Bedrijf niet bereikbaar

Ook wij hebben helaas dezelfde ervaring. Telefoon wordt niet opgenomen, mail wordt niet beantwoord. Denk dat je jezelf als bedrijf dan niet erg serieus neemt. Was anders wel klant willen worden (thema NOVA voor lightspeed ziet er verder prima uit) maar ja, als je niet in contact kunt komen met een bedrijf dan houdt het voor mij eigenlijk meteen al op.

Slechte service

Telefonisch niet bereikbaar, wanneer je belt gaat de telefoon elke keer 2 keer over en krijg je daarna een (enorm irritant) bandje te horen. Contact per mail gaat, maar kan veel beter. Duurt erg lang voordat je reactie hebt. Het is dat je van dit bedrijf afhankelijk bent als je bepaalde dingen wilt icm Lightspeed, je betaald je maandelijks scheel aan ze, maar als je ze nodig hebt kan je niets en moet je zelf maar zien hoe je het oplost.

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen