Goede communicatie

Snelle afhandeling

Een aangename verrassing.

Mooie producten. Vlotte levering. Ik ben heel erg blij met mijn keuze voor Stiggelbout.

Klantvriendelijke vakspecialist

Op een prettige manier een passende kalfshuid gevonden, in overleg met Jaap.

Duidelijke site en snelle levering

Superfijn dat je kan luisteren op de site. Alles netjes verpakt ( in gerecycled doos) en geleverd zoals afgesproken. Zal zeker vaker bestellen bij Stiggelhput

Hallo Esther, Dank je voor je positieve reactie! Jaap

Goeie ervaring

Leuk kado idee!

Heel snel geleverd en correct !

De volgende dag na bestelling ontvangen. Keurig ingepakt en compleet en materiaal ziet er kwalitatief uit !

Zakelijk

Zakelijk

Super snelle levering en top kwaliteit

Ik heb 2 instrumenten besteld, beide zijn echt van hoogwaardige kwaliteit, echt heel blij mee. Ook was de levering super snel.

Prima produkt ontvangen volgens afspraak

Zeer snelle levering

Adequate benadering

Het was heel simpel. Ik zocht de website, daar werd het artikel wat ik zocht gelijk zichtbaar. Hup in de winkelwagen en op naar de betaalmethode. Na de betaling gelijk mails gekregen en het gekochte artikel lag een dag later op de plek van bestemming.

Goede service!!!

Ik was op zoek naar een tas voor mijn klankschalen. Ik heb mijn vraag gemaild en de grootte van mijn grootste klankschaal doorgegeven. Ik kreeg een mail met foto’s en een advies wat de beste optie was. Zeer tevreden over de tas en het advies.

Selecteren, bestellen en een snelle levering

Met 2 dagen waren de producten in huis, efficiënt, zorgvuldig verpakt.

Goed,

als vanouds

Gewoon goed

Uitstekende kwaliteit en levering instrument

Ik had een kalimba besteld. Mooi instrument van goede kwaliteit en super klanken. Ook fijn dat er een stemhamer en opbergtasje meegeleverd is.

Geweldige service en pracht instrument!

Snel geholpen en meegedacht over producten. Wat een prachtige djembé heb ik ontvangen! Ik ga zeker een volgende keer weer voor deze winkel!

mooi product, ben te vrede

Fantastisch! Klankvriendelijk, snel en professioneel

Positief, netjes en klantvriendelijk zowel in de winkel als via website en telefonische vragen. Enne supergoede producten

Goede site en snelle levering. Mooi materiaal.

Prachtige Kaljmba gekocht.

Fijne mensen, mooie producten

Handige website, alle geluiden zorgvuldig opgenomen, maar eigenlijk moet je natuurlijk langs gaan. <3

Alles ok.

Goede uitleg aan telefoon I. V. M. Keuze voor djembè koord. Geleverd volgens afspraak en prijs. Superkwaliteit

Goede produkten, snelle levering.

Een klankschaal en een vogelgeluid apparaatje gekocht. Goede produkten, alles naar wens. En snel geleverd.

Eerst gebeld over het artikel. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Bestelling voldeed aan alle voorwaarden.

prima service, mooie producten

Bestelling is op tijd binnen, goed verpakt, mooi materiaal. Erg blij met de instrumenten!

Product zoals verwacht

Ulgersmaweg 27 9731 BJ Groningen

050 31 37 303

Over Stiggelbout Slagwerk

Stiggelbout Slagwerk biedt percussie-instrumenten aan uit de hele wereld. Wij maken een selectie uit de mooiste percussie-instrumenten: djembés, cajons, trommels uit de hele wereld, shakers, bellen, gongs, geluidsobjecten enzovoort. Dit kunnen instrumenten zijn van bekende merken, maar ook artikelen van natuurlijke materialen die uit de oorspronkelijke landen zijn geïmporteerd. In ruim 30 jaar hebben wij een netwerk van leveranciers opgebouwd over de hele wereld. Bovendien maken en repareren we zelf instrumenten in onze werkplaats. We ontwerpen standaards voor gongs, djembés en aanpassingen voor gehandicapten. U kunt ons bezoeken in onze winkel in Groningen.