Retour Betaling Slecht

Ik wacht nu al meer dagen 10 dagen op een retour betaling van artikelen. Na 3x mailen en geen fatsoenlijk antwoord te krijgen ben ik wel klaar met Terstal. Anno 2020 is dit zeer slecht, druk op de knop en retour is geregeld, concurrerende bedrijven binnen 24 uur geld retour. Testal schaam je na +10 dagen.

Waardeloze service

Na het plaatsen van een bestelling bleek de aangekondigde 35% korting op alles niet verrekend te zijn op mijn bestelling. Direct een mail gestuurd of dat alsnog verwerkt kon worden. Na heel wat dagen later de reactie dat dat niet kon. Er werd gezegd dat de korting niet geldig was op de door mij bestelde artikelen. Echter werd er zowel op de website als op de posters in de winkel nergens een uitzondering genoemd op deze korting (ook niet in de 11 reclamemailtjes die ik in een week tijd over deze korting heb ontvangen). In mijn ogen heb ik dus gewoon recht op deze korting, maar ter stal geeft geen strobreed mee. Erg jammer voor hen want ze zijn nu een goede klant kwijt. Ik koop daar niet meer met zo'n waardeloze klantenservice. Van service is absoluut geen sprake.

Zeer slecht

Niet contant kunnen betalen terwijl het een wettelijk betaal middel is. Lachwekkend daarvan is dat ze voor de rest nergens rekening mee houden ivm corona. En dan ook nog dat er niks op de deur staat dat er geen mogelijkheid is om contant te betalen. Heb een uur lang in de winkel gezeten om alles bij elkaar te zoeken voor mijn kids en dan kom je bij de kassa om vervolgens geweigerd te worden. En dan die gezicht die de kassa medewerkers trekken als ik er niet mee eens ben. En heb meer recentie gelezen klachten worden slecht behandeld. Mensen die lang op hun bestelling kunnen wachten Ik kom er noooooooooit meer. Als ik die sterren in de min kon zetten deed ik dat wel. Ze werken heel goed mee met het digitaal pinnen voor de toekomst, weg contant!! Armanda

Waardeloos in deze tijd

Er word contant geld geweigerd terwijl ze zelf verder niets aan corona preventie doen. Ik moet verplicht pinnen. Maar het apparaatbword niet schoongemaakt. Geen handschoentjes aan geen desinfectie voor de klant. Contant geld is een wettig betaalmiddel mogen ze niet weigeren. Ik kom er niet weer

Zeer slechte klantenservice

Na het plaatsen van een bestelling bleek ik de kortingscode vergeten te zijn. Direct een mail gestuurd of dat alsnog verwerkt kon worden. Na heel wat dagen later de reactie dat dat niet kon. Zeer vreemd, lijkt me dat zo'n groot bedrijf daar wel meer mee te krijgen krijgt en dan kan dat niet meer?? Kon retour sturen, maar omdat de reactie zo lang duurde (enorme drukte blabla) en de kleding prima is, is het al in gebruik dus dat gaat niet. Jammer want ze zijn nu een goede klant kwijt. Ik koop daar niet meer met zo'n slechte klantenservice. Klanttevredenheid zou wat hoger in t vaandel mogen staan voor dit bedrijf.

Waardeloos

Bestel in deze tijd niet. Niet doen. Ik heb geen pakket gekregen, maar moet wel betalen. Dit bedrijf beroept zich erop vertraging te hebben met het beantwoorden van mails. En als ze dan beantwoorden begrijpen ze de mail niet. Inmiddels bijna een maand bezig te mailen. Winkels sluiten zij. Een bedrijf in problemen.

Tot nu toe zeer matig !!

Wanneer gaat Ter Stal zijn KLACHTEN eens AFWERKEN !! We hebben voor 100 euro kinderkleding ontvangen van een totaal andere klant met totaal ander adres. Reactie klantenservice Ter Stal: momenteel erg druk, komen we later nog op terug..... Zitten dus al dagen op onze eigen spullen te wachten !!

Zeer tevreden klant

Zeer tevreden met bestelling!

Klacht netjes behandeld

Na ontevreden te zijn over de Terstal winkel in mijn plaats had ik een mail gestuurd . Na mij netjes terug gebeld te hebben is het prima opgelost . De service is oke .

Beste Petra, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend dat het zo gelopen is, goed dat je ons gemaild hebt! Gelukkig is het allemaal goed opgelost en is de ketting voor je gereserveerd. We hopen je snel weer te zien bij terStal familiemode!

Prima service , vriendelijk personeel

Ik kreeg verkeerde maat opgestuurd netjes opgelost

Pluspunten

Fijne winkel, goed advies van de medewerkster. Denkt mee. Ook contact via de website verloopt goed. In de winkel is retourneren / ruilen ook geen probleem.

Toch maat S in de winkel,

Pluspunten

Het personeel is vriendelijk

Maat S is alleen online verkrijgbaar, XS kennen ze helemaal niet. Dus mijn maat is alleen online verkrijgbaar, maar de klanten kortingsvoucher kan ik dan echter niet inleveren. Gemiste kans

Pluspunten

Leuke collectie voor jong meiden!

Helaas steeds slechte mailots. Koop ze steeds weer omdat ze qua uitstraling goed bij jurkjes passen. Maar snel is rek er uit, lange draden en ontrafelen. Echt jammer!

Pluspunten

nette service bij vlekken op jurkje, kreeg een nieuwe

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goedkope kleding

Besteld voor de winkel in breda 2 maanden later word ik gebeld vanuit amersfoord wanneer ik om mijn bestelling kom . Beetje slordige fout.

Beste Bianca Moerland, Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses voor deze fout. Echter heeft het filiaal geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Na telefonisch overleg met het hoofdkantoor is de bestelling geannuleerd. We hebben je via de mail een tegemoetkoming aangeboden. We hopen je als klant te blijven verwelkomen.

Pluspunten

Terstal is voor mij ons!Gewoon weg Top!Mijn kindjes 5 en 6zijn altijd Terstal gekleed!De kleerkast ligt en hangt vol

Geen allemaal Top!!!

Pluspunten

Leuke aanbiedingen!

Pluspunten

wordt goed met alles geholpen

Pluspunten

Mooie prijsjes voor kinderkleding

Maatvoering dameskleding klopt niet altijd

Pluspunten

Alles

Ga zo door .

Pluspunten

altijd een super snelle levering!!

Pluspunten

Bestelling prima voor elkaar

Als je online besteld en het uit de winkel haalt moet je het ook in de winkel kunnen betalen

Pluspunten

Snelle levering na online bestelling. Klantvriendelijk en meedenkend.

Geen.