Goed geholpen, snel geleverd

Ik had via de chat info aangevraagd . Daarna ben ik terug gebeld met de juiste info. Ook werd mij de tekening van het apparaat met de onderdelen toegestuurd. Keurige service.

Erg bedankt Paul voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Vriendelijk, adequaat en snel.

Goed telefonisch bereikbaar voor een nieuwe klant met bescheiden verzoek. Direct helder antwoord op mijn vraag en razendsnelle verzending. Helemaal top dus.

Erg bedankt voor de geweldige beoordeling Nils. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst

SUPERSNEL EN SIMPEL, GEWOONWEG TOP

BINNEN 24 UUR WAS HET GEREGELD

Erg bedankt voor de geweldige beoordeling Henk. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst

goed bezig

Super bedankt voor jou beoordeling Jeroen. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Erg bedankt Johan voor de beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Makkelijk zoeken, bestellen en afrekenen.

Eenvoudige website waarop de onderdelen per merk en categorie op gezocht kunnen worden, waarna ik het onderdeel snel kon bestellen en afrekenen met IDEAL. Het onderdeel is daarna snel geleverd

Erg bedankt Jeroen voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Snelle en doelgerichte oplossing!

We hadden bij ons op het bedrijf een probleempje met de koffiemachine. HTB heeft deze snel en zorgvuldig verholpen.

Erg bedankt voor de geweldige beoordeling Ronnie. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst

Behulpzaam en snelle service

Prettige hulp bij het zoeken van een onderdeel van onze apparatuur. Snelle levering na bestelling.

Erg bedankt voor de beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst

een geweldig bedrijf.

Ik heb hele goede ervaring met dit bedrijf. Ze zijn heel behulpzaam. En heel klant vriendelijk,je kun vragen wat je wil en ze blijven naar je luisteren.en ze denken met je mee. Ben dus Zeer tevreden. Nog maals heel Hartelijke Dank voor allers.

Erg bedankt Annie voor de geweldig mooie beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Wordt netjes te woord gestaan alleen de leveringen duren langer i.v.m. drukte bij post NL. Tip voor HTB: zorg dat de track en trace code zo snel mogelijk wordt verstuurd

Beste Bert, wij hebben bovenin de webshop een melding staan dat de levering door Post NL langer kan duren qua bezorging, dit is in deze tijd natuurlijk niet zonder reden. Bij Post NL krijg ik de melding : Wegens grote drukte is je zending vertraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd. Bezorgtijd nog onbekend. Wij hebben het onderdeel uiteraard al lang verstuurd. Dit is dus niet onze schuld. De beoordeling van de vorige zending in september hebben wij niet gehad. Dus als het goed gaat maak je geen beoordeling en als het iets langer duurt gelijk een 4. Hierin kan ik mij niet vinden.

Snel en duidelijk advies

Na een belletje werd ik vrij snel terug gebeld met advies en hoe ik deze artikelen kon bestellen. Na het plaatsen van de bestelling had ik de artikelen de volgende dag in huis.

Super bedankt voor jou beoordeling Jos. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

geweldige service en staat voor wat ze zeggen alles in goed overleg. wordt duidelijk uitgelegd wat er gerepareerd moet worden.

Super bedankt voor jou beoordeling Auke. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst

Super bedankt voor de beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst

Nette en snelle service

Door de eigenaar zelf netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Oude defecte apparaten meegenomen/afgevoerd. Eerder al machines gekocht en we kunnen altijd bellen voor advies.

Super bedankt voor jou beoordeling Rein. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst

geweldige service

geweldige service

Super bedankt voor de beoordeling Paulien. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Word altijd prima geholpen

Zeer prettig

Super bedankt voor uw beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Snel, volledig en attent.

Voor een klein onderdeel van een koffiewarmhoudketel heeft men zeer snel en goed gereageerd en geleverd. Mijn grote compliment dat ik als "passerende klant via internet" 100% aandacht en zorgvuldigheid gekregen heb. Het bedrijf komt als zeer betrouwbaar en zorgvuldig over. Zeer aan te bevelen!

Super bedankt voor jou beoordeling Cor. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

goede service!

prima service

Super bedankt voor jou beoordeling Richard. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Behoorlijk aan de prijs, maar opdracht verder keurig uitgevoerd.

Op zich ben ik zeer tevreden met de levering van toestelleiding tbv Animo DE 40l koffiecontainer. Daar het om een reserve onderdeel van een container uit 1998 gaat begrijp ik de zeer hoge prijs. De verzend- en verpakkings kosten (doos met papiersnippers) vind ik buitensporrig. Had volgens mij ook een stevige envelloppe mogen zijn. De levertijd (13 dagen) was lang, mogelijk tgv Corona.

Beste Ronald, het onderdeel kan niet in een kussen-envelop worden verstuurd omdat het dan kwijt kan raken via de post ( verzending buitenland ). Dit is in het verleden al eens gebeurd. Prijzen zijn vastgesteld door onze leverancier Animo dus die staan vast. Dank voor jou beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Onderdelen besteld en die werden zeer snel geleverd.

Dank voor uw beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

top service, snelle reacties

top service, snelle reacties

Super bedankt voor jou beoordeling Hans. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst.

Goed advies, snelle service & levering.

Super bedankt voor jou beoordeling Sharon. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst

Zelfs in details

Kleinste onderdeel van citrus pers op voorraad en in 2 werkdagen in huis. Top

Erg bedankt voor jou beoordeling Timon. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

super vlotte levering

altijd bereikbaar voor advies

Erg bedankt voor jou beoordeling Coen. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Juist gevonden produkt

Heb juiste producten kunnen vinden voor mijn fornuis set van bauknecht, wat ondertussen alweer ruim 20 jaar oud is. Ik hoop dat ik er nu weer jaren plezier van heb

Erg bedankt voor uw beoordeling. Wij helpen uiteraard graag weer in de toekomst !

Valtherzandweg 36/335 7875 TB Exloo

0591 648402