Opgelicht door replica te verkopen als origineel. NOOIT HEEN GAAN

Ik ben inmiddels al een aantal keer als klant bij deze winkel geweest. Het zijn aardige mensen en met de service is ook niets mis. Mijn laatste reparatie door was die aan mijn samsung S9. Ik heb de achterkant laten vervangen door een originele samsung achterkant althans dat was de afspraak en het geen waar voor ik heb betaald. Door mijn eigen stom doen is die weer kapot gegaan. In verband met de kosten heb ik toen besloten de achterzijde zelf te vervangen. Bij het verwijderen van de achterkant zag ik dat dit een replica was en niet een origineel. Met dit verhaal terug naar de winkel gegaan en mijn ongenoegen uitgesproken. De heer in de winkel erkende de volgens hun gemaakte fout. De eigenaar was op dat moment niet aanwezig maar afgesproken dat hij binnen 2 weken via email contact op zou nemen voor een oplossing. Het laatste is nooit gebeurd. Ik heb hier een zeer slecht gevoel aan over gehouden en wil graag anderen mensen beschermen voor deze oplichting.

Geachte relatie, Ten eerst het spijt ons zeer. Eigenaar is pas terug van ziek geweest na zijn vakantie. Graag zouden wij u hierbij willen uitnodigen. Wilt u a.u.b ook de oude achterkant mee willen nemen. Dan kunnen wij samen de kwaliteit controleren. Is het onze fout dan krijgt u volledige bedrag teruggestort. Graag zien wij u binnenkort bij ons verschijnen. Met vriendelijke groeten, Team Phone Medic

Goed, plezierig en snel!

Goed, plezierig en snel!

Zeer kundig en goede service. Betaalbaar.

Zeer kundig en goede service. Betaalbaar.

Zeer goede service, heel service gerichte medewerker!

gisteren om 18.30 uur met mijn kapotte I-phone 7 bij jullie aangekomen en om 19.00 uur nieuw glas er op gezet en klaar. Perfecte service

Slechte communicatie en slecht advies

Ik bracht mijn Iphone 6S met waterschade bij Phone-MediC omdat ik op de website las over de mogelijkheid voor een chemische reiniging. Na uiterlijk 3 dagen zou er contact met mij worden opgenomen, omdat het proces maximaal 3 dagen zou kunnen duren. Aan het eind van de derde dag heb ik zelf opgebeld en had men eerst de verkeerde klant/telefoon voor zich. Toen ze erachter waren om welke telefoon het ging zeiden ze dat hij helaas niet meer te repareren was. Ik moest maar een nieuwe telefoon kopen. Omdat mijn telefoon niet heel nat was geworden en ik nog een winkel in Delft vond waar ze "no cure no pay" hanteerde, heb ik mijn telefoon daar een paar dagen later voor de zekerheid ook nog naartoe gebracht. Eén dag later belde ze mij op: mijn telefoon deed het weer. Alleen het beeldscherm moest worden vervangen! De 35 euro voor de chemische reiniging ben ik kwijt, maar gelukkig heb ik het advies om een nieuwe telefoon aan te schaffen niet klakkeloos gevolgd! Hier ga ik dus niet meer naar toe.

Geachte relatie, Wat jammer dat u ons service slecht heeft ervaren. Bij het innemen van uw toestel voor een chemische reiniging is het u verteld dat de kosten ten alle tijden moeten worden voldaan. Wij hebben u aangeraden om een nieuwe toestel aan te schaffen, omdat uw toestel onstabiel bleek te zijn uit onze onderzoek. U bent ermee akkoord gegaan en heeft uw toestel meegenomen. Er is zelfs een mail naar u verstuurd met verder uitleg en een uitnodiging om bij ons langs te komen om tot een oplossing te komen, zodat beide partijen tevreden zijn. Helaas hebben wij daar op tot heden geen antwoord gekregen. Met vriendelijke groeten, Team phone MediC

Pluspunten

Zeer nette winkel en vriendelijk personeel. Mijn telefoonscherm is weer zo goed als nieuw. Goede kennis van zaken, geadviseerd in schermkeuze op basis van wat voor mijn toestel het beste is ipv welk scherm het duurste en daardoor “beste” is. Minpunt: het duurde wat lang, maar dat kwam omdat men mij was vergeten te bellen dat de reparatie gereed was. Voor het wachten dan weer een bescherm-scherm kado gekregen, dus goede service

Pluspunten

Vriendelijk personeel. Schermreparatie is goed en volgens afspraak verlopen.

Op de site was te zien dat mijn scherm op voorraad was, maar dit bleek een goudkleurig frontje te zijn. Ik heb toch maar een dag gewacht een zwarte. Als ik het geweten had, had dit mij een tocht bespaard.

Pluspunten

goede kennis, sneller service

Pluspunten

Eerlijk en goede kwaliteit

Pluspunten

Goed service

Pluspunten

Uitstekende service!

Pluspunten

Kennis van zaken. Goede service. Klantvriendelijk.

Pluspunten

Sorry voor de snelle ordeling van mijn kant (negatief .) Werkt nu perfect de samsung tablet door u een nieuwe batterij gemonteerd en door ons gekocht een nieuwe orginele oplader

Pluspunten

Vriendelijk en correct.

Ga zo door.

Pluspunten

Makkelijk reserveren via web, snelle reactie en uitstekende service. Inmiddels twee keer gebruik gemaakt van hun service en zeer tevreden over kwaliteit van de reparaties.

Pluspunten

Nette zaak, snel aan de beurt en prima medewerkers.

Je kan niet het niet maken om meer dan € 300 te vragen voor een reparatie en dan er niet voor in kunnen staan dat de telefoon wel of niet waterdicht is. Ook moeten de nieuwe onderdelen dan gewoon netjes aansluiten. Nu zit er een (weliswaar kleine) afwijking op het toestel. De reparatie zelf vind ik dus maar matig uitgevoerd.

Geachte klant, Op waterdichtheid van gerepareerde toestellen kunnen de merkhouders en zodoende wij ook niet garanderen. Wij zouden u wel graag willen uitnodigen voor het corrigeren van de betreffende afwijking van het toestel. U kunt ons bellen of een reservering plaatsen online voor uw toestel. Met vriendelijke groet, Team Phone MediC

Pluspunten

Gemakkelijk om een on-line afspraak te maken en een snelle service!!!

Niets op aan te merken!!!

Pluspunten

Perfecte service, snel klaar en goed advies

Pluspunten

Snelle service, eerlijk advies, zeer correct personeel.

Geen verbeterpunten! Lekker doorgaan zo !!!!!

Pluspunten

Top service en snel probleem aangepakt

Pluspunten

Goede service, weet waar ze het over hebben, betrouwbaar en zeer kundig, snelle service.

Meer op de voorgrond treden.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Quick service, friendly guy! He saved my dead laptop.

Suggestions

None

Pluspunten

netjes, en heel snel!!

Pluspunten

Vriendelijk en snel geholpen. Reparatie zeer netjes uitgevoerd.