We kunnen met de kleinkinderen gaan neusfluiten, leuk.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Een geweldig lekker jembe vel is me toegestuurd.

prijs kwaliteit top

2 vellen besteld , 1 geleverd . Na 1 telefoontje alles recht gezet . Vriendelijke man aan de telefoon . Service zoals het hoort niks meer niks minder , toppie .

Snel geleverd en prima kwaliteit

Mooie band, goede lengte en precies de goede stugheid. Snel en volgens afspraak geleverd. Voor bij een djembe die ik in 92 al bij Stiggelbout kocht.

Bijzonder

De Ocean maker voldoet aan mijn verwachtingen en eigenlijk nog meer! Het geluid is zoals op het film fragment en de afwerking is nog mooier dan ik dacht. De ocean maker was snel in huis!

Super service, altijd correct

Goed producten, correcte handelswijze. Als ik bv. kort na elkaar iets bestelde, werd dat in één keer verzonden en kreeg ik het geld voor het vervoer teruggestort. Soms zit er zelfs een klein extra geschenkje bij!

Efficient

Bestellen, de volgende dag leveren, uitstekende kwaliteit.

vriendelijk, behulpzaam, en grote keus

Het is altijd een heel prettige ervaring om in jullie winkel te komen. Het voelt heel gastvrij en welkom en ruime keus. ik vond jullie winkel indertijd in de Folkingestraat. vanaf die tijd ben ik al fan. Ook aan de telefoon is alle tijd en ruimte voor ook nog een gezellig praatje. voor mij mag het zo blijven Hartelijke groeten, Marike

Prima instrumenten.

Snel levering

Goed geholpen

Mooie klankschalen, snelle service

Mooie klankschalen voor een scherpe prijs, snel in huis. Helemaal goed !!

zeer behulpzaam en correct

elk mailtje correct geantwoord en onmiddellijke juiste levering

Ga ik nog doen!

Snel antwoord, goed advies en snel geleverd: nieuw vel voor mijn djembe

Alles gaat goed niets meer aan doen

geweldig

Fabulously good quality products and a very short delivery time. I am very happy and grateful

Precies als verwacht

Mooi materiaal

Djembe gerepareerd met een nieuw vel. Zeer goed resultaat gekregen.

Goede snelle service en goede uitleg advies tijdens telefoon gesprek.

Goede communicatie

Snelle afhandeling

Een aangename verrassing.

Mooie producten. Vlotte levering. Ik ben heel erg blij met mijn keuze voor Stiggelbout.

Klantvriendelijke vakspecialist

Op een prettige manier een passende kalfshuid gevonden, in overleg met Jaap.

Duidelijke site en snelle levering

Superfijn dat je kan luisteren op de site. Alles netjes verpakt ( in gerecycled doos) en geleverd zoals afgesproken. Zal zeker vaker bestellen bij Stiggelhput

Hallo Esther, Dank je voor je positieve reactie! Jaap

Goeie ervaring

Leuk kado idee!

Heel snel geleverd en correct !

De volgende dag na bestelling ontvangen. Keurig ingepakt en compleet en materiaal ziet er kwalitatief uit !

Zakelijk

Zakelijk

Over Stiggelbout Slagwerk

Stiggelbout Slagwerk biedt percussie-instrumenten aan uit de hele wereld. Wij maken een selectie uit de mooiste percussie-instrumenten: djembés, cajons, trommels uit de hele wereld, shakers, bellen, gongs, geluidsobjecten enzovoort. Dit kunnen instrumenten zijn van bekende merken, maar ook artikelen van natuurlijke materialen die uit de oorspronkelijke landen zijn geïmporteerd. In ruim 30 jaar hebben wij een netwerk van leveranciers opgebouwd over de hele wereld. Bovendien maken en repareren we zelf instrumenten in onze werkplaats. We ontwerpen standaards voor gongs, djembés en aanpassingen voor gehandicapten. U kunt ons bezoeken in onze winkel in Groningen.