Goede online winken.

Het duurde even voordat mijn bestelling kwam maar ik ben heel erg tevreden

Product als omschreven

Product als omschreven, goede kwaliteit

Ruilen van jas werd super goed afgehandeld. Zeer vriendelijk ontvangen in winkel en goede medewerking van verkoopster ondanks verkeerde pakbon in verzending.

Goede snelle levering

Broeken waren snel geleverd en paste perfect

Niet positief

Ik had niet zo’n positieve ervaring. Het duurde lNg voordat de bestelde kleren werden geleverd. Na gebeld te hebben met terstal bleek het aan dhl te liggen. Het was fijn geweest als ik hierover per mail op de hoogte was gehouden

Lange levertijd

Fijn dat ze de mogelijkheid bieden om online te bestellen. Dit heb ik 2 weken geleden dan ook gedaan, echter is mijn click en collect bestelling nog niet binnen. Is er iets misgegaan? Nee dit blijkt normaal te zijn. Vind ik erg lang duren, volgende keer ga ik toch naar een andere webshop.

Fijne webshop

Fijne webshop. Goede kleding voor het hele gezin. Ik koop regelmatig wat

Omklantvriendelijk

Als je terug komt met een kapot product doen ze heel moeilijk en proberen ze eerste alle schuld af te schuiven op de klant. Terwijl duidelijk te zien is dat de product kwaliteit niet goed is. De stof is gescheurd op de mouw. Uiteindelijk geen geld terug maar iets nieuws uitzoeken waardoor jezelf weer op extra kosten komt.

Besteld via de website, snel verzonden.

Nette levering

Leuke kleding besteld omdat het in de winkel niet meer in de goede maat was. 1 min punt van de winkel: vind het vervelend dat je altijd moet pinnen, voor heen kon je ook contant betalen

Leuke winkel met leuke kinderkleding tegen leuk prijsje

Waren op vacantie in Lisse even door het winkelcentrum gelopen en kwam in de winkel om te kijken wat ze hadden heb een leuke trainingspak gekocht voor onze kleinzoon was er super blij mee toen we thuis waren heb ik ook de trainingbroek en leuke trui besteld online Ben zeer tevreden

Goede kwaliteit, snelle levering

Alles was naar wens, kleding paste prima!

Terstal mag blij zijn met personeelslid in Haarlem Schalkwijk

Ik had bij Terstal een klik en collect bestelling gedaan. Met het idee dat ik het de volgende ochtend in de winkel kon komen ophalen. Ik kreeg vervolgens een track and trace code dat de bestelling onderweg was naar de winkel.. terwijl ik juist een klik en collect had gedaan. Vervolgens werd de bestelling pas in de avond geleverd toen de winkel dicht was en ik op vakantie ging. Een week later haal ik mijn pakket af bij een DHL punt zaten er maar 2 (van de 9) artikelen in het pakket. Ik ben naar de winkel gegaan en die gaven aan de rest is nog onderweg.. 1,5 WEEK later! Als je klik en collect besteld ga je er vanuit dat je de volgende dag het kan oppikken in de winkel. Dus belachelijk hoe dit is gegaan! De winkel zelf kon er op dat moment vrij weinig aan doen, omdat het werd geregeld via het hoofdkantoor. Ik ging natuurlijk totaal ontevreden en gefrustreerd de winkel uit, omdat ik nog steeds niet mijn bestelde en betaalde artikelen had. Personeel was aardig, maar kon niks voor mij betekenen. Tot in de avond bij mij thuis werd aangebeld en diezelfde personeelslid mijn pakketje kwam thuisbezorgen.. het was die middag in de winkel geleverd en ze had niks anders dan mijn adres.. om het goed te maken kwam ze het brengen. Dit is natuurlijk uitzonderlijk lief en heeft mijn dag goed gemaakt. Het was niet haar schuld, dus het feit dat ze dit heeft gedaan is fantastisch. Terstal.. jullie mogen heel blij met haar zijn want anders hadden jullie een erg boze en ontevreden klant gehad! Bedankt!

Altijd goed verzorgt leuke kleding

Zeer tevreden koop bijna nergens anders is betaalbaar

Ik wacht nogsteeds op mijn bestelling

Wel erg typisch om naar een review te vragen als de bestelling nog nieteens verstuurd is. Ik heb op 28 augustus twee truien besteld, bevestiging gehad en daarna niets meer gehoord. Intussen gemaild naar de klantenservice, maar zelfs daar nemen ze nieteens de moeite om op de mail te reageren. Ik geef het nog een week en dan ga ik stappen ondernemen. Dus bij deze: ik raad het af om online iets te bestellen bij terstal.

Beste Christel, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan het voor je uitzoeken en zullen via de email contact met je opnemen. Onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, TerStal

Veel ruimte voor verbetering

De voucher werkte niet, daarover gemaild en kreeg dagen later een onbehulpzame mail terug waarin het er op neer kwam dat het aan mij lag. Heb het in de winkel laten leveren maar nooit bericht gehad dat het er lag om op te halen, het is dat ik ben gaan vragen of het er al was.

Had kleding nodig voor een bruiloft. Was geslaagd nadat ik nog even in de winkel was geweest.

Communicatie bij vragen ka beter

De vouchers zijn niet allemaal te besteden terwijl je daar wel mails over krijg dat je bij bestellen zoveel korti g krijgt bv.15% maar dan bestel je en kan je hem niet activeren. Klantenservice gebeld en zeiden dat na het telefoontje het nog eve kon duren maar dan zou het wel lukken.......tot op heden niet. En mail gestuurd na paar dagen en nog steeds gee reactie. En iets wat niet leverbaar was zelf maar geannuleerd want blijft anders staan.

Kleding besteld En opgehaald blij mee

Makkelijk online bestellen en ruilen of retourneren in de winkel

Super vriendelijk geholpen in de winkel nadat ik zelf niet goed had gecontroleerd of de artikelen retour genomen waren. Leuke collectie voor het najaar. Fijne stof, leuk design en betaalbaar.

Ik was overrompeld met teruggave broek en m'n geld terug moest ik maar afwachten op m'n rekening.

Ik stapte beetje klaar met haar de winkel uit. Ik had gehoopt mijn online gekochte broek te kunnen ruilen...dat mocht niet. Ik kon hem afgeven en geld via online terugkrijgen... Ik had de betreffende verkoopster nog nooit gezien...ze woonde al 25 jaar op ons dorp...maar niet vriendelijk...geen hulp bieden om de goeie broek te zoeken...geen koop verder...

in de winkel super, online wordt er niet goed geluisterd

in een voorgaande mail kon ik 15 euro aan korting krijgen online, dat lukt niet bij de bestelling en daardoor heb ik 2x 5euro geactiveerd die ik nu ook kwijt ben, antwoord, ik heb fout gemaakt en daar kan zei niets aan doen. dus ik ben mijn trouw gespaarde punten kwijt

Goede webwinkel, bestellen gaat eenvoudig. Ook fijn dat er de mogelijkheid is om gewoon naar de winkel te gaan.