trouwe klant sinds 10 jaar

Ondertussen ben ik al bijna 10 jaar klant bij Nuran Sert. Ze is een top verkoopster voor top producten. Zelf ben ik aan redelijk veel allergisch, maar de producten van Jafra zijn top! Ook het feit dat je dit steeds kan testen geeft enkel het gevoeg van vertrouwen.

Aangenaam contact, altijd heel snel en correct geleverd.

Ik ken Nuran al jaren, ook een aantal gezellige workshops gehad van haar. Fijn contact, producten zijn altijd goed en snel geleverd.

Roller deodorant

Heel goeie rollerdeo! Riekt goed en beschermd u heel de dag, zelfs nu met deze hitte!

Jafra doet je stralen

De producten van Jafra zijn erg fijn om te gebruiken. Het Detox Clay masker uit het Royal Jelly gamma geeft je een fris en zuiver gevoel. Ideaal voor een me-time-momentje! Ook de Anti-perspirant Deo gebruik ik graag. Een fris geurtje, handig om steeds op zak te hebben.

Super tevreden

ik gebruik elke dag de volledige Royal Jelly set en ben er zeer tevreden van!

Goeie info

Snelle levering en goede reclame. TOP!!!!!

Super vriendelijk

snelle service, top dame.

Super goed

Alles duper duidelijk en heel klantvriendelijk.. en heel fijn dat je haar zo snel kan bereiken..

Wauw, een topper van een vrouw

Nuran is een TOP dame waar je met al jouw cosmetica zorgen terecht kunt. Je krijgt super advies, geweldige tips, Altijd met een lach en een grapje tussen in. Iemand waar ik blindeling op vertrouw. Ik heb mijn persoonlijke Beauty styliste gevonden voor t leven. Super en snelle service, met altijd een geweldige attentie waar je heel gelukkig van word. Mocht ik kunnen nam ik je overal mee. Haha Ik kan Nuran alleen maar adviseren, maar ze is de ontdekking waard. Dank u Nuran voor er te zijn in mijn Beauty wereld.

Goede raad en vriendelijk

Goede raad en vriendelijk, behulpzaam Toffe dame om mee samen te werken

Dank u wel Anja, fijn om te horen dat ik je kan helpen met je verzorging. Veel plezier met je producten en blijf mooi ;-) groetjes Nuran

Nuran Sert maakt je telkens weer nieuwsgierig naar iets nieuws !

Heb al enkele keren iets besteld ! De mails zijn super verzorgd en maken je nieuwsgierig ! De producten voldoen steeds aan je verwachtingen....zelfs meer ! Bij afhaling van je bestelling ben je steeds blij verrast ! Netjes verpakt in ‘n draagtasje vindt je de producten ...met steeds weer extraatjes erbij ....plus nog ‘n lief handgeschreven bedankkaartje ! Nuran is echt begaan met haar klanten...ze doet het met veel passie !!!! Bravo !!!!!

Liefste Cathy, Wat een mooie feedback, daar word ik stil van. Met heel veel plezier verzorg ik ook jullie graag met onze jafra producten. Heel veel plezier met je producten, verzorg je goed en blijf stralen zoals je altijd doet. Veel liefs Nuran

İk ben tevreden Van deo producten Van Jafra

İk gebruik Jafra deo al 10 jaar ,heel aangename product frisse geur Het was aanbevolen door mijn Collega die we samen werkte in strijkdienst ,zo ben ik leren kennen , het is echt vertrouwelijk . Aangename geur Lanhdurige anti geur en fris En huidvrindelijk.. En mijn bestelling op 1 dag ontvangen Dat was fijn..

Hallo, , Wat leuk te lezen dan je een grote tevreden fan bent van onze deodorant. veel plezier ermee . Dank u wel voor je vertrouwen in Jafra

Topmadam !

Zeer vriendelijke,professionele en gedreven dame...Met toffe tips en eerlijk advies ...Snelle service

Super dank u wel voor je fijne feedback Sigrid. Heel fijn om deze te lezen. Geniet van je producten.

Super madam om in zo een tijden toch de producten tot bij de mensen te laten komen. Heel behulpzaam als er vragen waren over de producten. Alles verliep super vlot en met de nodige hulp. Ben super tevreden ;)

100% met heel veel plezier gedaan . jullie tevredenheid maakt ook mij heel blij. Dank u wel en heel veel plezier met jou producten.

Vriendelijke, begripvolle, behulpzame dame... die eerst luistert waar je nood aan hebt en u dan producten aanbeveelt en tips geeft

Wat leuk dit te lezen, dank u wel lieve Anja. Altijd welkom, ook voor een babbeltje . Geniet van je producten.

Top vrouw ,geweldige producten

Altijd in orde En juiste uitleg

Geniet van je producten, verzorg je goed. Dank u wel

Altijd bereikbaar snelle levering altijd vriendelijk en behulpzaam x

Met heel veel plezier geleverd, geniet van je producten ;-)

Vlotte service en kwaliteit zoals altijd

Weer heel tevreden met onze bestelling van enkele gekende en nieuwe producten. De Jafra men lijn is heel interessant en fijn om te gebruiken ook. Jafra laat ooit nooit in de steek.

Hallo nathalie, ik ben blij dat ook jou man met tevredenheid onze Jafra producten gebruikt. Verzorg jullie goed, geniet ervan . groetjes

Een goede en snelle service in deze moeilijke periode!

Hallo Mieke, Heel graag gedaan, geniet van je producten. Groetjes

Producten ten top!

Fijne bediening, zalige producten, fantastische en snelle levering!

Hallo Riet geniet nog van je producten. Dank u wel voor u fijne feedback. Verzorg je goed, groetjes

Geweldige producten

Elke keer bestel ik de Royal Jelly Longevity balm opnieuw via de webshop. Is een super goed product en ook de rest van de Royal Jelly producten zijn geweldig om te gebruiken. Mijn huid wordt er heel zacht van en gehydrateerd, in de zomer en winter.

Hallo Anne Sophie, Wat fijn om te lezen. Royal Jelly is ook het allerbeste product waar we ons huid me kunnen voeden. Geniet ervan, en vooral blijf mooi en jong ;-)

Stipt Zeer goede producten

Heel tevreden , zeker als er promoties zijn 😉

Super producten, super dame , super leveringen 👍

Alleen maar passie voor haar job!!!

Nuran is een lieve dame met veel kennis en passie voor haar job. Ze weet welke producten jou huid nodig heeft!!! Ik ben er van overtuigd dat zij voor Jafra een super consulente is met veel ervaring!

Dank u wel Daisy, Jafra is idd een passie voor mij, maar ook de heerlijke feedback's van jullie geven mij extra motivatie om verder te groeien. Geniet van je produkten en hou je jong en blijf mooi zoals je bent ❤️ Groetjes

👌👌👌

Vriendelijk, correct. Informeert na levering of alles in orde is. Eentje uit de duizend.

Wat een leuke feedback Claire, het doet mij een groot plezier deze te lezen. Geniet van je produkten . Dank u wel .