Waardeloos product

Muizen en rattenplak gekocht en ze rennen er gewoon overheen Dus ik denk dat het mierenplak is

• Website N.v.t.

Fast shipping

The order shipped very quickly, which was key in ridding the house of the problem.

• Klantenservice N.v.t.

Vlotte levering en nette prijs

Vlotte levering en nette prijs.

snel en accuraat

Bijzonder snelle orderverwerking prima verpakt en duidelijke webshop!

Voldoende

Voorraad te weinig

Valse belofte met Hagopur IPF PUR schuim

Volgens de AllesTegenOngedierte.nl website bevat dit product speciaal anti ongedierte schuim, waardoor de prijs 3-5x (30 euro) hoger is dan normaal PUR schuim "speciaal ontwikkeld". Bij ontvangst blijkt dit schuim gewoon normaal purschuim te zijn. In de kleine lettertjes op de bus en op de website van de fabrikant staat dat dit schuim muizen alleen tegenhoudt bij gebruik van kopergaas. https://www.hagopur-shop.de/hagopur-ipf-schaum-dose-600ml Dat doet dit gaas alleen ook al! Op de ingredientenlijst op de bus staat ook niets over speciaal anti ongedierte chemicaliën. Omdat ik de PUR direct nodig had, kon ik deze niet meer reclameren en terugsturen. Levering verliep prima en was prima verpakt.

vlot geholpen

nou mijn vrouw heeft besteld voor de vve van onze vveen het was best snel geleverd dank daar voor groet thomas

Snelle en goede service

• Klantenservice

de muizen vallen zujn niet makkelijk , je m,oet erg lange vingers hebben om een stukje kaas op te hangen

Nog niks.

Helaas heeft het geen werking.

Levering duurt erg lang

Besteld en 6 dagen later nog niets in huis terwijl er stond volgende dag geleverd

Alles netjes opgelost

Bij de vallen ontbraken de steulels om ze te kunnen openen. Deze zijn netjes nagezonden.

• Klantenservice

goede service en snelle levering

• Klantenservice

Was heel goed. En dier vriendelijk .

• Klantenservice

Snelle levering en alles zoals beschreven

Super tevreden

Traag

Artikel besteld. Na 2 week pas een mail gekregen met hierin duidelijkheid over mijn bestelling. Niet leverbaar, vervangend productbis er.. Wel even bijbetalen, vervelend, maar enigzins begrijpelijk. Dus bijbetaling gedaan. Nog twee week later en geen bestelling kunnen afhalen. Duurt echt ontzettend lang en met ongedierte wil je niet 4 week moeten wachten.

• Levering N.v.t.

Geweldige en snelle service

Geweldige en snelle service

• Klantenservice

Snel geleverd en goed product.

Snelle levering, goede communicatie over de beschikbaarheid en een goed product.

• Klantenservice

Erg fijne site ze hebben alles

O.K

O.K.

• Klantenservice N.v.t.

Artikelen besteld, snelle levering Om advies gevraagd, daar werd snel op gereageerd. Niks gevangen tot nu toe.. ik weet dat ze er zijn!!!

• Klantenservice

Snelle levering en goed product

Helaas (nog) geen muis gevangen. Maar product is altijd nog bij volgende keren in te zetten.

• Website N.v.t.

Goed en snel geleverd!

Fijne winkel om te shoppen, vooral als je spontaan last heb van ongedierte. Veel keus en mooie prijzen, daarnaast ook snel geleverd. Top, ga zo door!

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering, goed product , goede kwaliteit/ prijs verhouding

muizenvallen gezet, echter deze zijn mij te slim af, wellicht ander lokmiddel nemen

Pekelwerk 38

9663AW Nieuwe pekela

+31 85 065 5452

Over AllesTegenOngedierte.nl

AllesTegenOngedierte.nl biedt u een ruim assortiment internationale topmerken op het gebied van ongedierte bestrijding. Bekijk ons voordelige aanbod op www.allestegenongedierte.nl