alles prima en mooi verzorgd

alles prima fijn

uitstekend

Product is wat ik er van verwacht en levering lekker vlot. Geen gedoe.

Goed advies en snelle levering!

Tijdens mijn telefoontje met een vraag over een Shrutibox ben ik goed geholpen waardoor ik gelijk online besteld heb, niet te geloven maar de dag er op zat ik er al op te spelen!

Erg goede service

Snelle levering goed verpakt, leuke artikelen

Fantastische spullen die je nergens anders vindt

En ook nog eens zeer snel verzonden

uitstekend

Zeer goede en snelle service!

Heel blij met de snelle verzending en service

Zeer snel geleverd en goed verpakt. Goede prijs-kwaliteit.

Van de week een originele rainstick gekocht (150cm) van Chileense makelij. Altijd even afwachten hoe het klinkt bij dit soort online bestellingen. Lang hoefde ik echter niet te wachten, want de volgende dag perfect afgeleverd. Geluid is fantastisch. Helder en lang. Kortom, helemaal tevreden. Aanrader!

Correcte aflevering

Heel goed om de klankschalen op de site te kunnen horen. Wauw!

Mijn bestelling was snel en netjes aangekomen en perfect ingepakt! Zeker een aanrader om vaker te bestellen.

Kan alleen maar zeggen TOPPPERS

Uitstekend product, snelle levering

Uitstekend product, snelle levering

Alles snel geleverd, netjes en veilig verpakt. Mooie prijs kwaliteit verhouding.

Eerder heb ik informatie gevraagd welk product ik nodig heb, ik heb snel en goed geholpen. bestellen en leveren ging heel snel. Netjes in ee doos bezorgd.

prima product

Product kwam netjes op tijd, was heel goed verpakt, geen beschadiging

Was snel en netjes bezorgd.

Zie vorige zin.

Bestelde vrijdag en zaterdag kwam het door de brievenbus!

Zo snel heb ik eerder niet meegemaakt....

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Hele duidelijke website waar ik enthousiast van word. Goede prijs kwaliteit verhouding De producten worden netjes in dozen geleverd en als 1 pakket aangeboden. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Ik heb een prachtig belletjes koord gekocht en gekregen. De mallet was toch veel te hard naar mijn smaak maar ja ......ik denk niet dat Stiggelbout daar iets aan kon doen. Wie weet moet ik die nog terug sturen maar ik ben tevreden of de service. Ik beveel Stiggelbout dus zeker aan. Ook zo fijn dat ik alle geluiden van de instrumenten kan beluisteren misschien ook een idee voor de mallets.

vlugge levering

Vlugge levering en het product was heel goed verpakt.

Snelle levering. Blij met mijn aankoop. Het is precies zoals ik had verwacht.

Mooie Koshi windgong gekocht. Heel blij mee.

We kunnen met de kleinkinderen gaan neusfluiten, leuk.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Een geweldig lekker jembe vel is me toegestuurd.

prijs kwaliteit top

2 vellen besteld , 1 geleverd . Na 1 telefoontje alles recht gezet . Vriendelijke man aan de telefoon . Service zoals het hoort niks meer niks minder , toppie .

Over Stiggelbout Slagwerk

Stiggelbout Slagwerk biedt percussie-instrumenten aan uit de hele wereld. Wij maken een selectie uit de mooiste percussie-instrumenten: djembés, cajons, trommels uit de hele wereld, shakers, bellen, gongs, geluidsobjecten enzovoort. Dit kunnen instrumenten zijn van bekende merken, maar ook artikelen van natuurlijke materialen die uit de oorspronkelijke landen zijn geïmporteerd. In ruim 30 jaar hebben wij een netwerk van leveranciers opgebouwd over de hele wereld. Bovendien maken en repareren we zelf instrumenten in onze werkplaats. We ontwerpen standaards voor gongs, djembés en aanpassingen voor gehandicapten. U kunt ons bezoeken in onze winkel in Groningen.