Goede site en snelle levering. Mooi materiaal.

Prachtige Kaljmba gekocht.

Fijne mensen, mooie producten

Handige website, alle geluiden zorgvuldig opgenomen, maar eigenlijk moet je natuurlijk langs gaan. <3

Alles ok.

Goede uitleg aan telefoon I. V. M. Keuze voor djembè koord. Geleverd volgens afspraak en prijs. Superkwaliteit

Goede produkten, snelle levering.

Een klankschaal en een vogelgeluid apparaatje gekocht. Goede produkten, alles naar wens. En snel geleverd.

Eerst gebeld over het artikel. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Bestelling voldeed aan alle voorwaarden.

prima service, mooie producten

Bestelling is op tijd binnen, goed verpakt, mooi materiaal. Erg blij met de instrumenten!

Product zoals verwacht

Alles mooi beschermd verpakt,toppie!

Mooi product

Zzerbmooi product met prachtig geluid, snel geleverd

snelle correcte levering

De om-doos was veel te groot en niet te hanteren.

heel stipt en correct

Duidelijke site, 's avonds besteld en 2 dagen daarna gekregen, vanuit Groningen naar België.

Super goed geholpen. Ook heel tevreden over de snelle levering

Geweldige service

Online klankschalen gekocht. Stiggelbout sprong eruit omdat ze bij elke klankschaal een geluidsopname op de site hebben staan. Je kunt daardoor ook gemakkelijk de schalen vergelijken en een keuze maken online. Daarnaast vragen per mail gesteld; kreeg snel antwoord en een goede service met kennis van zaken. De klankschalen klinken geweldig mooi en zien er goed uit. Een betrouwbare zaak!

Kreeg precies wat ik verwachte en supersnel, Nepalese klankschalen met mooie zingende klank.

Snelle levering,binnen 1 dag

Het product is van kwaliteit. Tijdstip van.levering klopte en serving goed verpakt.

Jammer

Ik vind het erg jammer dat ik verzend kosten heb moeten betalen en ook weer voor het terug sturen. Ben nog meer geld kwijt det de stok zelf kost en heb nog niks

Geweldige service

Mooie website,online besteld,snel bezorgd,goed verpakt.

Goede service en mooie instrumenten

Ik heb hele mooie belletjes en een oceandrum besteld. Daar had ik wat vragen over die snel en goed beantwoord werden. Ook de verzending ging snel en ik ben heel blij met mijn instrumenten.

Vlotte afhandeling..en goede kwaliteit

Duidelijke en betrouwbare Shopping..

Snellelevering

super

super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super super ;-)

Levering was zoals ik al verwacht had.

Vertrouwen.

Snelle levering, goede producten

Spullen waren snel binnen, kwaliteit lijkt goed te zijn en onbeschadigd

Snel en Goed

Twee Sjamaandrums besteld. Ze werden heel snel bezorgd. Waren goed verpakt. Waren precies zoals ze klonken en eruit zagen op de website. Super mooi. Nog wat extra informatie gevraagd via de mail. Snel en duidelijk antwoord gekregen. Top!

Ulgersmaweg 27

9731 BJ Groningen

050 31 37 303

Over Stiggelbout Slagwerk

Stiggelbout Slagwerk biedt percussie-instrumenten aan uit de hele wereld. Wij maken een selectie uit de mooiste percussie-instrumenten: djembés, cajons, trommels uit de hele wereld, shakers, bellen, gongs, geluidsobjecten enzovoort. Dit kunnen instrumenten zijn van bekende merken, maar ook artikelen van natuurlijke materialen die uit de oorspronkelijke landen zijn geïmporteerd. In ruim 30 jaar hebben wij een netwerk van leveranciers opgebouwd over de hele wereld. Bovendien maken en repareren we zelf instrumenten in onze werkplaats. We ontwerpen standaards voor gongs, djembés en aanpassingen voor gehandicapten. U kunt ons bezoeken in onze winkel in Groningen.