Prettig contact, snelle service

Goede uitleg in telefonisch contact, snelle service, product voldoet aan omschrijving. Bij volgende aankoop, ga ik weer naar Stiggelbout Slagwerk

Snel geleverd maar jammer van de klank

Klankschaal gekocht. Eerst beluisterd online, snel geleverd maar klank wijkt af van wat er op de website staat. Tip. Zet op internet de echte geluiden. Voor de rest mooi product. Maar nu moet ik weer een andere kopen...

Perfect ! Bedankt !

Top Djembe skin to Germany. I am really verry happy whith this Quality

Snel geleverd en heel tevreden over de aankoop

Soepel besteld en soepel geleverd

Op de site meteen de kroon gevonden, direct gekocht; twee dagen later in huis!

snel geleverd. sjamenentrom is helemaal ok, veel waar voor weinig geld. de shekere valt tegen; bamboestaafjes in plaats van kralen, is moeilijk zacht te bespelen.

Leuke winkel met bijzondere producten.

Prima. Zelfs 1 dag eerder geleverd.

Goede afhandeling van mijn bestelling.

Netjes en optijd

Na het bestellen van de producten waren ze binnen een paar dagen geleverd ondanks de huidige drukte vanwege de crisis. Het was wel leuk geweest als je van het product: 'shaker egg' je de kleur ook kon kiezen. (wellicht heb ik dit over het hoofd gezien). verder helemaal in orde.

Keurig en vlot

Fijn dat op de site geluidsfragmenten zijn van de instrumenten. Ik beveel jullie site van harte aan.

Vlotte levering. Producten precies zoals besteld. Goede kwaliteit.

Deskundig advies

***

Duidelijk advies

Snel en hoge kwaliteit!

Kreeg mijn product snel binnen en was perfect voor mijn banjo, erg blij mee.

Mooie instrumenten

Een cadeau besteld en toen visite het cadeau zag hebben we meteen weer een cadeau besteld. Product werd snel geleverd, in de drukke covid periode!!

blij mee

alles conform mijn verwachtingen. Goede, snelle levering en weer mooie producten. Zijn kussentjes onder de klankschalen; ze klinken nu veel-zijdiger; geeft verdere verdieping tijdens de meditatie.Dank.

Ik had een bestelling geplaatst maar was er niet helemaal zeker van of ik het juiste geitenvel had besteld. Ik werd tijdig terug gemaild en daarna ook nog gebeld en kreeg het juiste product binnen mum van tijd opgestuurd, na een gedegen advies.

Zeer snelle en correcte levering

Voorzover ik via internet kon opmaken was fa. Stiggelbout de enige, of in elk geval, een van de weinigen die touw per meter kon en wilde leveren. Fantastisch.

Snelle levering en top product!

Ga zo door

Goed geholpen

Snelle en correcte levering van mijn bestelling. En daarvoor door uw medewerker nog even navraag gedaan of de bestelling zoals ik die geplaatst had, ook zo bedoeld was. Heel fijne behandeling gehad. En prachtig product ontvangen. Dank je wel.

prima service, snelle en juiste levering!

prima!

Fantastisch.

Service, bezorging feilloos en topkwaliteit qua product.

al meer dan 30 jaar tevreden

al meer dan 30 jaar goede service en goede producten

Over Stiggelbout Slagwerk

Stiggelbout Slagwerk biedt percussie-instrumenten aan uit de hele wereld. Wij maken een selectie uit de mooiste percussie-instrumenten: djembés, cajons, trommels uit de hele wereld, shakers, bellen, gongs, geluidsobjecten enzovoort. Dit kunnen instrumenten zijn van bekende merken, maar ook artikelen van natuurlijke materialen die uit de oorspronkelijke landen zijn geïmporteerd. In ruim 30 jaar hebben wij een netwerk van leveranciers opgebouwd over de hele wereld. Bovendien maken en repareren we zelf instrumenten in onze werkplaats. We ontwerpen standaards voor gongs, djembés en aanpassingen voor gehandicapten. U kunt ons bezoeken in onze winkel in Groningen.