedierte.nl