Zeer slecht, maar wel opgelost door terstal

Was opzoek naar slaapzakjes/trappelzakjes voor onze kids, nu waren ze bij terstal in de aanbieding dus gelijk in de online winkel gekocht ze waren namelijk op vooraad. na ruim een week heb ik nog steeds geen gehoor over een verzending. Ik heb contact gezocht met de klantenservice om te vragen wat hun plan was. Hun reactie was helaas we hebben ze niet in ons magazijn, we gaan even kijken welke winkel ze wel hebben u hoort nog van ons. Na een week wachten heb ik mijn geld terug gevraagd, gelukkig wel gekregen. uiteindelijk is het wel netjes opgelost, maar ik kom niet meer terug bij deze winkel.

Waardeloos

Na een in september bestelde, niet ontvangen jurk en een hoop heen en weer gemail een nieuwe jurk ontvangen. Deze jurk op 11 oktober retour gestuurd met track en trace omdat de maat niet ok was. Nu verschillende herinneringen van Riverty. Moeizame communicatie met TerStal. Mailtjes worden niet of dagen later beantwoord. Vandaag voor de 2e keer het verzendbewijs gestuurd. Volgend antwoord gekregen: Bedankt voor het sturen van het retourbewijs. Helaas kan ik via de track en trace code geen zending vinden. Ik wil je vragen contact op te nemen met PostNL over je retourzending. Wij kunnen voor nu nog niks voor je doen. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Geloof het of niet. Als ik de qr-code scan staat dat de jurk op 13 oktober netjes bij TerStal bezorgd is. Ik heb om 11 uur vanochtend een screenshot van PostNL doorgestuurd. Tot nu toe nog steeds geen antwoord ontvangen. De dames bij de klantenservice snappen niet wat ze aan het doen zijn of willen het niet snappen. Al met al de meest nare ervaring ooit bij een een webshop. Geen Jurk, geen respons maar wel betalingsherinneringen en een hoop frustratie. Zou me niks verbazen als ze binnenkort failliet gaan.

Fijne winkel

Ik koop hier graag voor mijn zoontje. Van winter/zomerjassen tot heerlijk jogspijkerbroeken en bovenkleding.

Alles volgens afspraak en in de winkel ook super vriendelijk en behulpzaam

Fijn geholpen in de winkel

Goede klantgerichtheid in de winkel. Shoppen online ook goed.

Prettige ervaring, vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige prijzen en een goede kwaliteit

is bevallen en vlug geantwoord

Ik heb per ongeluk 2 maal 2 joggingbroeken besteld en betaald. Heb 1 pakket teruggezonden en heb keurig reactie gehad. Heb alleen nog geen geld terug ontvangen. Wanneer krijg ik mijn geld terug van deze 2 joggingsbroeken. Graag een reactie op deze vraag.

Beste Petra, Wat vervelend dat je het geld nog niet hebt terug ontvangen. Wij willen je vragen om contact op te nemen met de klantservice zodat we het kunnen nakijken. Met vriendelijke groet, TerStal

Slecht

Je kan bij Terstal niet gratis ruilen voor een andere maat. Verzendkosten 3x moeten betalen. Nooit zal ik bij Terstal meer bestellen.

Beste Monica, In onze winkels kun je gratis retourneren voor een andere maat. Bij de online webshop is dit niet mogelijk. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, TerStal

Niet zo goed laaste bestelling gedaan 2 keer verkeerde kleur

En dan nog retourneren op eigen kosten

Beste Hanifa, Wat vervelend dat je een verkeerde kleur hebt ontvangen. Zou je contact op willen nemen met de klantenservice mocht dit nog een keer gebeuren. Dan kunnen wij het met je oplossen. Met vriendelijke groet, TerStal

Fijne winkel

Kan voor mijn zoon in één koop een garderobe shoppen

Niet snel bezorgen

Kan beter met bezorgenwat sneller Veder oke

Beste Albert, Bedankt voor je feedback we zullen het doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, TerStal

Lange levertijd

Super kleding maar lange levertijd

Contant geld

Jullie krijgen 2 sterren omdat je niet met contant geld kan betalen anders hadden jullie 5 sterren gehad.

Duidelijke website

Duidelijke website en leuke kleding voor een redelijke prijs. Alleen de levertijd is wat langer.

Grote teleurstelling

5 artikelen besteld. Na twee weken een bericht dat 2 van de 5 niet leverbaar waren. Daarna niks meer gehoord, wel een verzoek een enquête in te vullen. Uiteindelijk naar de winkel gegaan om te vragen of de bestelling er al eens was. Bleek er te zijn, maar nog een artikel niet leverbaar. Veel te lang moeten wachten, 3 van de 5 artikelen niet geleverd. Grote teleurstelling. Aangezien 2 bestelde artikelen bij elkaar hoorde waarvan 1 niet leverbaar was, uiteindelijk 1 van de bestelde artikelen mee naar huis kunnen nemen.

Beste Talitha, Bedankt voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat het niet goed is gegaan met je bestelling. We zullen het doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, TerStal

Vriendelijk personeel

Ik werd goed geholpen

Super leuke kleding winkel

Super winkel

Klantvriendelijkheid kan beter.

Klantvriendelijkheid is een absoluut verbeterpunt van de Winkel in Wijk en Aalburg. Daarnaast vinden wij het niet fijn dat er alleen middels pin betaald kan worden.

Leuke kleding

alles is naar wens

Leuke trendy en betaalbare kleding

Leuke winkel, trendy en betaalbare kleding en heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Goede nachtjapon, en snel geleverd

Goed en snelgelerde nachtjapon kwaliteit en prijs in een woord Top!

Ik vind jullie service goed, maar het irriteert mij dat ik ook op zondag mailtjes van jullie krijg. Ik wil toch 1 dag rust met aankopen!

Retour maar had geen bon meer. Via pin transactie op de kassa gezocht naar de bon. Geld retour gekregen. Verder altijd vriendelijk personeel.

Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL Almelo

0546 - 23 20 21