mijn contract niet opgezegd

hallo, mijn contract is niet opgezegd en als ik mail krijg ik mails niet in nederlands. Webshop / 391666436

top prijs

alles direct geleverd en super prijs

alles zoals beschreven

top geregeld- tijdig geleverd en scherp geprijsd

Al 7 maanden aan het wachten

Ook wij zijn al 7 maanden aan het wachten sinds het ondertekenen van het contract. Ook bij ons geeft men aan dat het probleem ligt bij de IT-afdeling. Er lijkt hier iets fundamenteel mis met de organisatie van Kiesproduct. Het abonnement hoeven we weliswaar nog niet te betalen maar via de link onder onze producten worden onze klanten doorgestuurd naar andere bedrijven waar het wel voor elkaar is.

Al 8 maanden bezig om onze feeds up te loaden

Al 8 maanden bezig om onze feeds up te loaden en geen zich op hoe lang het nog gaat duren. Ik krijg steeds te horen: Ligt bij de IT afdeling

helemal geweldig

Alles precies volgens opdracht Veruit de goedkoopste aanbiedingen

Onprofessioneel en lak aan regelgeving

Sturen ongevraagd, tegen geldende wet- en regelgeving, vele mails. Mail zelf bevat geen mogelijkheid om je af te melden en ook afzender bevat geen bedrijfsnaam (weer tweemaal overtreding van de regelgeving). Zelfs na afmelding via e-mail mét bevestiging dat ze ons niet meer mailen volgt na twee dagen weer een mail. Wij gaan sowieso melding maken bij de betreffende instanties en bij onze Google accountmanager, aangezien ze partner zijn daar. Via deze weg nogmaals het verzoek: stuur ons geen mails meer, bel ons niet, we hebben geen interesse en zijn tevreden met onze huidige partner. Alvast bedankt.

top 1 a

De allerbeste prijzen en snelle levering Eindelijk een bedrijf dat doet wat ze beloven !!

Zeer snel afgehandeld

Wij hebben onze shopping advertenties naar kiesproduct CSS over laten zetten en 20% op onze advertentiekosten bespaard. 6 weken gratis gekregen en ze hebben het supersnel overgezet. Was alles maar zo makkelijk.

gelezen in diverse mediaberichten

zie graag mobiele telefoon, computers,fototoestellen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bedankt voor jullie super dienst!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vind hier weer de laagste prijs!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk personeel, betrokken medewerkers. Bereid stapje extra te doen om problemen op te lossen

Communicatie en luisteren naar de klant. Na switch van Google shopping naar Kiesproduct leek dit aanvankelijk negatieve impact op mijn campagnes en conversie te hebben. Men heeft wel goed meegedacht om de oorzaak hiervan te helpen achterhalen en deze op te lossen.

Bedankt voor uw feedback! Team Kiesproduct.nl

Pluspunten

Zeer overzichtelijke site waarbij je snel een keus maakt voor het beste en goedkoopste product.

Onze missie is geslaagd :) Team Kiesproduct.nl

Pluspunten

Beste vergelijkingssite van het moment vind ik! Objectieve vergelijking en de laagste prijs bovenaan, ook meer webshops dan de andere vergelijkers, het scheelde 100 euro op een nieuwe tv dus top!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen. Team Kiesproduct.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Inhoud website waarheidsgetrouw zou al een mooie zijn. Product uitgezocht, verzenden € 5,95 Doorgelicht naar Amazon.de Verzendkosten 16,98!!!!! Je zal maar even niet opletten!!!

Prijzen kunnen iedere minuut veranderen. Wij updaten onze prijzen 2x per dag om onze gebruikers zo goed mogelijk van dienst te zijn. Echter kan het voorkomen dat de webshop de prijs alweer heeft verranderd. Ik snap dat dit vervelend is, maar wil U vriendelijk verzoeken graag te prijs te controleren voor U betaald :) Team Kiesproduct.nl

Pluspunten

Veel producten, overzichtelijke website!

Bedankt voor uw feedback! Team Kiesproduct.nl

Pluspunten

uitstekende prijsvergelijking"

Bedankt voor uw feedback! Team Kiesproduct.nl

Pluspunten

Fijne product vergelijking, bovendien snelle website zonder teveel poespas, prefereer kiesproduct nu boven kieskeurig.

Bedankt voor uw feedback! Team Kiesproduct.nl

Pluspunten

- Uitgebreid assortiment, veel prijsopties