Zeer tevreden klant

Snelle bezorging en heel erg blij met mijn bestelling!! Fijne site en winkel. Leuke betaalbare kleding

Winkels zijn prima

Ik heb wat besteld...ñog nooit een bericht gekregen.of het is arriveerde.beetje slecht was 58.00 euro 2 blouse

Handig qua bestellen voor kinderen

Online besteld zo wist ik zeker dat het produkt er nog was. Dit doe ik niet gauw maar was pyama voor kleinzoon. Soms bestel ik ook broeken voor mijn man. Het grootste irritatie punt en daarom een matige cijfer is dat je in de winkel NIET met contant geld mag betalen. Terwijl dit een wettig betaalmiddel is. Je kan ook op andere manieren de veiligheid vd winkel waarborgen zoals vele andere winkels ook doen. Zou ik contant kunnen betalen zou ik er veel vaker er naar toe gaan. Maar nu loop ik hem vaak voorbij

Tevreden over kwaliteit en snelle bezorging

Vriendelijk personeel. De online bestellingen zijn er snel. Wat ik wel jammer vind dat je niet geattendeerd wordt op eventuele acties. Ik had gekocht voor Euro 113,00 en toevallig zag ik achteraf op instagram dat ik recht had op een voucher van 5,00. Dat had toch bij het afrekenen automatisch moeten gaan?

Snel en top

Voor de kleinkids leuke Bing onesys besteld, de kids blijen snel in huis.

Leuke kleding maar niet alle maten

Ik vindt voor de jongste 2 kinderen altijd leuke kleding maar de oudste heeft nu maat 170/176 en die maat is er niet maar ook de kleine heren maat niet dus kan nu niet meer zijn lievelingsbroeken kopen. De dames mode valt meestal net te klein voor maat 46 . En ik vindt t vervelend dat ik niet contant kan betalen. Dus zal terstal beperkt aanbevelen.

Prima netjes verpakt

perfect

netjes .goed personeel leuke kleding

Waardeloos

Kleding besteld. Ik ontvang een bevestiging en een bericht dat het onderweg is. Een dag later een bericht dat het niet compleet is omdat een deel uitverkocht is en niet meer op voorraad komt. Een dag later nog een bericht dat er nog meer uitverkocht is en het niet compleet is. Op de dag van levering een bericht dat er nog meer uitverkocht is. Van de 9 artikelen hield ik er uiteindelijk 2 over. Waarvan één broek nog het beveiligingsalarm erop had zitten. Hierover gemaild. Ik werd geadviseerd naar een winkel te gaan. In de winkel bleken ze het systeem niet meer te hebben om het eraf te halen. In een andere winkel probeerden ze deze los te halen. Dat lukte niet. Broek was niet meer op voorraad. Het werd een retourtje...

Beste, Bedankt voor je reactie, Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met je bestelling. We zullen dit oppakken zodat we dit kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Ik heb te lang op mijn product moeten wachten. Heb het ruim voor mijn vakantie besteld.

Moet de broek nu na mijn vakantie ophalen. Teleurstellend

Goede service!!!

Fijn dat je spullen in de winkel terug kan brengen. En dan krijg je het geld ook snel gestort. Kleding valt ook meestal goed.

Kleding goed, service onder de maat.

De producten die ik van ter stal heb ontvangen zijn naar wens. De levering en klantenservice daar in tegen niet. Mijn levering is ruim 1,5 week onderweg geweest. Tussendoor de klantenservice gebeld en meermaals de voicemail gekregen tijdens openingstijd. Daarnaast contact gehad met de klantenservice in verband met het verzenden. Om 17:00 gebeld, daarna toch besteld met verzendkosten. Krijg ik een uur later een mail dat het heel de avond gratis verzenden is. Heel jammer dat de service medewerkers dit niet zeggen als je een uur daarvoor belt. Qua service valt er dus nog veel te verbeteren.

Beste, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Door de aanhoudende drukte zijn we slechter bereikbaar. We proberen het zo snel mogelijk te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.

bestellen goed, maar daarna niets meer laten horen?

Ik had kleding besteld die ze in de winkel niet hadden. Prachtig dat dat dan, zonder verzendkosten naar de winkel gestuurd wordt. Echter toen bleef het 10 dagen stil. Naar de winkel gegaan. Die hadden mijn pakket al lang. Waarom sturen jullie geen mail hierover? Zat ook niet in mijn spam box.

Prijs kwaliteit goed

Een vrij overzichtelijk winkel voor een ieder is er wel iets moois voor weinig geld!

Pyjama besteld van Bing en 1 dag later al netjes bezorgd in de brievenbus.

Ruk

Hele goeie kwaliteit laat ik dat voorop stellen. Heb voor ophalen gekozen in de winkel, ik denk dat scheelt 5 euro verzendkosten. Ik heb de bestelling opgehaald, mis nog steeds een artikel. Nog niks over gehoord. Daarnaast moet ik nu dubbel na de winkel, ben ik meer kwijt dan 5 euro... waardeloze service.

Beste, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat het niet goed gaat met de bestelling. Zou je een email willen sturen naar [email protected]. Dan proberen we je zo snel mogelijk te reageren. Onze excuses voor het ongemak.

Leuke betaalbare kinderkleding

Goede webshop, fijne aanbiedingen. Leuke en goede kwaliteit kinderkleding.

Helaas niet meer contant betalen

Sinds het niet meer mogelijk is om nog contant in de winkel te betalen ben ik geen klant meer. Hopelijk veranderen jullie dit nog weer. Dan zou ik zeker weer komen

Goeie service

Mooie kleding

De levering was binnen 3 werkdagen met DHL. De kleding is van mooie kwaliteit. Wij zijn tevreden over Ter stal.

Leuk. Maar niet wauw!

Had laatst spijkerbroeken besteld voor de kinderen .. bleek er eentje van de 4 . Niet te passen . Terwijl ze de zelfde maat waren. Dat is alleen vervelend . Want dan moet je een andere gaan kopen. Of terug sturen .wat ook weer op eigen kosten is ( terwijl je overal alles terug kan sturen ) en je ook altijd retour erbij krijgt. Nu durf ik niks te kopen. Want je kan niet retouren. (Enof kan wel) maar dan moet je er zelf voor zorgen . Geen tijd voor .

Alleen maar pinnen

Als ik kan ga ik naar een andere winkel. Vind het niet normaal dat je niet gewoon kunt betalen . Dus in de winkel kom ik niet . Heb nu iets besteld wat mijn kleinzoon heel mooi vind anders had ik het niet besteld

Ik zou niet nogmaals bestellen

Levering op zich prima. Broek gekregen in maat 134 terwijl 110 besteld is. Op de pakbon staat ook 110 maar op het maatkaartje staat dat 134 de kleinste maat is.. Gezien de broek maar 11,- was loont het zich kwa moeite (tijd is geld als zzp) niet om retour te sturen. Na eenmaal wassen laten zowel de etiketten als naden los van het bing ondergoed. Sokken en onesie zijn nog niet gedragen maar daar verwacht ik ook niet veel van.

Beste, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Zou je een email willen sturen naar [email protected]. Dan pakken we je email zo snel mogelijk op. Onze excuses voor het ongemak.

Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL Almelo

0546 - 23 20 21