Geweldige aankoop

Mijn dochter had voor haar school een laptop nodig en wou niet al te veel uitgeven, bij Laptopvision één van de goedkoopste modellen gekocht van Dell en we hebben er geen seconde spijt van gehad. Ondanks dat dit model al zeker meer dan 10 jaar oud is werkt hij nog uitstekend, zelfs nog sneller dan hij vroeger oorspronkelijk was door de upgrade naar SSD en meer geheugen. De laptop zat niet in de originele doos maar was zeker wel goed verpakt in een alternatieve doos. De conditie klopt zoals men vermeld op de website, slechts enkele lichte krassen op de behuizing. Je ziet dat hier veel aandacht aan besteed is door een grondige inspectie. En als kers op de taart had ik een qwerty toetsenbordindeling verwacht maar toch een azerty gekregen, ookal stond er op de website van niet... zodat ik de toetsenbord niet moest aanpassen of een nieuwe moest kopen. Op een vraag per mail had ik een antwoord terug binnen 10min, snelle klantenservice. Hopelijk kunnen we nog lange tijd genieten van deze laptop!

Goed geholpen

Heb uitgebreid gesproken met een van de medewerkers voor wat advies. Heb uiteindelijk een laptop besteld waar ik erg tevreden mee ben!

Niet verwacht

Een gebruikte laptop maar ziet er uit alsof hij nooit gebruikt is top! Doos was wel beschadigd maar laptop nog heel!

Mooie laptop

Kreeg een mooie laptop voor weinig geld. Met nog een leuk lampje gratis er bij, dank u hartelijk.

Betrouwbaar adres

Kennis van zaken en aardige mensen. Nemen de tijd voor je. Fijn bedrijf!

Vierde aankoop is een feit!

Inmiddels draait ons hele gezin met deze 4e aankoop nu op laptops van dit bedrijf. Wij krijgen altijd goed advies en ze zorgen voor een spoedige levering.

Snelle service en erg goed product

laptopvision heeft mijn laptop snel geleverd, goed verpakt en helemaal gebruiksklaar.

Ik kon meteen aan de slag

Prima info en levering conform afspraak. De laptop was helemaal kant en klaar geinstalleerd en zelfs de updates waren allemaal al gedaan. Ik kon dus meteen aan de slag met mijn nieuwe aanwinst.

Wij zijn zeer te spreken over de service!

Als bedrijf al meerdere bestellingen bij Laptopvision geplaatst en deze zin altijd netjes op tijd en goed verzorgd geleverd. Ook over de service zijn wij heel erg te spreken!

laptop na 6 maanden stuk

laptop gekocht voor 584 euro. Enkele functie werkten al niet bij ontvangst maar in grote lijnen wel. Laptop bleek al 10j oud en drivers worden niet meer geupdate. Na 6 maanden werkt de wifi ook niet meer. Onmogelijk om de wifi terug in te schakelen. Is ook zeer traag en loopt heel warm. Baterij gaat nog geen half uur mee. 60 dagen retour actie is verlopen, dus laptop maar in de vuilbak gegooid. Nooit meer een tweedehands laptop. Hoop dat andere mensen niet in de val lopen.

Uitstekend advies gekregen

De medewerker van laptopvision heeft mij soepel door het diverse aanbod heengeloodst. Veel modellen, veel verschillen, maar samen zijn we tot een passende laptop gekomen voor mijn dochter. Post NL werkte een beetje tegen met een dagje vertraging, maar desondanks zijn we dik tevreden hoor.

Prima laptop ontvangen

Ik had voor mijn studie een laptop nodig die ik bij hun heb gekocht. De laptop kreeg ik de volgende dag al. En ondanks dat het al een wat goedkopere en oudere laptop betreft vind ik het echt een prima laptop waar ik erg blij mee ben.

Super advies gekregen

Zoveel keuze in laptops dan ik het even niet meer wist. De persoon van Laptopvision die ik belde heeft mij heel erg goed geholpen om tot de beste optie te komen in al deze bulk aan modellen. We hebben de laptop nu enkele weken in gebruik en zijn ook daar erg blij mee. Dank jullie wel!

Leuke laptops maar slechte service

Na de aanschaf van een Lenovo laptop mogen genieten van een snelle levering maar minder goede service. Een beschadiging op een refurbished mag verwacht worden, maar de verkeerde schroeven in de body is simpelweg slordig. Daarnaast was de garantieprocedure moeizaam. Op e-mail pas reactie na telefonisch contact. Pas na een week (nadat ik contact zocht) kreeg ik de status te horen. Laptop lag al op de schroot voor ik als klant benaderd was over de problemen. Hoewel ik begrijp dat het fiscaal niet uit kan om de laptop in dit geval te reperaren, was ik hierover graag benaderd. Kortom, ik zou laptopvision.nl niet aanraden bij vrieden en familie.

Beste Roald, Wij waarderen het uiteraard dat je een review achter laat, ook al is deze minder positief. Maar dan zien wij wel graag dat je het eerlijke verhaal verteld en dat heb je nu niet gedaan. De garantieprocedure is naar ons idee zeker niet moeizaam verlopen. Direct na het melden van het probleem hebben wij je een gratis verzendlabel gestuurd. Na ontvangst lukt het ons niet altijd direct om een probleem op te pakken. Dat heeft in dit geval 4 werkdagen geduurd, niet onredelijk lijkt mij. Je hebt vervolgens per e-mail gevraagd naar de status en daar hebben wij na ongeveer 20 minuten op gereageerd (je hebt ons niet hoeven bellen hiervoor, dat klopt niet). Wij hebben je in onze reactie duidelijk uitgelegd dat de laptop helaas niet viel te repareren. Wij hebben je toen de optie aangeboden om 1) of de order te annuleren, of 2) om een nieuwe laptop uit te zoeken waarbij wij hebben aangeboden om al je data over te zetten. Samengevat kunnen wij ons dus niet vinden in je oordeel dat de garantieperiode niet soepel zou zijn verlopen en is jouw uitleg anders dan het in werkelijkheid is verlopen. Maar vooropgesteld, we betreuren het uiteraard dat je niet tevreden bent!

Dik tevreden!

Laptop gekocht voor mijn zoon die naar het voortgezet gaat. Gevalletje bomen/bos met zo veel keuzemogelijkheden, maar een medewerker heeft mij telefonisch prima begeleid door alle opties. Resultaat is dat ik afgelopen week een laptop heb ontvangen waar mijn zoon erg blij mee is, en ik dus ook!

Laptopvision luistert naar je probleem en bedenkt een oplossing

De eerste keer dat ik een laptop had besteld zat een splinter dunne streep rechtsboven het beeldscherm. Meeste mensen kunnen dit negeren. Ik niet en dus contact gezocht met de klantenservice. Met de klantenservice aan de lijn hadden we een rustig gesprek hoe we dit zouden oplossen. De aangename meneer raadde mij aan om het beeldscherm te vervangen met hetzelfde type. Of de keuze voor een scherper beeldscherm. De keuze was aan mij en had gekozen voor scherpe beeldscherm. Aangezien de lastige situatie in het begin kreeg ik het scherpere beeldscherm cadeau! en waren de retourkosten gratis. Service zoals het hoort te zijn

betrouwbaar en goed feedback waar nodig.

Ik had een laptop nodig voor mijn foto,s te kunnen bewerken ,wilde niet teveel uitgeven aan een nieuwe laptop dus ik kwam al gauw bij Laptopvision terecht. De laptop die ik had ontvangen was toch niet in orde en had wat kuren die zij ook niet online konden oplossen,teruggestuurd en uiteindelijk na veel mailverkeer een andere toegestuurd gekregen waar ik erg tevreden over ben. De communicatie en goede feedback is de keus geweest om toch nog een andere laptop te kiezen die nu helemaal naar mijn wens is. Ga zo door .

Perfecte service en een prima product

De voor mijn echtgenote gekochte laptop leek na een paar weken een defecte ethernetpoort te hebben. Na één telefoontje werd het transport meteen en kosteloos geregeld. De poort bleek na doormeten niet defect. Toch werd een nieuwe laptop aangeboden met de schijf van de andere gemonteerd. Uitstekende ervaring en zeer snelle service!! En een prima product.

geweldig en betrouwbaar

Bestelde (refurbished) laptop werd snel en veilig verpakt verstuurd. Goede comminucatie , ik had mijn postcode verkeerd ingevuld , en werd gelijk geregeld. Laptop was in conditie zoals omschreven en voorzien van laatste windows 10 en alle laatste updates, drivers e.d. dank A.Wijne

Snelle service en prettig contact

Een maand of drie geleden had ik een laptop besteld bij Laptop Vision. Het beeldscherm deed het niet, na aansluiting op de TV gecontroleerd of het echt om het scherm ging. Dit was het geval en ik heb een poosje via mijn TV scherm gewerkt. Ik had niet aan Laptop Vision gemeld dat het beeldscherm het niet deed. Uiteindelijk na 2,5 maand besloten de laptop toch terug te sturen om te kijken of het na al deze tijd alsnog gerepareerd kon worden. Even gebeld en ik mocht hem direct toesturen, ze zouden hem zsm nakijken. Het beeldscherm was binnen no-time gerepareerd en er is netjes terug gekoppeld waarom deze het niet deed (een losse connector blijkbaar). Heel fijn afgehandeld, volgende keer bestel ik hier zeker weer. Bedankt voor de service

Voor mijn dochter een dell lattitude besteld. Bleek bij aankomst er een vlek te zitten op de behuizing van het scherm. Na hierover gebeld te hebben werd er meteen een andere naar ons toegestuurd. Deze was zonder enige beschadiging. Wat een service. Meteen een etiket voor terugsturen van de eerder ontvangen laptop. Daarna gebeld voor nog een hp elite, waar perfect advies werd gegeven, en wederom weer een laptop als nieuw geleverd. Dit is hoe je behandelt wilt worden. Begrip, zakelijk, snel en netjes. Dikke pluim vanuit Oosterwolde (Frl.)

Perfecte service en prima laptop

Voor een schappelijke prijs een goede laptop voor onze zoon zijn schooldingen gekocht. Ook de service na aankoop is dik in orde. Zeer tevreden.

Klantenservice met een grote K.

Inmiddels in bezit van de 5e heerlijk snelle i5 laptop van LaptopVision, hadden we nu een pechgevalletje. Door omstandigheden was een laptop in december ingericht en werkte toen goed, maar pas in juni serieus in gebruik genomen. Windows begon toen over herstel, blauwe schermen die aan de Middellandse Zee deden denken, of BSOD's in vaktermen. Deze zijn meestal geen voorbode van veel werkplezier. Helaas was er weldra alleen nog een knipperend toetsenbord, een of andere BIOS code voor "doe het zelf verder maar"! Na prettig contact met Laptop Vision bleek de eigenaar nieuw maar zonder enig gezeur over "mijn probleem niet meer" verscheen binnen minuten een kosteloze PostNL sticker en heeft hij geregeld dat de herstelde laptop, met nieuw geheugen en BIOS update weer bij ons was teruggekeerd! En ook nog met een korte doorlooptijd waar bijv. de eeuwig rampzalige ASUS service niet eens over durft te dromen. Laptop Vision was dus ook met deze 5e HP een bewezen goede partner voor ons als zakelijke klant! Een aanrader als je iets echt snels en goeds goed zoekt voor een betaalbare prijs!

Top service en prima prijs.

Top service en prima prijs.

Goede ervaring!

Heb een prima ervaring met deze club, ze hebben mij goed uitgelegd wat voor mij specifiek de opties zijn en hebben mij uiteindelijk twee interessante laptops aangeboden waarvan eentje het is geworden. Ben er inderdaad erg blij mee en werk er inmiddels al een paar weekjes met heel veel plezier mee. Hoop dat het niet snel nodig is natuurlijk, maar ik zou de volgende keer zo weer een volgende laptop bij ze kopen.

Over Laptop Vision

Laptopvision.nl staat al sinds 2004 voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Door onze jarenlange ervaring weten wij precies waar een laptop aan moet voldoen en gaan wij alleen voor top kwaliteit zonder ook maar enige concessie te doen. Voldoet een laptop niet aan onze strenge kwaliteitseisen en komt het niet door onze uitgebreide tests, dan zal die laptop onze webwinkel niet halen. Zoals gezegd, geen enkele concessie ten koste van kwaliteit.