Goede service, makkelijke site snelle levering

Fijne website, ik heb online een windgong besteld. Heel fijn om de verschillende uitvoeringen te kunnen beluisteren. Bestellen en betalen gaat probleemloos. Snelle levering.

Snelle levering, goed verzorgd!

Leuk dat ook alle geluiden van de instrumenten beluisterd kunnen worden. Snel geleverd. Dank jullie wel.

Snelle service!

Binnen 1 dag geleverd, perfecte snelle service!

Goede kwaliteit van los bongovel die je nergens anders vindt

Goed los bongovel (om zelf te weken en op te spannen op de juiste maat) ontvangen. Volgens mij heeft alleen Stiggelbout die in Nederland. Het vel had wel als brievenbuspakje verstuurd kunnen worden: dat scheelt porto en thuisblijven voor de bezorging.

Pergect

Fijne service

Fijne service en mooie levering

Persoonlijke service

Stiggelbout is goed te benaderen en ze denken echt met je mee in de aanschaf van de juiste producten. Ook met de levering dachten ze enorm mee.

vlotte levering, kwalitatief materiaal

SUPER!

Al veel gekocht bij hun en altijd prima in orde!

Goed contact, heldere website, snelle en zorgvuldige levering

snelle en zorgvuldige reactie en service

ondanks dat het gevraagde instrument niet in voorraad was werd ik op alternatieven gewezen en ontving ik bericht zodra er weer voorraad was. Super!

Goede kwaliteit

Goede professionele kwaliteit, levering gaat langzaam.

Snelle levering, goede service

Fijne, gespecialiseerde winkel met medewerkers die met je meedenken. Levering gaat snel, terugbetaling van geretourneerde producten (het moest toch wat anders zijn) idem.

snelle levering, goede kwaliteit

goede kwaliteit djembétas en snelle levering

Mooi assortiment, snelle levering

Alleen de website doornemen is al de moeite waard! Ik heb nu instrumenten ontdekt waarvan ik het bestaan niet kende. Ook heel fijn dat alles te beluisteren is door de geluidsfragmenten. De verzending ging vlot en was goed verpakt.

Ja, prima hoor!

Het was een feestje om te merken dat de kalimba al mooi gestemd in de doos zat. Mooi geluid, zelfs de hoge tonen. Alles is goed gegaan, de bestelling en de aflevering. Tot nu toe heb ik geen klagen!

In een persoonlijk gesprek ben ik zeer goed geholpen bij de aanschaf van een handpan.

Prima !!

Prima !!

Ik zeer vlot, goed en snel geholpen

De website is zeer goed in elkaar gezet en duidelijk. De tamboerijnen zijn zoals beschreven. Zeer snelle levering.

Erg prettig dat je uitgebreid op de website kan lezen wat de specificaties van een bepaald product zijn. Dit maakt dat ik een goede keuze kon maken voor de aanschaf van een klankschaal.

Voor de tweede keer drum hoepels besteld

Voor de tweede keer drum hoepels besteld, deze keer ronde. Zeer goede prijs en kwaliteit, lichte hoepels die met dunnen huiden mooie lichtgewicht trommels worden.

deskundig, snel handelend en klantgericht

Zowel fysiek bezoek aan uw winkel als bestelling via de webshop verlopen uitstekend.

Snel, attent, kwaliteit.

Zéér tevreden

Erg blij met mijn Patera (D kurd) handpan. Snelle levering, had hem de volgende dag al in huis. Ook belangrijk: goed en stevig ingepakt voor veilige verzending. Thanks!

Over Stiggelbout Slagwerk

Stiggelbout Slagwerk biedt percussie-instrumenten aan uit de hele wereld. Wij maken een selectie uit de mooiste percussie-instrumenten: djembés, cajons, trommels uit de hele wereld, shakers, bellen, gongs, geluidsobjecten enzovoort. Dit kunnen instrumenten zijn van bekende merken, maar ook artikelen van natuurlijke materialen die uit de oorspronkelijke landen zijn geïmporteerd. In ruim 30 jaar hebben wij een netwerk van leveranciers opgebouwd over de hele wereld. Bovendien maken en repareren we zelf instrumenten in onze werkplaats. We ontwerpen standaards voor gongs, djembés en aanpassingen voor gehandicapten. U kunt ons bezoeken in onze winkel in Groningen.