Laden reviews...
Laden reviews...
2.996 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden over het algemeen een positieve winkelervaring bij TerStal. Ze benadrukken snelle levering, een ruime productkeuze en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Velen noemen vriendelijk en behulpzaam personeel en een soepele afhandeling van retourneren. De combinatie van online winkelen en afhalen in de winkel voldoet aan verschillende behoeften.
Netjes ingepakt en snel geleverd
Beveelt aan
23 June 2026
Jessica
Beverwijk
Post DHL jammer dat lang heb geduurd dat bestelling werd geleverd terstal zelf wel goede service
Beveelt aan
23 June 2026
Corrie
Breda
Beste Corrie,
Bedankt voor je review! 😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service van TerStal. Jammer dat de bezorging via DHL langer heeft geduurd dan verwacht. Bedankt voor je begrip en voor het delen van je ervaring.
Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨📦
Bezorgen optijd en kleding leuk.
Beveelt aan
22 June 2026
Mar
Utrecht
Beste,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering op tijd was en dat je tevreden bent met de kleding. Veel plezier ermee en graag tot ziens!
Snelle levering en artikel is zoals op de site
Beveelt aan
21 June 2026
Sophia Heijnen
Hoensbroek
Hi Sophia,
Bedankt voor je fijne review! Leuk om te horen dat de levering snel was en dat het artikel helemaal voldoet aan wat je op de website hebt gezien. Veel plezier met je aankoop!
Niet duur Goede kwaliteit
Beveelt aan
21 June 2026
Natasja Van Duuren
HOORN NH
Hi Natasja,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede kwaliteit en onze betaalbare prijzen. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens!
Hele fijne kleding goede service en over het personeel ook altijd tevreden
Beveelt aan
21 June 2026
Truus
Tilburg
Hi Truus,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze kleding, service en ons personeel. We waarderen je complimenten enorm en zien je graag weer terug!
Goede kwaliteit
Beveelt aan
21 June 2026
josé Oostindie
Zutphen
Hi josé,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer!
Superleuke betaalbare kleding
Beveelt aan
20 June 2026
Karin P
Barendrecht
Hi Karin,
Bedankt voor je enthousiaste review! Wat leuk om te horen dat je onze kleding superleuk én betaalbaar vindt. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens!
Leuke kleding voor een fijne prijs. Ik koop er graag.
Beveelt aan
20 June 2026
Mariëlle
WILBERTOORD
Hi Mariëlle,
Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te horen dat je onze kleding mooi vindt en tevreden bent over de prijs. We waarderen het dat je graag bij ons shopt en zien je graag weer terug!
Super , en erg snelle levering
Beveelt aan
20 June 2026
h
Meppel
Beste,
Bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat alles naar wens was en dat je bestelling snel geleverd werd. Veel plezier ermee!
Het is jammer dat alle bestelde producten niet in 1x wordt bezorgd maar in 3 partijen. Verder ben ik wel te vreden.
Beveelt aan
19 June 2026
Nini
Nieuwleusen
Beste Nini,
Bedankt voor je review! 😊
Fijn om te horen dat je tevreden bent. We begrijpen dat het jammer is wanneer een bestelling in meerdere leveringen wordt bezorgd in plaats van in één keer. Bedankt voor je feedback hierover, we nemen dit mee.
Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨📦
Goede service, snelle levering, goede pasvorm
Beveelt aan
19 June 2026
Conny
Arnhem
Beste Conny,
Bedankt voor je mooie review! 😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service, de snelle levering en de goede pasvorm van de kleding. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨👕
Ik scoor zowel voor volwassenen als voor kinderen altijd leuke kleding hier! En vaak ook nog voor een leuke prijs.
Beveelt aan
19 June 2026
Tamara
Berkel en rodenrijs
Beste Tamara,
Bedankt voor je leuke review! 😊
Wat fijn om te horen dat je altijd slaagt voor zowel volwassenen als kinderen. En natuurlijk is het extra leuk als je daarbij ook nog mooie items voor een aantrekkelijke prijs vindt! Veel plezier met jullie aankopen en graag tot een volgende keer. ✨👨👩👧👦🛍️
Mooi product en heel snel geleverd, super fijn!
Beveelt aan
18 June 2026
Brenda
Heesch
Beste Brenda,
Bedankt voor je enthousiaste review! 😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het mooie product en de snelle levering. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨
de keuze van de inkopers is erg goed. Italiaanse mode zie je hier niet voor deze prijs. Mijn vrouw is er erg enthousiast over. Daar komt nog bij dat jullie regelmatig extra kortingen geven, waardoor de verleiding om iets extra te kopen alleen maar toeneemt.
Beveelt aan
18 June 2026
Robert
Almere
Beste Robert,
Bedankt voor je mooie review! 😊
Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze collectie. Fijn dat de stijl en uitstraling van de mode jullie aanspreken en dat je vrouw er zo blij mee is. Ook geweldig om te horen dat jullie de extra kortingsacties waarderen – al begrijpen we dat die soms wel erg verleidelijk kunnen zijn! 😉
Veel plezier met jullie aankopen en graag tot een volgende keer! ✨
Zit al 2 weken te wachten op mijn pakket, waarom sturen jullie dan deze mail al? Misschien eerst kijken of iemand al ze bestelling heeft voordat je vraagt hoe het bevalt
Beveelt niet aan
17 June 2026
Ingrid Van der post
Noordwijk
Beste Ingrid,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling na twee weken nog niet is ontvangen. We begrijpen goed dat het frustrerend is om een verzoek voor een beoordeling te ontvangen terwijl je pakket nog onderweg is.
Onze excuses voor deze ervaring. De beoordelingsmail wordt automatisch verstuurd en houdt helaas niet altijd rekening met de actuele bezorgstatus van een bestelling. We begrijpen dat dit op jou erg ongepast overkomt.
We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat zij de status van je bestelling voor je kunnen controleren. Bedankt voor je feedback, we nemen deze zeker mee.
Hoezo kan ik niet contant betalen bij Terstal Roosendaal?! Het is dat ik onderweg was naar een uitvaart en ik mijn vestje was vergeten, anders had ik die discussie echt aangegaan. Of ik had het geld op de balie gegooid en was met jasje naar buiten gelopen. Contant geld is nog steeds een wettig betaalmiddel in Nederland. Dus wie denken jlie wel niet wie jullie zijn.... Voor mij geen Terstal meer in ieder geval!
Beveelt niet aan
17 June 2026
Mary
Veghel
Beste Mary,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad in onze winkel. We begrijpen dat het voor ongemak en frustratie kan zorgen wanneer een door jou gewenste betaalmethode niet wordt geaccepteerd.
Wij vinden het jammer dat je hierdoor met een onprettig gevoel de winkel hebt verlaten. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen en nemen je feedback hierover mee.
Onze excuses voor het ongemak.
In 1x juiste maat besteld en zit goed
Beveelt aan
17 June 2026
Andrea
Harlingen
Beste Andrea,
Bedankt voor je review! 😊
Wat fijn om te horen dat je in één keer de juiste maat hebt besteld en dat alles goed zit. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨
Keurige levering na meermaals besteld te hebben. Ook in de winkel iets terugbrengen is geen probleem, je krijgt snel het bedrag terug op je rekening!
Beveelt aan
17 June 2026
Anja
Schijndel
Beste Anja,
Bedankt voor je mooie review! 😊
Wat fijn om te horen dat je al meerdere keren naar tevredenheid hebt besteld. Leuk dat de levering steeds netjes verloopt en dat ook het retourneren in de winkel soepel gaat. Fijn dat je het aankoopbedrag snel terug ontvangt. Graag tot een volgende keer en veel plezier met je aankopen! ✨
Makkelijke site en duidelijk met bestellen
Beveelt aan
17 June 2026
Marja
Noordwijkerhout
Beste Marja,
Bedankt voor je fijne review! 😊
Wat leuk om te horen dat je de website gebruiksvriendelijk vindt en dat het bestelproces duidelijk en gemakkelijk verloopt. Graag tot een volgende keer! ✨
Geweldig
Beveelt aan
17 June 2026
Marian
Grootebroek
Beste Marian,
Bedankt voor je review! 😊
Wat leuk om te horen dat je ervaring geweldig was! Daar worden we blij van. Graag tot een volgende keer! ✨
Leuke artikelen voor een betaalbare prijs!
Beveelt aan
17 June 2026
Monique
Den Haag
Beste Monique,
Bedankt voor je leuke review! 😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de leuke artikelen en de betaalbare prijzen. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨
Betaalbare kleding en veel variatie!
Beveelt aan
17 June 2026
Gonnie
Uitgeest
Beste Gonnie,
Bedankt voor je mooie review! 😊
Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de betaalbare kleding en de ruime variatie in het assortiment. Graag tot een volgende keer! ✨
Goede prijs kwaliteit als in de aanbieding
Beveelt aan
17 June 2026
Eef
Almelo
Beste Eef,
Bedankt voor je review! 😊
Wat fijn om te horen dat je de prijs-kwaliteitverhouding, vooral tijdens de aanbiedingen, als goed ervaart. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨
Een hele fijne, leuke en goed zittende set ook de kleur is echt zomer’s! Draagbaar op terras, stad of naar het Strand!!
Beveelt aan
16 June 2026
Willy
Nootdorp
Beste Willy,
Bedankt voor je enthousiaste review! 😊
Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je set! Fijn dat deze goed zit en dat de kleur zo lekker zomers is. Perfect om te dragen op het terras, in de stad of tijdens een dagje strand. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ☀️🏖️✨
Bedrijvenpark Twente 314
7602 KL Almelo
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops