Fantastische naaister!

Super mooi werk!

Nuran is ongelooflijk professioneel

Nuran stelt je op een enthousiaste , aanstekelijke manier de producten voor. Een plezier om naar te luisteren. Tilly

Een professionele lieve madam

We hebben al een paar keer een demo gedaan met Nuran en was een positieve ervaring,altijd vriendelijk en behulpzaam naar het zoeken naar de juiste producten

Zeer gedetailleerd!

Enorm veel complimenten gehad over mijn trouwjurk die ik door Nuran heb laten aanpassen. Ik liet de jurk vooraan losmaken van elkaar en achteraan nog aan elkaar vast, wat een simpele jurk heel origineel maakte. Het was voor haar vast geen simpele job maar daar was niets van te merken!

Altijd tevreden

Uitstekende uitleg, altijd vriendelijk maakt tijd.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijke dame met duidelijk veel ervaring in het retoucheren van kleedjes. Denkt mee na over beste opties, rekening houdend met eigen wensen. Snelle aflevering.

goede service

zeer goede, kwalitatieve service van Nuran keer op keer

Snel en correct

Snelle en vriendelijke service.

Heel vriendelijk! Snel en erg goede service! :) zeker aan te raden.

Super snelle en erg vriendelijke service!

Heel vriendelijk, snelle service en perfect afgewerkt!

Ik kan altijd terecht bij jullie en krijg direct antwoord als ik vraag of ik iets mag brengen. Het is ook altijd snel klaar en mooi afgewerkt!

Gewoon top!

Nuran is een heel erg goede naaister. Zij kan veel meer dan enkel iets inkorten. Ze kent haar vak en geeft zeer goed advies. Snel klaar, perfect afgewerkt en zeer correcte prijzen. En daarboven een respectvolle lieve dame!

Levert uitstekend werk!

*Vriendelijk *Levert top werk *Snelle en heel goede service

ZEER TEVREDEN!!

Nuran neemt rustig te tijd om samen met jou te bespreken hoe je jou kleedje aangepast wil hebben, waar er aanpassingen nodig zijn en hoe ze het beste resultaat kan creëren. Nuran is een zeer zachte lieve vrouw die jou goed laat voelen zoals je ben en samen met jou je onzekerheden wil aanpakken en dit ook wil aanpassen aan het kleed zoals bv : het camoufleren van rugvet,… Nuran is eerlijk in wat ze kan en zal eerlijk zeggen als het haar gaat lukken of niet, dus nooit weggesmeten geld, want je krijgt waar voor je geld terug!! Super tevreden

Fantastic

Zeeeeer vriendelijke vrouw. Ze stelt volgens mij alles int werk om je te helpen. Ze heeft mijn kleedje verkort daar waar anderen niet durven aan beginnen Bedankt Nuran

Super dank u wel voor je fijne feedback. Veel plezier met je jurk. Groetjes Nuran

Jij bent briljant !

Nuran, wij hebben jou het vertrouwen gegeven om enkele kleedjes volledig te veranderen en zijn aangenaam verrast hoe jij dit zo mooi en afgewerkt hebt gedaan ! Super ! Dank je wel

Super dank u wel. Met heel veel plezier heb ik jullie herstellingen afgewerkt. Geniet van jullie mooie dag, jullie stralen alvast. Groetjes Nuran

Snelle en super goede service

Heel snel en super vriendelijk verder geholpen. Zeer mooie afwerking!

Dank u wel voor je fijne feedback. Groetjes Nuran

Dank u wel xx

Top afwerking

Trouwkleed is aangepast naar wens

Dank u

Met passie en warmte voor het vak

Ik ben heel warm ontvangen bij Nuran en was meteen op mijn gemak. Ze luisterde naar mijn wensen en paste mijn trouwjurk aan, net zoals ik het in mijn hoofd had. Heel erg tevreden!

Met heel veel plezier afgewerkt. Je straalde met je jurk. Geniet van jou dagje. groetjes Nuran

Topservice!

De liefste, grappigste retoucheuse die ik ken❤️

dank u wel

Vriendelijke, zorgzame en professionele klantenservice

Op zaterdag met mevrouw gebeld, 6 broeken onmiddellijk mogen binnenbrengen. En op maandag was alles al klaar. De broeken zijn uiterst vakkundig afgewerkt. Net zoals ik gevraagd had. Ik ben ontzettend tevreden. Topwerk!

Hel graag gedaan, dank u wel voor je feedback Groetjes Nuran

Zeer attente en professionele dame

Geeft steeds goed advies en werkt snel en stipt

Perfecte herstelling!

De herstellingen is uiterst vakkundig gedaan. Dankjewel hiervoor!

Heel graag gedaan. Jij ook dank u wel

Maakt mijn kleding perfect op maat

Ze heeft mijn kleren perfect op maat gemaakt en ik ben ontzettend tevreden met het resultaat!

Engsbergseweg 125 A

3980 Tessenderlo