👍👍👍

Fijne gezellige avond! Goede uitleg, interessante tips en voldoende kansen om de verschillende prducten uit te proberen!

Leuk en aangenaam verrast

Vandaag de producten thuis gekregen. Zeer tevreden

Aangename workshop en leerzaam

Bedankt voor een aangename avond. Het was leuk, leerzaam en goed qua lengte, niet te kort, niet te lang.

Heel leuke meidenavond

We hebben veel gelachen, veel gedronken en veel geleerd over de Jafra producten. Dank u Nuran voor de leuke avond!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service omvattende: uitleg, hulp, levering enz!

Altijd bereidt voor nodige uitleg, goede hulp en snelle levering. Super produkten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nuran Sert is ‘n vriendelijke dame en zéér gedreven !

Vriendelijke dame...’heel spontaan! Zij is met haar product begaan en houdt je constant op de hoogte ! Ook top service !!!!

Geweldige demo's

De demo's zijn altijd super leuk, heb ondertussen al verschillende demonstraties gehad met dezelfde gastvrouw en de reacties waren altijd even positief. Lieve, spontane vrouw die graag tips geeft over de verzorging of aanbrengen van make-up. Service is ook altijd dik in orde, ook wanneer je buitenuit iets besteld wordt je direct geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede uitleg van topproducten

Zeer goede producten , zeer giede uitleg van een top dame die heel gepassioneerd haar job doet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke ervaring. Nuran is een heel lieve spontane zachtaardige vrouw die het heel goed uitlegt en voor doet. En de producten zijn gewoon top. Meer moet dat niet zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, fijne vrouw die weet waar ze mee bezig is.

Zij weet precies welk product bij je past. Geeft heel goede informatie over de producten en neemt de tijd om je te helpen. Kortom een heel toffe madam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het was zo een toffe sfeer. Zoveel bijgeleerd ivm met make up. Zalig dat ze met dit warme weer gezorgd heeft voor afkoeling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tot in de puntjes piek fijn in orde!

Voor ik naar deze avond kwam, kende ik Jafra niet. Ben positief verrast na dit top avondje! Van begin tot einde een zeer aangename leerrijke workshop! Natuurlijk mede doordat Nuran zo geduldig was en alles telkens opnieuw uitlegde wanneer ik iets niet begrepen ha, of wanneer de baby (waar Nuran ook helemaal geen probleem mee had) aan het huilen was. Van voetbaden tot make-up, het was een super leuke en gezellige avond !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superervaring!! Een echte aanrader!!!

Make-up producten om u tegen te zeggen, ik straal op mijn dansstrijden en daarbuiten en de verzorgingsproducten je houd er een babyhuidje aan over. Kortom een echte aanrader voor iedereen !!! 😘

Top consulente

Heel toffe consulente, die met haar jaren ervaring een plus is voor Jafra. Doe zo verder

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supertoffe workshop om met vriendinnen te doen. Toch weer wat bijgeleerd over make up

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Producten zonder bewaarmiddelen spreken me aan!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super gezellige Demo, heel aangename en spontane gastvrouw. Producten zijn fijn bewerkbaar en er worden leuke tips gegeven hoe deze aan te brengen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kwalitatieve producten aan schappelijke prijzen

voorlopig geen enkele

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Veel uitleg over de producten en hoe ze aan te brengen Zeer vriendelijke consulenten

n v t

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De workshop werd op een vlotte en aangename manier gegeven. Er werd voldoende uitleg gegeven bij de verschillende soorten producten, waarbij niet alleen de werking ervan werd toegelicht, maar wij tevens de mogelijkheid hadden deze te testen. Bovendien werden en veel tips gegeven aangaande het duurzaam gebruik van de producten en het onderhoud van de benodigdheden, zoals de borstels e.d. Kortom, het was een geslaagde workshop waarbij ik me niet verplicht, maar wel overtuigd voelde om producten aan te kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Over Nuran Sert

Filter op Taal