Bestellen duurt mega lang

Voorraad op website vind ik soms erg slecht. Nu heb ik 2 weken geleden een bestelling geplaatst en ik wacht nog steeds!

Tot op heden mijn bestelling niet ontvangen

Afgelopen 29augustus bestelling online geplaatst. Tot nu toe nog niks kunnen ontvangen of überhaupt een mail gekregen met tekst en uitleg!

Jammer dat ik beperkt was in het aan te bestellen artikelen.

Ik was teleurgesteld. Het was een mooie aanbieding.

Vaak leuke kleding

Vaak leuke kleding. Vooral de vesten, truien. De gewone broeken zijn na 1x dragen te wijd. Vaak innemen dus als het kan. Ook de stiksels gaan snel stuk. Niet goed afgehecht.

Matige ervaring

Ik heb geen idee of ik nog een keer bestel, ten eerste duurde het bijna een week voor mijn bestelling verzonden was en daarna waren er artikelen ineens niet meer beschikbaar. Dit hoor je dus een week nadat je besteld hebt

Netjes en snel geleverd. Kleding goede kwaliteit en pasvorm. Erg tevreden

Regels retouren zijn dikke onzin!

Ik heb gebruik gemaakt van het inwisselen van mijn punten voor 15 euro korting, nu krijg ik de broekjes binnen en past het mijn zoontje niet dus ik ga ermee terug jaar de winkel om deze broekjes om te ruilen voor een ander model wat wel past. Nu komt mijn probleem: ik kan wel andere broekjes meenemen maar dan moet ik die 15 euro ineens betalen??? Ik wissel honderden punten in en nu ben ik die kwijt terwijl ik de niet passende broekjes wil omruilen voor een ander model die wel past (allebei skinny fit dus gek dat er zoveel verschil tussen zat). Honderderen euro's per jaar geef ik bij jullie uit, al jaren lang en dit is jullie klantenservice.. bizar! Het meisje in de winkel had minutenlang niet eens in de gaten dat er meerdere klanten bij de kassa stonden, ze hield de kassa niet eens in de gaten..

Beste Natasja, Bedankt voor je reactie. Zou je contact op willen nemen met de klantenservice op het email adres [email protected]. Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing.

Modieuze kleding voor betaalbare prijs

Over het algemeen positief. Maar minder over de verzendingen. Wanneer 1 bestelling over 4 pakketten verdeeld wordt, wordt ik daar niet blij van.

Pinnen

Schandalig dat je alleen kan pinnen. Jullie lopen zo veel mis.

Betrouwbaar en goede service

Betaalbare kleding voor het hele gezin, fijn website en goede service met retourneren.

Geen reactie

Pre order een week na vermelde datum nog niet ontvangen. Geen reactie vernomen van de klantenservice.

Beste Lisanne, Bedankt voor je reactie. Zou je contact op willen nemen met de klantenservice op het volgende email adres: [email protected]. We kunnen dan naar een passende oplossing kijken.

Leuke kleding

Leuke kleding, maar elke keer bij het inloggen krijg ik een foutmelding. Dus elke keer besteld als "gast". Jammer zo loop je wel wat punten mis.

Leuke kleding

Leuke kinderkleding. Alleen gaat het soms zo hard dat het snel uitverkocht is. Enige wat niet helemaal klopt is de wijdte vd onderkleding (niet iets te groot). Verder is de kwaliteit vd kleding goed.

Prijs kwaliteit is goed

Ter stal heeft vaak goede aanbiedingen! De kleding ziet er leuk uit Blijft netjes in de was En heeft een fijn jongens assortiment!

Online is het goed

Online bestellen gaat meestal wel goed, 1 x verkeerde maat ontvangen. Winkel is ronduit slecht, ik vind het op geen enkel vlak goed te praten dat contant geld wordt geweigerd.

Product is oke, service niet

Ik heb een retourticket gekocht, maar deze niet op de mail gestuurd gekregen. Dus toch no moeten versturen per post, dus dubbel betaald!

Leuke kleding voor een redelijke prijs.

Leuke kleding voor een redelijke prijs.

Prima Service

Goede producten voor redelijke prijs.

Kleding prima, personeel onverschillig en te jong

Online bestellingen zijn prima. In de kledingwinkel vind ik het personeel vaak onverschillig of te weinig productkennis. Een cursus doet wonderen. Gebrek aan personeel en eerder de winkel dicht doen was voor mij als klant niet leuk.

Leuke betaalbare kleding maar jammer dat ik een aantal maten mis.

Ik vind jullie kleding leuk en betaalbaar. Maar de overhang van kinder maar volwassen kleding mis ik en maat 48. De broeken in xxl zijn net te klein en van bovenkleding is er vaak geen xxl. Erg jammer.

Zeer tevreden!!

Altijd wel wat leuks!! En snel bezorgd!!

Snel in huis

Snel in huis Maat was goed

Snelle bezorging

De artikelen waren er snel. De artikelen die ik niet wilde houden kon ik makkelijk retourneren bij de winkel.

Goed snelle levering

Wanneer komt er een winkel in Middelburg?

Prima collectie

Ik heb veel gekocht en ben zeer tevreden

Bedrijvenpark Twente 314

7602 KL Almelo