Top! Geregeld, klant vriendelijk en professioneel neel geholpen!

Item besteld, had wat vragen over de levering vennoten binnen het uur terug gebeld, en professioneel te woord gestaan ene vriendelijk geholpen. Aanrader!

Super bedankt voor de beoordeling Benjamin. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Snelle reactie

Op mijn mail in de avond werd direct via Whats App gereageerd.

Super bedankt voor de beoordeling Evert Jan. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

het product voldeet aan mijn verwachting en de levering was volgens afspraak

Super bedankt voor de beoordeling Karel. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

De siliconce ringen daar word 5 euro transportkosten voor gevraagd , maar deze kunnen nomaal verstuurd worden in een envolop van 2 euro. Zal niet anders kunnen verwacht ik. Toch tevreden hoor.

Super bedankt voor de beoordeling Matthijs. Kleine onderdelen versturen wij inderdaad in een kussen envelop met 3 of 4 postzegels. Het minimale wat berekend kan worden in onze webshop is 5 euro. Wel erg blij dat je tevreden bent. Wel jammer dat je ons bedrijf niet aanbeveelt. Ondanks dat helpen wij jou uiteraard graag weer in de toekomst !

Snelle verzending

Goede service snelle verzending.

Super bedankt voor de beoordeling Sherina. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Prima overleg, voldoet aan de verwachtingen

Prima overleg, voldoet aan de verwachtingen

Super bedankt voor de beoordeling Alfred. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Juiste product onderdelen en ook snel geleverd! Goed op hoogte gehouden door HTB!

Super bedankt voor de beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

duidelijke uitleg

Goed bedrijf en prima geholpen.

Super bedankt voor de beoordeling Bert. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Onderdelen netjes en snel geleverd

Goed tevreden over de afhandeling van mijn bestelling

Super bedankt voor de beoordeling Stefan. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Mijn ervaring met HTB Emmen is heel goed,prima service en vriendelijk naar klanten.

Super bedankt voor de beoordeling Mia. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Goede levering van een erg duur product

Jammer dat een setjes rubbere ringen zo duur moet zijn

Erg bedankt voor de beoordeling Hans. Setjes O-ringen voor slagroommachines zijn prijzig ! Deze prijzen worden vastgesteld door onze leverancier, hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. Wij helpen uiteraard graag wel weer in de toekomst !

Klant vriendelijk en ter zake kundig

Zeer snel en tot volle tevredenheid geholpen

Super bedankt voor de beoordeling Peter-Paul. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Een goede, duidelijke website

De website is overzichtelijk en de betaling is zo gedaan. Daarnaast is het fijn om meteen een bevestiging per mail te ontvangen.

Super bedankt voor de beoordeling Daisy. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Product is goed maar de (om)kosten hoog

Een koffiefilterhouder besteld in de webshop. €10,- verwerkings en verzendkosten op een product van €15 is fors. Echter moest ik er na een week achteraan mailen waar het product bleef. Ik zou dit bedrijf alleen aanbevelen voor grote aankopen.

Beste Auke, toen je de bestelling hebt gedaan ben je akoord gegaan met de verzendkosten van 10,-. Een filterhouder die in een doosje moet worden verstuurd kan niet voor 5 euro worden verzonden in een envelop. Als je dit niet had gewild, had dan deze bestelling NIET gedaan ! Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat het een paar dagen langer heeft geduurd dan je had gehoopt en daarvoor excuses. Je mag hem ook retour sturen, crediteer ik het voor jou Auke.

Goed geholpen over welke onderdelen ik moest bestellen

Super bedankt voor de beoordeling Juriaan. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Goede levering product

We hebben een handdouche besteld en die is goed geleverd.

Beste Miriam, Wij hebben jullie geen plafond of onderdelen daar van geleverd of gemonteerd. 22-05-2019 is er door Marius in onze webshop een handdoucheknijper Encore besteld. De beoordeling over het plafond is voor ons niet terecht ! Wij weten hier niets van.

Super service! Denken met jouw mee

Voor de sanomat slagroom machine miste ik een onderdeel. Dat was allemaal snel geregeld

Super bedankt voor de beoordeling Berdin. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Pluspunten

Vraag werd helder en duidelijk beantwoord. Leverantie was juist en stipt.

Ga zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Super bedankt voor de beoordeling Harry. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Pluspunten

Super snelle service!!

Zou het niet weten

Super bedankt voor de beoordeling Josephine. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hadden kleine storin mrt waterontharder , zeer vakkundig opgelost, echte service zoals het hoort.Deze mensen doen wat ze beloven.

Vooral zo doorgaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Super bedankt voor de beoordeling René. Wij helpen graag weer in de toekomst !

Pluspunten

Top bedrijf

• Kennis & Vakmanschap

Super bedankt voor de beoordeling! Wij helpen graag weer in de toekomst !

Pluspunten

Vlotte communicatie en super service

• Kennis & Vakmanschap

Super bedankt voor de beoordeling Tom! Wij helpen graag weer in de toekomst !

Pluspunten

Snelle reactie en vlotte levering

• Kennis & Vakmanschap

Super bedankt voor de beoordeling! Wij helpen graag weer in de toekomst !