Makkelijk bestellen en snel geleverd

Erg bedankt voor de beoordeling Jan. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Erg bedankt voor de beoordeling Henk. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Fijn geholpen en mee gedacht

Snel en goede service

Erg bedankt voor de beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Toppers!

Zeer behulpzaam en snelle levering

Erg bedankt Sven voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Goede en snelle service

Goed snel behulpzaam en vriendelijk

Erg bedankt Jan voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

snel en uitstekend geholpen

fijn meedenkend bedrijf

Erg bedankt Johan voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Zeer snelle en correcte levering!

Ik heb een Milantoast brood en tosti rooster en daar ging na jaren trouwe dienst een vd twee timerknoppen kapot. Nu ben ik een particulier maar in mijn stamcafeetje hebben ze exact dezelfde en als daar een timerknop kapot gaat kunnen ze nog maar de helft vd tosties maken en dan hebben ze een probleem. Gistermiddag heb ik bij HTB Emmen een nieuwe timerknop besteld en vanmorgen werd hij al bezorgd. Voor mij natuurlijk ook fijn, maar als je een horecazaak hebt spring je een gat in de lucht!

Erg bedankt Hans voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Zeer tevreden snelle servies

Zeer snelle servies zeker aanrader Ik bestelde eerst ergens anders moest je meer dat half jaar wachte Awel nu bij hun bestel na 2 dagen alles top in orde Top bedrijf

Erg bedankt Joe voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Ter zake kundig, goed spul, snel en toegankelijk

Ik ben goed geholpen, spullen snel in huis en betaalbaar. Gewoon doen met HTB Emmen. Mooie Kerstdagen

Erg bedankt Louk voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Goed geholpen en spullen snel ontvangen.

Goed geholpen en snel ontvangen.

Erg bedankt Martijn voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

zeer goed

een eerlijk snel advies , en de bestelde onderdelen van onze Citruspers zijn snel binnen gekomen. top gewoon

Erg bedankt Fariss voor de geweldig mooie beoordeling. Op de foto's die ik heb mogen ontvangen via de app had ik al gezien dat de Santos Citruspers weer perfect werkt. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Goede service en denkt graag met je mee!

Uitstekend bedrijf die graag met je mee denkt en service belangrijk vindt. Waar andere bedrijven niet konden/wilden helpen werden wij door HTB Emmen uitstekend geholpen. Zonder twijfel een goede keus!

Erg bedankt Jeffrey voor de geweldig mooie beoordeling. Zoals telefonisch aangegeven vinden wij service erg belangrijk en dit staat ook op nummer 1 bij ons ! Uiteraard zijn we weer erg blij dat de koeling weer perfect werkt. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Snelle verzending, correcte levering

Gewoon goed!

Erg bedankt Patrick voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Ruim assortiment en snelle leveringen

HTB heeft een zeer ruime keuze aan onderdelen op zeer veel gebieden. De site is duidelijk en je kunt makkelijk zoeken.

Erg bedankt Peter voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

alle verwachtingen zijn waargemaakt, TOP!

Zeer goed geholpen, eerst via de telefoon keurig instructie gekregen, de brewer bleek achteraf toch stuk te zijn, dit was ook al aangegeven in het gesprek. Uiteindelijk via de telefoon richting de website geraakt, binnen een paar dagen was de gereviseerde brewer binnen, snel en keurig geprijsd! Zeer prettige, proffesionele ervaring.

Erg bedankt Erik voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

fantastisch

ook voor kleine onderdelen serieus behandeld te worden. Super !

Erg bedankt Jan voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Goede sevices

Erg bedankt Paul voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Correct

Ondanks dat communicatie ( mail) niet goed verliep, heb ik het gevoel dat HTB, Erik eigenlijk, heel vriendelijk, behulpzaam en meedenkend voor de klant zijn. Netjes, ondanks alle drukte! Gr. Lav

Erg bedankt Lav voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Keurig behandeld

Zeer nette dame aan de chat en daarna aan de telefoon! Keurig conform afspraak teruggebeld! Wisten precies te vertellen wat ik na mijn uitleg moest hebben. Super snelle levering Een dikke 10

Erg bedankt Bart voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Goede service, snel geleverd!

Prima service.

Erg bedankt Simon voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Zeer vriendelijk

Keurig te woord gestaan en snel terug gebeld.

Erg bedankt Herman voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

deskunig

Zijn accuraat en zijn deskunig

Erg bedankt Gerrit voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Klantgericht

Korte lijnen, meedenken met klant.

Erg bedankt Anton voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Prima prijs duidelijke site

Duidelijke site en snel/goed geleverd. Prima prijs

Erg bedankt Dennis voor de geweldige mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Top geholpen

Snelle en behulpzame mensen.

Bedankt Decha voor de geweldige mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.