Vriendelijk en deskundige mensen

Vervanging/uitbreiding van het werkgeheugen van een iMac 21,5 inch uit 2017. Binnen en dag klaar en gratis het nieuwe besturingssysteem geïnstalleerd. Zeer tevreden

Zeer tevreden over reparatie scherm MacBook Air

De reparatie was binnen een dag geëffectueerd. Vriendelijke bediening.

Was ik maar meteen naar de Apple store gegaan

Er zat een barst in het scherm van mijn iPhone. Bij Phone-Medic werd er een ander scherm op geplaatst, maar daarna deed de home knop het niet meer. De reparatie bij Phone-Medic heeft me veel tijd gekost (4 keer terug naar de winkel geweest) en geld, want uiteindelijk heb ik bij de Apple store de reparatie over laten doen. Met een echt Apple scherm, want dat is kennelijk nodig om een iPhone goed te laten functioneren.

Phone-Medic geeft geen mogelijkheid voor oplossing van mijn klacht

Het door Phone-Medic vervangen scherm van mijn Apple AirBook vertoonde na enige tijd lelijke strepen aan alle 4 kanten. Ik had er 349,- € voor betaald. Het lijkt op een oud scherm aan de begintijd van de Retina schermen. Mogelijk was het een refurbished scherm wat Phone-Medic heeft aangebracht. Voor de klachten die men 'onderzocht' zou hebben, had Phone-Medic geen enkele bewezen verklaring. Ik had daarentegen wel bewijs, met foto's, hiervoor. Toen ik met de klacht kwam, toonde men geen enkele bereidheid om deze miskleun op te lossen. Mijn MacBook heeft een maand bij Phone-Medic aan de Theresiastraat in Den Haag, gestaan. En er is niets aan gebeurd. Op Google heeft Phone-Medic op mijn review geantwoord dat ze met een oplossing zijn gekomen. Dit is een pertinente onwaarheid. Phone-Medic is voor mij dus volkomen onbetrouwbaar gebleken.

Snel en vriendelijk!

Ik kon meteen terecht, ze checken wat er mis is, geven een prijs en vaak is het dezelfde dag opgelost. Heel fijn!

Top advies, megasnelle service en ook nog gewoon heel aardige gasten!

MacBookPro scherm gebarsten - erg dure reparatie bleek. Overwoog eerst om dan maar nieuwe aan te schaffen. "Check eerst ff bij je inboedelverzekering.", zeiden ze. Helmaal niet aan gedacht. Bleek gedekt - met laag eigen risico - dus dan maar repareren. Ook heel transparant over kostenopbouw: dit kost scherm, dit zijn onze kosten. Goed gezocht en gecheckt op internet: klopte. Gebracht en dezelfde dag al klaar. Kortom: prima zaak!

Bij aankoop screenprotector wordt deze er gelijk voor je opgezet. Super

Fantastisch - Snelle service

Snelle en goede service tegen een betaalbare prijs. Nieuw folie voor mijn Iphone

Very Good!

I had a very good experience with fixing my phone screen at Phone Medic Den Haag. One of the workers (Johan) was extremely helpful, efficient, and friendly. I would definitely recommend going there!

Good repair but...

They changed the back and the screen of my iPhone X and it looks like new but they asked me to give them my pin code. So hope they are very trustable.

Een fantastische service!!!

Mijn oude IPhone SE waar ik zeer aan gehecht ben was toe aan een nieuwe batterij en laadde ook niet meer op. Help! Langs gegaan bij Phone-Medic en dezelfde dag wat zeg ik voor mij in een aantal uur geholpen. Zeer klantvriendelijk vooraf duidelijk waar je aan toe bent. En ook of er risico’s aan verbonden zijn. Ik ben weer helemaal blij en kan er weer een tijdje tegen aan. Bedankt!!!!!! Nu maar hopen dat Apple een eenzelfde toestel uitbrengt dan die enorme koelkasten.

Zeer vakkundig geholpen voor mijn Iphone X

Door een derde partij heb ik de batterij van mijn IPhone X laten vervangen. Echter laadde mijn telefoon niet meer op. Zo kwam ik in de winkel PhoneMedic in Den Haag op de Thereziastraat. De medewerkers Johan en Tauqeer hebben mijn telefoon uitvoerig onderzocht. Ze hebben mij vervolgens gebeld en aangegeven wat er niet klopte. Uiteindelijk was de geplaatste batterij niet goed en heb ik een nieuwe batterij laten plaatsen. De hulp was zeer vakkundig en de tijd die erin is gestoken was veel meer dan alleen het plaatsen van een batterij. Veel dank heren

Klantvriendelijkheid ten top!!!

Phone-MediC denkt goed mee met de klant. Accu en scherm iPhone zijn deskundig vervangen.

Vriendelijk en goed.

Op iphone gevallen en 'ruit' kapot. Binnen half uur gemaakt

Opgelicht door replica te verkopen als origineel. NOOIT HEEN GAAN

Ik ben inmiddels al een aantal keer als klant bij deze winkel geweest. Het zijn aardige mensen en met de service is ook niets mis. Mijn laatste reparatie door was die aan mijn samsung S9. Ik heb de achterkant laten vervangen door een originele samsung achterkant althans dat was de afspraak en het geen waar voor ik heb betaald. Door mijn eigen stom doen is die weer kapot gegaan. In verband met de kosten heb ik toen besloten de achterzijde zelf te vervangen. Bij het verwijderen van de achterkant zag ik dat dit een replica was en niet een origineel. Met dit verhaal terug naar de winkel gegaan en mijn ongenoegen uitgesproken. De heer in de winkel erkende de volgens hun gemaakte fout. De eigenaar was op dat moment niet aanwezig maar afgesproken dat hij binnen 2 weken via email contact op zou nemen voor een oplossing. Het laatste is nooit gebeurd. Ik heb hier een zeer slecht gevoel aan over gehouden en wil graag anderen mensen beschermen voor deze oplichting.

Geachte relatie, Ten eerst het spijt ons zeer. Eigenaar is pas terug van ziek geweest na zijn vakantie. Graag zouden wij u hierbij willen uitnodigen. Wilt u a.u.b ook de oude achterkant mee willen nemen. Dan kunnen wij samen de kwaliteit controleren. Is het onze fout dan krijgt u volledige bedrag teruggestort. Graag zien wij u binnenkort bij ons verschijnen. Met vriendelijke groeten, Team Phone Medic

Goed, plezierig en snel!

Goed, plezierig en snel!

Zeer kundig en goede service. Betaalbaar.

Zeer kundig en goede service. Betaalbaar.

Zeer goede service, heel service gerichte medewerker!

gisteren om 18.30 uur met mijn kapotte I-phone 7 bij jullie aangekomen en om 19.00 uur nieuw glas er op gezet en klaar. Perfecte service

Slechte communicatie en slecht advies

Ik bracht mijn Iphone 6S met waterschade bij Phone-MediC omdat ik op de website las over de mogelijkheid voor een chemische reiniging. Na uiterlijk 3 dagen zou er contact met mij worden opgenomen, omdat het proces maximaal 3 dagen zou kunnen duren. Aan het eind van de derde dag heb ik zelf opgebeld en had men eerst de verkeerde klant/telefoon voor zich. Toen ze erachter waren om welke telefoon het ging zeiden ze dat hij helaas niet meer te repareren was. Ik moest maar een nieuwe telefoon kopen. Omdat mijn telefoon niet heel nat was geworden en ik nog een winkel in Delft vond waar ze "no cure no pay" hanteerde, heb ik mijn telefoon daar een paar dagen later voor de zekerheid ook nog naartoe gebracht. Eén dag later belde ze mij op: mijn telefoon deed het weer. Alleen het beeldscherm moest worden vervangen! De 35 euro voor de chemische reiniging ben ik kwijt, maar gelukkig heb ik het advies om een nieuwe telefoon aan te schaffen niet klakkeloos gevolgd! Hier ga ik dus niet meer naar toe.

Geachte relatie, Wat jammer dat u ons service slecht heeft ervaren. Bij het innemen van uw toestel voor een chemische reiniging is het u verteld dat de kosten ten alle tijden moeten worden voldaan. Wij hebben u aangeraden om een nieuwe toestel aan te schaffen, omdat uw toestel onstabiel bleek te zijn uit onze onderzoek. U bent ermee akkoord gegaan en heeft uw toestel meegenomen. Er is zelfs een mail naar u verstuurd met verder uitleg en een uitnodiging om bij ons langs te komen om tot een oplossing te komen, zodat beide partijen tevreden zijn. Helaas hebben wij daar op tot heden geen antwoord gekregen. Met vriendelijke groeten, Team phone MediC

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen