Grote keuze wisselstukken en prima service

Niet altijd éénvoudig de juiste ref. van wisselstukken te vinden. Maar geen probleem, effen bellen, en er wordt een tekening via mail toegestuurd. 2 uur later werden de stukken al verzonden, de volgende dag geleverd. Prima. Misschien de site nog wat verder ontwikkelen en foto's aanvullen.

Erg bedankt Stephane voor de geweldige mooie beoordeling. We zijn bezig met een nieuwe Webshop en hopen deze binnenkort online te gaan zetten, Hopelijk gaat bestellen nog eenvoudiger ! Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Goede service en snelle verzending.

Ik had onderdelen (tijdschakelaar en kruimellade) besteld voor mijn tosti apparaat en deze paste niet helemaal. Ik kon mijn tosti apparaat opsturen en hij heeft het helemaal passend gemaakt en hij werkt weer. Hiervoor zijn geen kosten in rekening gebracht, service van de zaak.

Erg bedankt Esther voor de geweldige mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Zeer correct

Duidelijke informatie en heldere communicatie

Erg bedankt Eduard, voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Erg bedankt Mischa voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Zeer goede en vlotte service!

Onderdelen welke niet in de webshop stonden via mail kunnen bestellen en zeer vlot geleverd. Erg behulpzaam.

Erg bedankt Hendrik Jan voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Kwaliteit en snelheid

Erg bedankt voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Sublieme service

Goeiemorgen, Mijn pitco sg 18 werkte niet meer, en toen vond ik op internet de site htb emmen, ik belde ernaar en kreeg Eric aan de telefoon en legde mijn probleem uit , Eric zei wat ik moest vervangen en waar ik op moest letten en door zijn uitleg en instructies en de wisselstukken werkt mijn friteuse terug prima!! Dus duizendmaal dank aan Eric voor de moeite want heb heb hem toch zeker tien keer gecontacteerd . Dus voor mij een topscore, kan niet beter !! mvg Traiteur Moerman

Erg bedankt Thomas voor de erg mooie beoordeling. Wij wensen jullie natuurlijk veel frituurplezier met de gerepareerde Pitco SG18. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Op een vriendelijke manier goed geholpen.

Goed advies, onderdelen na 3 werkdagen binnen.

Erg bedankt Peter voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Fantastische service!

Had een koffie machine gekocht bij Eric, netjes geleverd. Maar bij aansluiten bleek dat de machine niet werkte. Eric heeft de auto genomen en 300 km enkele reis gereden om een andere machine te brengen, top service!

Erg bedankt Stefan voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie natuurlijk veel koffieplezier met de nieuwe machine. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

gewoon Goed

Onderdeel besteld, betaald en meteen de volgende dag in huis, duidelijke beschrijving en goede foto's

Erg bedankt Rik voor jou beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Ik ben heel tevreden over uw service

Ik ben heel tevreden over uw servce

Erg bedankt Henrik voor jou beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

alleen maar positief

werd goed te woord gestaan en correct snel geholpen

Erg bedankt Gerard voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

HTB Emmen is gemakkelijk onderdelen uitzoeken, betaling en snel van levering

Ik had een onderdeel nodig voor een koffie apparaat, kon deze makkelijk vinden op de web site, makkelijk besteld en betaald waarna het onderdeel een paar dagen via de post geleverd is. Perfect, snel en betaalbaar. Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Erg bedankt Jeroen voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Goede en snelle service

Snelle en goede service

Erg bedankt Fam. Westra voor de erg mooie beoordeling en de koffie met uitsmijter die ik heb mogen eten tussen de middag. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Geweldige service met passie voor het vak

In een woord; Top. Een bedrijf dat meedenkt met de klant.

Erg bedankt Ite voor de erg mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Prima levering goed verpakt

Goede afhandeling

Na telefonisch contact met u te hebben gehad bleek het onderdeel reeds aan u geleverd te zijn om 12:35. Wij zijn uiteraard blij dat u het element voor u koffiemachine heeft ontvangen en deze weer perfect werkend kunt gebruiken. Uiteraard helpen wij u graag weer in de toekomst.

Topkwaliteit en ouderwetse service!

Onderdelen besteld voor mijn koffiemachine, supersnel geleverd maar door een fout aan mijn zijde een verkeerd onderdeel erbij. Dit werd netjes opgelost, ik kon het onderdeel retour zenden, deze werd netjes gecrediteerd waarna ik na het juiste advies alsnog het passende onderdeel besteld heb.

Erg bedankt Jan voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Superservice

Een vriendelijk man aan de telefoon gehad en een snelle levering. Zeer zeker aan te bevelen!

slecht

voor mijn koffiezetapparaat werden de verkeerde spullen opgestuurd.(fout op de website) nadat ik ze retour had gestuurd, mocht ik de verzendkosten betalen

Beste Peter, Bedankt voor jou beoordeling. Jou mening telt uiteraard ook. Wij hebben de onderdelen opgestuurd die jij had besteld. Omdat jij de verkeerde onderdelen hebt besteld van een andere koffiemachine is dit niet onze schuld. Het bedrag van de onderdelen hebben wij keurig retour gestort op jou rekening. Ik heb aangegeven dat ik kosteloos de juiste onderdelen wil opsturen die je wel nodig bent, maar jij wil de onderdelen met 50% korting gaan kopen. Ik heb net meerdere malen geprobeerd om jou te bereiken, maar ik krijg je niet telefonisch te pakken. Graag kom ik in contact om dit netjes op te lossen. Met vriendelijke groet; Team HTB.

Prima service en snelle levering.

Prima service en snelle levering.

Behulpzaam en vlot geregeld

Behulpzaam en vlot geregeld

Erg bedankt Erik voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

goed geholpen en snel geleverd.

ouderwetse goede service

Erg bedankt Gesinus voor de mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

correcte levering

mijn bestelling was minimaal, maar toch goed verwerkt

Alleen maar lof

Vriendelijk en met kennis van zaken geholpen. En dat "gewoon" via te telefoon, iets wat ik ook een keer een verademing vind in deze digitale tijden. Onderdelen voor een oude Santos citruspers snel geleverd, alles paste en was zo gerepareerd. Kwaliteit voor alles zou ik willen zeggen en fijn dat dat nog mogelijk is in onze wegwerpmaatschappij.

Erg bedankt Marlies voor de geweldig mooie beoordeling. Geweldig dat jullie zo tevreden zijn ! Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.