Laden reviews...
Laden reviews...
3.008 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden over het algemeen een positieve winkelervaring bij TerStal. Ze benadrukken snelle levering, een ruime productkeuze en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Velen noemen vriendelijk en behulpzaam personeel en een soepele afhandeling van retourneren. De combinatie van online winkelen en afhalen in de winkel voldoet aan verschillende behoeften.
Ik hoeft niet lang op mijn broek te wachten. De broek zit goed perfect zelfs.
Beveelt aan
27 June 2026
Leny Slagers
Enter
Shirts voor mijn kleindochter gekocht, van aangenaam katoen met leuke print. Goede pasvorm en valt op maat. Terstal heeft leuke kinderkleding en ruime keus.
Beveelt aan
27 June 2026
Jannie
Mussel
De kwaliteit van de kleding is prima. En eindelijk zijn de broeken een keer op lengte. Ik ben best lang en dan zijn broeken snel te kort.
Beveelt aan
27 June 2026
Helena
Groningen
Vriendelijke personeel
Beveelt aan
27 June 2026
Hanneke Lubbers
Mierlo
Top!
Beveelt aan
27 June 2026
Helma
Hilvarenbeek
Heerlijk online zodat ik de acties meteen goed kan zien en snelle leveringen met mooie spullen
Beveelt aan
27 June 2026
Nanda
Purmerend
Geweldig leuke mode en retour ook geweldig geregeld
Beveelt aan
27 June 2026
Jacqueline
Druten
Was helemaal goed.
Beveelt aan
26 June 2026
Linda
Hoogeveen
Prima keuzes en gezellig personeel. En online alles duidelijk en gebruiksvriendelijk vriendelijk en………snelle levering. Top
Beveelt aan
26 June 2026
Roza
Tinte
Fijne winkel online en ook op locatie
Beveelt aan
26 June 2026
Monic
Ens
De ene dag in avond besteld, met de fijne kortingsactie ivm trouwe klant. Volgende dag bevestiging dat onderweg en dag erop al in huis. Prachtige kwaliteit, heel blij mee!!! Dank!!!! Zeer aan te bevelen!!
Beveelt aan
26 June 2026
Heeremans
Lelystad
Super
Beveelt aan
26 June 2026
Margina Jansen
Genemuiden
Ik bestelde wat shirts en broeken bij TerStal, ik had ze vrij snel. Alles paste goed! Blij mee!
Beveelt aan
26 June 2026
Liesbeth
Vlaardingen
Kon in de winkel mijn bestelling retourneren. Ging heel vlot en gelijk een nieuwe bestelling plaatsen. Vriendelijk geholpen bij Ter Stal in Wijk bij Duurstede 2 dagen later was de bestelling geleverd.
Beveelt aan
26 June 2026
Nienke
Driebergen-Rijsenburg
Hi Nienke,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je je bestelling gemakkelijk in de winkel kon retourneren en dat je vriendelijk bent geholpen bij onze winkel in Wijk bij Duurstede. Ook leuk om te horen dat je direct een nieuwe bestelling hebt geplaatst en deze al twee dagen later in huis had. Veel plezier met je aankoop en graag tot de volgende keer!
De kraag van de shirt van mijn zoon was na 1 keer wassen helemaal kapot. Top verkoopster die er verder over meedacht. Helaas was het er niet in het blauw, als vervangend shirt.
Beveelt aan
26 June 2026
Gj Kok
BUNSCHOTEN-SPAKENBURG
Beste,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de kraag van het shirt van je zoon na één keer wassen al kapot was. Dat is natuurlijk niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. Fijn om te horen dat onze verkoopster goed met je heeft meegedacht. Jammer dat het shirt niet meer in het blauw beschikbaar was als vervanging. We waarderen je feedback en hopen je de volgende keer weer beter van dienst te kunnen zijn.
Ik had een probleem in de winkel bij het retourneren. Er zat nl. geen label aan een jurk + er zat een vlek in. De vlek had ik direct bij ontvangst opgemerkt, dat er geen label aan zat, viel me niet op.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Lianne
Nunspeet
Hi Lianne,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bij het retourneren tegen problemen bent aangelopen. Een jurk zonder label én met een vlek is natuurlijk niet zoals je het mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee en hopen dat we je een volgende keer een betere ervaring kunnen bieden.
Heel fijne travelstof broek gekocht. Ik ga er binnenkort meer bestellen
Beveelt aan
26 June 2026
Marjolein
Tilburg
Hi Marjolein,
Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de travelstof broek. We zien je graag terug voor meer, en wensen je veel plezier met je aankoop!
Duidelijke webshop Ook goede herenkleding.
Beveelt aan
25 June 2026
Ellen
Hellevoetsluis
Hi Ellen,
Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te horen dat je onze webshop duidelijk vindt en tevreden bent over ons assortiment herenkleding. We waarderen je feedback en hopen je snel weer terug te zien! 😊
Service is prima, jogjeans zijn altijd erg fijn voor de kids
Beveelt aan
24 June 2026
M
ZUID-SCHARWOUDE
Beste,
Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en dat de jogjeans zo goed bevallen bij de kids. Veel draagplezier en graag tot een volgende keer!
Prettige winkel fijne keuze
Beveelt aan
24 June 2026
Nanja
Kallenkote
Hi Nanja,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je onze winkel als prettig hebt ervaren en tevreden bent met ons assortiment. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Netjes ingepakt en snel geleverd
Beveelt aan
23 June 2026
Jessica
Beverwijk
Beste Jessica,
Bedankt voor je fijne review! 😊
Wat leuk om te horen dat je bestelling netjes was ingepakt en snel is geleverd. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨📦
Post DHL jammer dat lang heb geduurd dat bestelling werd geleverd terstal zelf wel goede service
Beveelt aan
23 June 2026
Corrie
Breda
Beste Corrie,
Bedankt voor je review! 😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service van TerStal. Jammer dat de bezorging via DHL langer heeft geduurd dan verwacht. Bedankt voor je begrip en voor het delen van je ervaring.
Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! ✨📦
Bezorgen optijd en kleding leuk.
Beveelt aan
22 June 2026
Mar
Utrecht
Beste,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering op tijd was en dat je tevreden bent met de kleding. Veel plezier ermee en graag tot ziens!
Snelle levering en artikel is zoals op de site
Beveelt aan
21 June 2026
Sophia Heijnen
Hoensbroek
Hi Sophia,
Bedankt voor je fijne review! Leuk om te horen dat de levering snel was en dat het artikel helemaal voldoet aan wat je op de website hebt gezien. Veel plezier met je aankoop!
Niet duur Goede kwaliteit
Beveelt aan
21 June 2026
Natasja Van Duuren
HOORN NH
Hi Natasja,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede kwaliteit en onze betaalbare prijzen. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens!
Bedrijvenpark Twente 314
7602 KL Almelo
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops