snel en betrouwbaar

tijdje geleden een mooi hp i7 gekocht. start echt supersnel op, geen eens tijd om een slokje van mijn koffie te nemen :-). heb ze na ontvangst nog wat vragen gesteld dat werd snel en goed beantwoord. ben heel erg tevreden ook over snelle levering en service.

Op tijd geleverd en als nieuw

Eind vorige week een laptop besteld. Deze is op de afgesproken datum geleverd en was zeer goed verpakt en zag er echt als nieuw uit! Klasse! Na ontvangst had ik nog een vraag gesteld, daar kreeg ik snel en netjes antwoord via de mail over.

Topper!

Twee refurbished laptops gekocht voor onze kinderen, voor internetten en gamen. Afgelopen dinsdag kregen wij ze binnen en de jongens konden direct aan de slag, dit heeft ze een hele mooie vakantie gegeven! Top service.

Erg tevreden met mijn laptop!

Onlangs mijn laptop besteld bij laptopvision. Ze hebben mij goed uitgehoord waar ik het precies voor nodig had en toen een mooie laptop voorgesteld. Voldoet echt helemaal aan mijn verwachting, waardoor dank!

uitstekend

enkele weken geleden laptop besteld. was blij verrast met de staat van de laptop. paar hele kleine krasjes maar verder als nieuw. op tijd geleverd ook.

Aanrader!

Ze hebben mij van goed advies voorzien bij de keuze van twee laptops voor onze vereniging. We hadden ze snel binnen en konden ook direct aan de slag omdat ze Windows er al voor je opzetten. Ben heel erg tevreden, dank jullie wel!

uitstekende laptop en service

Tijdje terug een laptop bij ze gekocht. Helemaal niets op aan te merken, ziet er echt bijna als nieuw uit! Prima club dit, goede kwaliteit, zou er zo weer bestellen!

Uitermate tevreden!

Deze week een refurbished dell bij ze gekocht. Volgende dag in huis, helemaal gebruiksklaar zoals ze zeggen. Start echt binnen 10 seconden op, verademing. Ben goed door ze geadviseerd. Kan niet anders zeggen dan dat ik ze aanbeveel!

Snelle levering en goede communicatie

HP Laptop kwam goed verpakt met 2 dagen binnen. Zoals verwacht compleet met lader en bestelde 480GB harde schijf. Ik vind het een prachtig produkt en werk er met plezier mee zowel zakelijk als prive. Natuurlijk weet ik dat het een refurbished laptop is en dat er kleine gebruikssporen op kunnen zitten maar ik vond het jammer aan de achterzijde op de behuizing een duidelijke beschadiging te zien. Verder een prachtige laptop.

Supersnelle levering en topkwaliteit!

Afgelopen week een laptop gekocht bij Laptopvision voor mijn werk als productfotograaf. Ze hebben mij uitstekend geadviseerd om de juiste laptop te kiezen. En een dag later had ik 'm al binnen, helemaal geïnstalleerd en direct startklaar. Top jongens!

Snel geleverd, matige service

in 2017 een laptop gekocht. laptop werd snel geleverd en werkte na behoren, zag er netjes uit. Na 10 maand vertoonde de laptop storingen. Viel zomaar uit en ik moest vervolgens 10 x de aanknop indrukken voor hij een doorstart maakte in het opstarten. Hierover gemaild met laptopvision destijds. Maar konden niks voor mij betekenen hierin. Laptop toen laten controleren bij een bedrijf in de buurt, en zou een compleet nieuw moederbord in moeten. Dit niet laten doen, is de laptop niet waard. Nu 3 jaar verder, laptop doet het nog steeds, maar valt nog steeds regelmatig zomaar ineens uit. Opstarten gaat nu wel weer sneller. Maar al met al erg jammer voor het geld. Bij aankoop van een refurbished laptop verwacht ik niet dat hij binnen 10 maand kuren vertoond.

Goeie service, prijs kwaliteit, perfect. Bestelde laptop was niet op voorraad en zonder problemen en extra kosten een verbeterde versie ontvangen. Uitstekend en zonder problemen opgelost. H. Vaessen

Snelle en goede service

Donderdag besteld vrijdag in huis! Prima bedrijf echt een aan te raden.

zeer tevreden

ik ben zeer positief verrast laptop ontvangen bijna in nieuw staat Wat betreft de verzending, communicatie, service en het geleverde product kan ik alleen maar zeggen dat dit een betrouwbaar bedrijf is.

Goe

Goede service. Ze denken met je mee en bieden de voor jou passende oplossing aan voor een hele nette prijs. Prettig contact gehad met verkoper. Snel geleverd en klaar voor gebruik

Tweedekans producten voor een top prijs/kwaliteit verhouding!

Via www.laptopvision.nl heb ik een laptop besteld. De laptop doet wat deze moet doen. Het apparaat voelt niet goedkoop aan, zowel aan de buitenkant als de binnenkant en het scherm is evenwel toereikend. Ik was persoonlijk erg positief verrast door de snelle opstarttijd tot het inlogscherm (nog geen tien seconden). Al met al zou ik www.laptopvision aanraden. De prijs-kwaliteitverhouding is uiterst adequaat en zodoende verdient deze webshop niet minder dan vijf sterren.

Pluspunten

Super geleverd, geen op of aan merkingen, advies koop een wat duurdere laptop. Ik werd persoonlijk gebeld nadat ik mijn bestelling had geplaatst en deze meneer gaf goed advies en was zeer vriendelijk .

Ik geen verbeter punten, ik wil alleen advies mee geven aan de klant , oordeel niet te snel als je niet weet wie er achter laptop vision zit ,mvg Wijnsma

Hartelijk dank voor de feedback!

Pluspunten

Fantastisch service. Ik ben langs gegaan twee jaar naar aankoop met een probleem. Super geholpen en voor een hele goede prijs is alles opgelost en terug gestuurd. Zelfs toen mijn gegevens (vanuit Utrecht) niet te vinden waren. Super service.

Ga zo door.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik heb vandaag een laptop besteld ,ik hoop dat dit goed gaat komen na wat ik net allemaal gelezen heb. Mocht t allemaal tegenzitten meld ik t hier , ook als t goed gaat en goed geleverd is. Mvg Wijnsma

Nog geen

Pluspunten

Prima communicatie en afhandeling!

Pluspunten

prima service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De bestelling ging soepel, snelle levering en adequate afhandeling van de onterechte dubbele afschrijving. De laptop heeft het de eerste 2 maanden goed gedaan... N

Ik kon op geen enkele manier in contact komen met LV om mijn laptop te laten repareren / vervangen. Ik heb de laptop ruim twee maanden gehad, waarna hij er plotseling mee op hield. Dat kan natuurlijk gebeuren, het zijn immers gebruikte laptops. Wat ik wel zeer kwalijk vond, is dat zij op geen enkele manier te bereiken waren! Niet telefonisch, niet via de mail of via social media. -- Na het schrijven en insturen van deze review werd ik gebeld door de partij die LaptopVision heeft overgenomen. De onbereikbaarheid is daarmee waarschijnlijk te wijten aan het overname traject. Ik ben vriendelijk te woord gestaan en er is aangeboden het probleem te verhelpen. De laptop deed het inmiddels weer, dus dat bleek uiteindelijk niet nodig te zijn.

Telefoonisch contact gehad en tot een oplossing gekomen. i.v.m overnamen van laptop vision heeft dit de communicatie verlangzaamd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Groot aanbod aan gebruikte laptops. Snelle levering.

Zeer slecht bereikbaar. Telefonisch wordt er niet opgenomen. Op e-mails wordt niet gereageerd als je een vraag hebt of aanspraak wilt maken op een vorm van service of garantie. Garantie verdwijnt meteen zodra je de laptop die je wilt hebben tijdens het aankoopproces van een (kleine) upgrade laat voorzien...de hele kleine lettertjes. Let daar goed op!

Pluspunten

Wij zijn langs geweest bij laptopvision met een mega langzaam laptop! Deze hadden wij al ruim 10 jaar in gebruik en helaas hebben wij niet veel budget en ruimte voor een nieuw/ander laptop. Gelukkig was dit geen probleem, na het vervangen van ons hardeschijf en een sdd in te bouwen en nieuwe geheugen te plaatsen werkt ons laptop sneller en beter dan ooit. Wij zijn erg blij met deze oplossing en willen nogmaals bedanken voor deze dienst. Altijd fijn als mensen begrip tonen voor de situatie van een ander!

Pluspunten

Bestelling geplaatst voor een HP 9470 laptop, zoals geadverteerd volgende dag ontvangen. Laptop is zeer snel vooral met het opstarten is het een verademing. Geen minpunten tot zo ver, erg tevreden met mijn aankoop.

nee

Over Laptop Vision

Laptopvision.nl staat al sinds 2004 voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Door onze jarenlange ervaring weten wij precies waar een laptop aan moet voldoen en gaan wij alleen voor top kwaliteit zonder ook maar enige concessie te doen. Voldoet een laptop niet aan onze strenge kwaliteitseisen en komt het niet door onze uitgebreide tests, dan zal die laptop onze webwinkel niet halen. Zoals gezegd, geen enkele concessie ten koste van kwaliteit.