Dik tevreden!

Laptop gekocht voor mijn zoon die naar het voortgezet gaat. Gevalletje bomen/bos met zo veel keuzemogelijkheden, maar een medewerker heeft mij telefonisch prima begeleid door alle opties. Resultaat is dat ik afgelopen week een laptop heb ontvangen waar mijn zoon erg blij mee is, en ik dus ook!

Laptopvision luistert naar je probleem en bedenkt een oplossing

De eerste keer dat ik een laptop had besteld zat een splinter dunne streep rechtsboven het beeldscherm. Meeste mensen kunnen dit negeren. Ik niet en dus contact gezocht met de klantenservice. Met de klantenservice aan de lijn hadden we een rustig gesprek hoe we dit zouden oplossen. De aangename meneer raadde mij aan om het beeldscherm te vervangen met hetzelfde type. Of de keuze voor een scherper beeldscherm. De keuze was aan mij en had gekozen voor scherpe beeldscherm. Aangezien de lastige situatie in het begin kreeg ik het scherpere beeldscherm cadeau! en waren de retourkosten gratis. Service zoals het hoort te zijn

betrouwbaar en goed feedback waar nodig.

Ik had een laptop nodig voor mijn foto,s te kunnen bewerken ,wilde niet teveel uitgeven aan een nieuwe laptop dus ik kwam al gauw bij Laptopvision terecht. De laptop die ik had ontvangen was toch niet in orde en had wat kuren die zij ook niet online konden oplossen,teruggestuurd en uiteindelijk na veel mailverkeer een andere toegestuurd gekregen waar ik erg tevreden over ben. De communicatie en goede feedback is de keus geweest om toch nog een andere laptop te kiezen die nu helemaal naar mijn wens is. Ga zo door .

Perfecte service en een prima product

De voor mijn echtgenote gekochte laptop leek na een paar weken een defecte ethernetpoort te hebben. Na één telefoontje werd het transport meteen en kosteloos geregeld. De poort bleek na doormeten niet defect. Toch werd een nieuwe laptop aangeboden met de schijf van de andere gemonteerd. Uitstekende ervaring en zeer snelle service!! En een prima product.

geweldig en betrouwbaar

Bestelde (refurbished) laptop werd snel en veilig verpakt verstuurd. Goede comminucatie , ik had mijn postcode verkeerd ingevuld , en werd gelijk geregeld. Laptop was in conditie zoals omschreven en voorzien van laatste windows 10 en alle laatste updates, drivers e.d. dank A.Wijne

Snelle service en prettig contact

Een maand of drie geleden had ik een laptop besteld bij Laptop Vision. Het beeldscherm deed het niet, na aansluiting op de TV gecontroleerd of het echt om het scherm ging. Dit was het geval en ik heb een poosje via mijn TV scherm gewerkt. Ik had niet aan Laptop Vision gemeld dat het beeldscherm het niet deed. Uiteindelijk na 2,5 maand besloten de laptop toch terug te sturen om te kijken of het na al deze tijd alsnog gerepareerd kon worden. Even gebeld en ik mocht hem direct toesturen, ze zouden hem zsm nakijken. Het beeldscherm was binnen no-time gerepareerd en er is netjes terug gekoppeld waarom deze het niet deed (een losse connector blijkbaar). Heel fijn afgehandeld, volgende keer bestel ik hier zeker weer. Bedankt voor de service

Voor mijn dochter een dell lattitude besteld. Bleek bij aankomst er een vlek te zitten op de behuizing van het scherm. Na hierover gebeld te hebben werd er meteen een andere naar ons toegestuurd. Deze was zonder enige beschadiging. Wat een service. Meteen een etiket voor terugsturen van de eerder ontvangen laptop. Daarna gebeld voor nog een hp elite, waar perfect advies werd gegeven, en wederom weer een laptop als nieuw geleverd. Dit is hoe je behandelt wilt worden. Begrip, zakelijk, snel en netjes. Dikke pluim vanuit Oosterwolde (Frl.)

Perfecte service en prima laptop

Voor een schappelijke prijs een goede laptop voor onze zoon zijn schooldingen gekocht. Ook de service na aankoop is dik in orde. Zeer tevreden.

Klantenservice met een grote K.

Inmiddels in bezit van de 5e heerlijk snelle i5 laptop van LaptopVision, hadden we nu een pechgevalletje. Door omstandigheden was een laptop in december ingericht en werkte toen goed, maar pas in juni serieus in gebruik genomen. Windows begon toen over herstel, blauwe schermen die aan de Middellandse Zee deden denken, of BSOD's in vaktermen. Deze zijn meestal geen voorbode van veel werkplezier. Helaas was er weldra alleen nog een knipperend toetsenbord, een of andere BIOS code voor "doe het zelf verder maar"! Na prettig contact met Laptop Vision bleek de eigenaar nieuw maar zonder enig gezeur over "mijn probleem niet meer" verscheen binnen minuten een kosteloze PostNL sticker en heeft hij geregeld dat de herstelde laptop, met nieuw geheugen en BIOS update weer bij ons was teruggekeerd! En ook nog met een korte doorlooptijd waar bijv. de eeuwig rampzalige ASUS service niet eens over durft te dromen. Laptop Vision was dus ook met deze 5e HP een bewezen goede partner voor ons als zakelijke klant! Een aanrader als je iets echt snels en goeds goed zoekt voor een betaalbare prijs!

Top service en prima prijs.

Top service en prima prijs.

Goede ervaring!

Heb een prima ervaring met deze club, ze hebben mij goed uitgelegd wat voor mij specifiek de opties zijn en hebben mij uiteindelijk twee interessante laptops aangeboden waarvan eentje het is geworden. Ben er inderdaad erg blij mee en werk er inmiddels al een paar weekjes met heel veel plezier mee. Hoop dat het niet snel nodig is natuurlijk, maar ik zou de volgende keer zo weer een volgende laptop bij ze kopen.

snel en betrouwbaar

tijdje geleden een mooi hp i7 gekocht. start echt supersnel op, geen eens tijd om een slokje van mijn koffie te nemen :-). heb ze na ontvangst nog wat vragen gesteld dat werd snel en goed beantwoord. ben heel erg tevreden ook over snelle levering en service.

Op tijd geleverd en als nieuw

Eind vorige week een laptop besteld. Deze is op de afgesproken datum geleverd en was zeer goed verpakt en zag er echt als nieuw uit! Klasse! Na ontvangst had ik nog een vraag gesteld, daar kreeg ik snel en netjes antwoord via de mail over.

Topper!

Twee refurbished laptops gekocht voor onze kinderen, voor internetten en gamen. Afgelopen dinsdag kregen wij ze binnen en de jongens konden direct aan de slag, dit heeft ze een hele mooie vakantie gegeven! Top service.

Erg tevreden met mijn laptop!

Onlangs mijn laptop besteld bij laptopvision. Ze hebben mij goed uitgehoord waar ik het precies voor nodig had en toen een mooie laptop voorgesteld. Voldoet echt helemaal aan mijn verwachting, waardoor dank!

uitstekend

enkele weken geleden laptop besteld. was blij verrast met de staat van de laptop. paar hele kleine krasjes maar verder als nieuw. op tijd geleverd ook.

Aanrader!

Ze hebben mij van goed advies voorzien bij de keuze van twee laptops voor onze vereniging. We hadden ze snel binnen en konden ook direct aan de slag omdat ze Windows er al voor je opzetten. Ben heel erg tevreden, dank jullie wel!

uitstekende laptop en service

Tijdje terug een laptop bij ze gekocht. Helemaal niets op aan te merken, ziet er echt bijna als nieuw uit! Prima club dit, goede kwaliteit, zou er zo weer bestellen!

Uitermate tevreden!

Deze week een refurbished dell bij ze gekocht. Volgende dag in huis, helemaal gebruiksklaar zoals ze zeggen. Start echt binnen 10 seconden op, verademing. Ben goed door ze geadviseerd. Kan niet anders zeggen dan dat ik ze aanbeveel!

Snelle levering en goede communicatie

HP Laptop kwam goed verpakt met 2 dagen binnen. Zoals verwacht compleet met lader en bestelde 480GB harde schijf. Ik vind het een prachtig produkt en werk er met plezier mee zowel zakelijk als prive. Natuurlijk weet ik dat het een refurbished laptop is en dat er kleine gebruikssporen op kunnen zitten maar ik vond het jammer aan de achterzijde op de behuizing een duidelijke beschadiging te zien. Verder een prachtige laptop.

Supersnelle levering en topkwaliteit!

Afgelopen week een laptop gekocht bij Laptopvision voor mijn werk als productfotograaf. Ze hebben mij uitstekend geadviseerd om de juiste laptop te kiezen. En een dag later had ik 'm al binnen, helemaal geïnstalleerd en direct startklaar. Top jongens!

Snel geleverd, matige service

in 2017 een laptop gekocht. laptop werd snel geleverd en werkte na behoren, zag er netjes uit. Na 10 maand vertoonde de laptop storingen. Viel zomaar uit en ik moest vervolgens 10 x de aanknop indrukken voor hij een doorstart maakte in het opstarten. Hierover gemaild met laptopvision destijds. Maar konden niks voor mij betekenen hierin. Laptop toen laten controleren bij een bedrijf in de buurt, en zou een compleet nieuw moederbord in moeten. Dit niet laten doen, is de laptop niet waard. Nu 3 jaar verder, laptop doet het nog steeds, maar valt nog steeds regelmatig zomaar ineens uit. Opstarten gaat nu wel weer sneller. Maar al met al erg jammer voor het geld. Bij aankoop van een refurbished laptop verwacht ik niet dat hij binnen 10 maand kuren vertoond.

Goeie service, prijs kwaliteit, perfect. Bestelde laptop was niet op voorraad en zonder problemen en extra kosten een verbeterde versie ontvangen. Uitstekend en zonder problemen opgelost. H. Vaessen

Snelle en goede service

Donderdag besteld vrijdag in huis! Prima bedrijf echt een aan te raden.

zeer tevreden

ik ben zeer positief verrast laptop ontvangen bijna in nieuw staat Wat betreft de verzending, communicatie, service en het geleverde product kan ik alleen maar zeggen dat dit een betrouwbaar bedrijf is.

Over Laptop Vision

Laptopvision.nl staat al sinds 2004 voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Door onze jarenlange ervaring weten wij precies waar een laptop aan moet voldoen en gaan wij alleen voor top kwaliteit zonder ook maar enige concessie te doen. Voldoet een laptop niet aan onze strenge kwaliteitseisen en komt het niet door onze uitgebreide tests, dan zal die laptop onze webwinkel niet halen. Zoals gezegd, geen enkele concessie ten koste van kwaliteit.