Altijd op tijd bezorgd en netjes verpakt.

Als ik iets bestel dan komt het op tijd binnen altijd netjes verpakt. Alleen jammer dat voor het terug sturen moet betalen. Maar in de winkel terug brengen is ook wel goed. Als je wat moet ruilen dat kan dat meteen of ze bestellen het terplekken

Tevreden. Goede kwaliteit. Maten passen goed.

Zie hierboven

Mooie jas besteld. Goed ingepakt. Was snel binnen.

Altijd leuke items te vinden

Terstal had eerst voor mij een wat oubollig imago, maar door Instagram ben ik er anders naar gaan kijken. De leuke, gecombineerde outfits, hebben mij overgehaald door ook eens bij jullie te shoppen. Menig artikel al online besteld of hangend in mijn kast, vanuit de winkel. Leuke, betaalbare mode dus!

Op tijd geleverd. Nette broek

Leuke betaalbare kleding voor kinderen

Leuke winkel

Prima winkel

Prima kleding en af en toe leuke aanbiedingen. Spaarsysteem is ook mooi meegenomen.

Goede servuce

Vriendelijk geholpen, alles vlot geregeld

Kleding leuk, webshop voor verbetering vatbaar

Ik heb nu al 2x niet in kunnen loggen bij een online bestelling, waardoor ik geen punten heb kunnen sparen.

Mooie prijs kwaliteit verhouding

Niet meer contant betalen!!!

Niet meer contact kunnen betalen!!! Schandalig, contant geld is volgens mij een wettig betaal middel!!! Er zijn mensen die niet kunnen pinnen, denk aan oudere mensen, schandalig! Kwam heel veel bij jullie, nu nooit meer!!!

Goed overzichtelijk

Alles netjes op een rij, heel overzichtelijk.

Contant betalen niet mogelijk

Ik ben wel heel erg tevreden over het personeel, assortiment, de kleding. Ik winkel er graag, maar dat het niet mogelijk is om contant te betalen vind ik echt verschrikkelijk!

Fijne jeans

Ik koop bij Terstal alleen maar jeans in verschillende kleuren omdat die mij het beste bevallen. Echter merk ik wel verschil in pasvorm van dezelfde maten dus de afwerking van de jeans is niet meer zo goed als voorheen. Ik heb het over de jeans Mia, regular fit. De hele lichtblauwe zijn veel wijder qua pijp dan de donkerblauwe.

Heel vriendelijk personeel. En via website altijd snel in huis.

Heel vriendelijk personeel En producten via website altijd heel snel in huis.

Mooie kleding voor een mooie prijs!

Zeer goed!

best veel keus,je wordt goed geholpen.nooit geen problemen !

ik koop daar graag mijn lange broeken. zitten perfect!

Altijd gezellige winkel en voordelig.

Zowel in de winkel als via de digitale weg, vindt ik vaak wat ik zoek. De maat klopt precies en de prijs is voordelig. Vaak acties en daar doe ik mijn voordeel mee. terStal is er voor groot en klein, voor dik en dun!

Altijd in orde.

Mooie winkel en aardig personeel.

Fijne winkel, goede kwaliteit

Mijn ervaring met terstal is goed. Fijne winkel met leuke kleding en goede kwaliteit. Leuke samenwerking met Monique Smit Het enige nadeel vind ik dat de kindercollecties vaak veel op elkaar lijken, zelfde trui andere kleur zeg maar En dat je niet kunt contant meer kunt betalen in de winkel

Leuke en betaalbare mode!

Zeer vriendelijk personeel en leuke aanbiedingen.

Fijne winkel maar...

Maar wel jammer dat ze niet altijd wat grotere maten hebben.

Super leuke meisjes kleding

Ik koop eigenlijk bijna alle kleding voor onze dochter bij jullie. Zit altijd goed. Leuke keuzes. Goed met elkaar te combineren. Ook voor onze zoon kom ik graag bij jullie.

Fijne winkel

Mooie winterjas gekocht. Valt wel wat klein.

Leuke zaak en leuke prijs .

Leuke collectie en goed betaalbaar.