Pluspunten

Gisteren voor de avond een hp 820 laptop besteld vanochtend keurig geleverd wij zijn blij met onze aankoop, contact aan de telefoon was ook fijn mede hierdoor de juiste laptop aangeschaft.

Pluspunten

Mooi laptop voor €109! Mijn dochter is erg blij en voor de prijs ziet de laptop er nog als nieuw uit echt heel erg blij met mijn aankoop.

Geen ik vind dat alles keurig is gegaan van bestellen tot netjes aan mijn deur leveren echt top!

Pluspunten

Nu ongeveer 3 weken trotse eigenaar van een HP ZBook Workstation (mondvol!). Ik was op zoek naar een laptop welke mijn kon helpen met mijn werk, namelijk het bewerken van foto en video materiaal voor gelegenheden. Hiervoor heb ik een zeer krachtige processor, HEEL VEEL geheugen en natuurlijk voldoende opslag voor nodig. Na telefonisch contact ben ik zeer netjes geholpen, ik heb het idee dat er met passie gewerkt word bij dit bedrijf. Na een gesprek van bijna 40 MINUTEN omdat ik heel veel vragen had zijn wij uitgekomen bij de HP ZBook en WAT EEN LAPTOP!! Uiterlijk een 10! snelheid en verwerking van bestanden een 10! levering ook een dikke 10! Klein minpunt was dat ik opzoek was naar een HDMI naar VGA kabel voor mijn monitor maar deze was helaas niet te leveren. Ik ben zeer content met mijn aankoop en kan iedereen met een gerust hart en vol enthousiasme laptopvision aanraden!

Extra acc. zoals kabels en omvormers zou ik zeer op prijs stellen!!

Pluspunten

Goede service top kwaliteit

Geen

Pluspunten

-zeer vriendelijk te woord gestaan. -duidelijk en overzichtelijk website. -veel mogelijkheden om naar behoefte aan te passen van configuratie. -bijna geen sporen erg netjes uiteraard een licht krasje hier en daar (stoort niet!) -snel ontvangen!

Optie voor Linux of Ubuntu zou ik fijn hebben gevonden!

Pluspunten

Snel geleverd en in goede staat! Ik had bij een gebruikte laptop zeker meer sporen en slechtere toestand verwacht maar dit lijkt op bijna nieuw dus zeer prettig verrast.

Ik mis een optie om een lever afspraak te maken, dat ik als klant kan aangeven dat ik tussen 14:00 en 15:00 mijn pakket zou willen ontvangen bijv. Dit zou enorm behulpzaam zijn om een levering in te plannen.

Pluspunten

Op locatie een mooi Lenovo laptop aangeschaft, zeer netjes en aardig advies ontvangen. Nu ongeveer een week in gebruik en ik kan niets anders zeggen als TOP! Solide en een net laptop voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Geen ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Pluspunten

Weinig te vertellen, laptop besteld en betaald voor 18:30 en zoals beloofd de volgende dag in huis. Laptop uitgevoerd met een groter SSD naar mijn keuze en in zeer nette staat. Geen minpunten tot zo ver.

Geen.

Pluspunten

Onlangs een HP laptop besteld voor mijn zoon die nog wel eens spelletjes wilt spelen op zijn laptop. Na een kort maar duidelijk en helder advies vanuit dit bedrijf is mij geadviseerd om een HP 840 met een video kaart te kopen en uit goede vertrouwen en reviews gelezen te hebben deze laptop besteld. Mijn zoon is erg blij laptop ziet er nog bijna als nieuw uit en spelletjes spelen is geen probleem deze hapert niet en loopt niet vast wat wel het geval was bij zijn oude laptop. Daarnaast kan hij ook zijn youtubu filmpjes opnemen dus al met al een geslaagd aankoop! Erg blij !

Ik zou het fijn gevonden hebben om een keuze te krijgen voor inpak papier, wellicht een idee omdat het in sommige gevallen een kado is en natuurlijk met de komende feest dagen wellicht een aandachtspunt om mee te nemen.

Pluspunten

HP Elitebook 820 gekocht op 5 oktober 2018. De laptop werkt perfect en ziet er zeer netjes uit. Goed geholpen en zeer tevreden met deze aankoop. Klasse zaak, ga zo door.

Geen.

Pluspunten

Mooi laptop en snelle levering top! Laptop ziet er echt uit als nieuw en werkt heel snel zeer tevreden.

Geen, ga zo door.

Pluspunten

Afgelopen 3 weken aan het orienteren voor een refurbished laptop en meerdere aanbieders bekeken en uiteindelijk terecht gekomen bij laptopvision.nl Na veel onderzoek is mijn keuze gevallen op een DELL E6330 laptop omdat deze een hoge score heeft ontvangen op het internet en de specificaties zijn passend bij mijn gebruik. Laptop online besteld op 03-07-2018 en tot mijn verbazig volgende dag rond de middag ontvangen. Laptop was netjes verpakt in een stevige doos, met een adapter en muis welke ik had besteld dus 5 sterren voor bezorging. Laptop nu ruim 14 dagen in gebruik en deze bevalt zeer goed! Laptop cosmetisch in nette staat enkel een licht krasje op het deksel, scherm zonder krassen of dode pixels, toetsenbord bijna als nieuw. Wat betreft prestaties klopt dit zeker als op het internet zeer snel en stabiel. Ik heb zonder moeite mijn bestanden van mijn vorige laptop kunnen overzetten. Mijn cijfer voor laptopvision.nl is dan ook 5 sterren wat betreft bestel process, duidelijk en overzichtelijk website, bezorging en eindproduct. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gebruikte laptop.

Geen, zeer tevreden.

Pluspunten

Afgelopen week een HP laptop besteld en ontvangen deze nu een week in gebruik en getest en wat een machine ! Mijn dochter heeft moet voor haar opleiding een laptop aanschaffen en dit kon ook via school en LET OP OUDERS laptops begonnen vanaf €599!!!!!! Dit vond ik net een beetje te veel van het goeden en maar eens langs geweest bij Laptopvision en mijn lijstje met eisen getoond ... geloof het of niet ik was al klaar voor €289 EN met betere specificaties!! Ik ben een zeer tevreden klant, netjes te woord gestaan en kundig geadviseerd! Ik kan dan ook iedereen aanraden om een kijkje te nemen bij laptopVision en dit zal zeker niet teleurstellen! genoeg laptops voor ieder budget wat ik kon zien en wees niet bang van het term "gebruikt" laptops zien er uit als NIEUW! Bedankt en zeer zeker tot een volgende keer.

Ik vind het jammer dat ik geen foto kan plaatsen van mijn laptop om anderen een idee te geven hoe deze is aangekomen! Mensen hebben toch wel een onderbuikgevoel bij een gebruikte laptop maar dit is toch echt fantastisch! goed en netjes ingepakt en net NIEUW!! Mensen ga even langs bij laptopvision dit zal zeker niet tegenvallen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Volgens mij zijn de beoordelingen van dit bedrijf vooral gebaseerd op de eerste dagen na aankoop. Het bedrijf houdt zich namelijk niet aan de wettelijke garantiebepalingen en verwijst enkel naar zijn eigen voorwaarden. Op het argument dat de eigen voorwaarden niet in strijd mogen zijn de wet wordt geen antwoord gegeven. Ze vertellen zelfs dat er andere regels gelden voor tweedehands producten, wat niet waar is. Bij mij was de stroomkabel binnen zes maanden kapot. Een onderdeel wat normaliter nooit stuk gaat. Ik heb me beroepen op de wettelijke termijn, maar het bedrijf hield vast aan de drie maanden en vertelde me dat stroomkabels nooit onder de garantie vielen. Ik ben benieuwd wat ze doen als mijn laptop het binnenkort begeeft. Let dus op! Ze zijn goedkoop, maar dat heeft een reden.

Voldoe aan de regels voor consumentenbescherming.

Bedankt voor uw review. Zoals u ook aangeeft is een stroom kabel niet iets wat snel kapot kan gaan enkel is dit zeer afhankelijk van het gebruik. Daarnaast blijft het een feit dat alles "kapot" kan gaan. Wij hebben dan ook aangegeven dat wij een nieuwe kabel willen leveren voor €4.90 enkel is dit voor u niet goed genoeg en wilt u deze kosteloos. U geeft daarnaast aan dat er consumenten regels zijn waar wij zeker van op de hoogte zijn en ons best doen om deze na te leven. Zoals u ook uit ons reviews kunt lezen doen wij het zeer goed op het vlak van klantvriendelijkheid en service. Wij zijn enkel bereid om coulance te tonen wanneer dit op een vriendelijke toon is gesteld en niet op uw negatieve manier van communiceren buiten deze review om.

Pluspunten

Omdat de laptop die ik besteld had niet op voorraad was, heb ik een andere, betere en duurdere laptop voor dezelfde prijs gekregen. Ik gebruik deze laptop nu een aantal weekjes en ik ben er blij mee. Wat betreft de verzending, communicatie, service en het geleverde product kan ik alleen maar zeggen dat dit een betrouwbaar bedrijf is.

De geleverde laptop was ietwat gehavend aan de zijkanten. Het was netter geweest om mij hier van tevoren van op de hoogte te stellen of de keuze te geven deze laptop wel of niet te willen.

Pluspunten

Notebook aangeschaft. Vriendelijke en goede service. Denken mee, maar dringen niet aan. Notebook voorzien van laatste W10 en zelfs de laatste bios. Zeer goede kwaliteit voor een tweedehands.

Pluspunten

Het is zeker aan te raden om een laptop aan te schaffen bij LaptopVision!!... Zeer goede service en vriendelijk persoonlijk contact.... had een mailtje gestuurd en kreeg meteen al een persoonlijke reactie!!... erg tevreden!!...

Pluspunten

Via vele webshops terecht gekomen bij laptopvision eerst toch spectisch over het kopen van een gebruikt laptop MAAR ik ben zeer positief verrast! Laptop bijna in nieuw staat, goede advies en kundige informatie ontvangen telefonisch als per mai wat een vertrouwd en gerust gevoel geeft. Op advies van een kennis rondgekeken en mensen pas op laptopVision is goedkoper en stuk hulpzamer! Ik ben dik tevreden over dit bedrijf en kan van harte mensen in mijn omgeving een gebruikt/refusbished laptop aanraden via LaptopVision! Ga zo door !!

Geen!

Pluspunten

Is nog te vroeg voor een beoordeling heb hem nog geen dag maar tot nu toe gaat het prima

Pluspunten

Vrijdag 18-05-2018 mijn HP laptop ontvangen, alvorens een review te plaatsen heb ik mijn laptop in het weekend eens goed gebruikt, veel applicaties geinstalleerd en bestanden van mijn vorige laptop overgezet. Nou moet ik zeggen dat het verschil zoals vermeld in de advertentie een SSD enorm snel is! Het is een opluchting om te zien hoe snel een laptop kan opstarten en bestanden kan kopieren. Mooi helder scherm en gelukkig NIET glinsterend maar mat!! Daarnaast zijn de sporen van gebruik zeer zeer acceptabel, dit is inderdaad minimaal en bijna niet te zien ! Ik kan dan met volle tevredenheid aan geven een SUPER laptop mijn HP840 G1 SSD STUNT ! Zeker een aanrader voor mensen die een snelle laptop willen met mooi beeld en zeer dun!

Jammer dat er alleen maar laptops te koop zijn, ik ben ook op zoek naar een printer en zou het fijn vinden om beide producten tegelijk te kopen!

Pluspunten

Verleden week mijn DELL laptop ontvangen. Ik kan niet anders zeggen dan GE WEL DIG !! Contact gehad met dit bedrijf en mijn specifieke wensen uitgelegd en direct een professioneel en advies op maat ontvangen, nou moet ik zeggen dat ik wel het verschil weet tussen advies op maat en een glad verkoop babbel en hier weten ze echt wel waar ze over praten !! Voor mijn hobby als amateur video/foto editor een DELL 6540 besteld en deze bevalt echt super goed ! mooi beeld, stevig en heel snel dankzij de SDD kaart welke is geadviseert!! Heel erg blij met het bellen en bestellen tot levering , bedankt !!

Eigenlijk kan ik zo niet iets verzinnen, wat wel LEUK zou zijn een optie om het pakket "live" te volgen? IK zou zeggen ga vooral zo door echt topp!

Pluspunten

Ontving de HP elitebook 840 i5 4e gen. met 180 ssd en 8 ssd in onberispelijke staat. Ziet er uit als nieuw en werkt razendsnel! Voor Eu 350 spekkoper en helemaal tevreden. Aanrader!

Combo aanbieden met slim portable dvd writer!

Pluspunten

Ik had twee klachten die niet correct werden opgepakt. Toen die niet werden opgepakt heb ik een pittige mail gestuurd. Daar werd direct en zeer correct op gereageerd. Het probleem werd heel erg goed verholpen, ik kreeg ter compensatie een tas en muis en een verbeterde versie van de laptop. En ik werd op de hoogte gehouden van verzending. Ik ben erg tevreden dat mijn klacht uiteindelijk serieus is genomen en zo netjes is opgelost!

Pluspunten

Ik ontving van u de bestelde laptop. De levering was snel. De laptop keurig verzorgd. Windows 10 goed geïnstalleerd De drivers in orde. De goede Bios. Zelfs een nieuwe voeding erbij. Alles bijzonder goed !

Mart Smeetslaan 1 1217 ZE Hilversum

Over Laptop Vision

Laptopvision.nl staat al sinds 2004 voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Door onze jarenlange ervaring weten wij precies waar een laptop aan moet voldoen en gaan wij alleen voor top kwaliteit zonder ook maar enige concessie te doen. Voldoet een laptop niet aan onze strenge kwaliteitseisen en komt het niet door onze uitgebreide tests, dan zal die laptop onze webwinkel niet halen. Zoals gezegd, geen enkele concessie ten koste van kwaliteit.