Super snelle en erg vriendelijke service!

Heel vriendelijk, snelle service en perfect afgewerkt!

Ik kan altijd terecht bij jullie en krijg direct antwoord als ik vraag of ik iets mag brengen. Het is ook altijd snel klaar en mooi afgewerkt!

Gewoon top!

Nuran is een heel erg goede naaister. Zij kan veel meer dan enkel iets inkorten. Ze kent haar vak en geeft zeer goed advies. Snel klaar, perfect afgewerkt en zeer correcte prijzen. En daarboven een respectvolle lieve dame!

Levert uitstekend werk!

*Vriendelijk *Levert top werk *Snelle en heel goede service

ZEER TEVREDEN!!

Nuran neemt rustig te tijd om samen met jou te bespreken hoe je jou kleedje aangepast wil hebben, waar er aanpassingen nodig zijn en hoe ze het beste resultaat kan creëren. Nuran is een zeer zachte lieve vrouw die jou goed laat voelen zoals je ben en samen met jou je onzekerheden wil aanpakken en dit ook wil aanpassen aan het kleed zoals bv : het camoufleren van rugvet,… Nuran is eerlijk in wat ze kan en zal eerlijk zeggen als het haar gaat lukken of niet, dus nooit weggesmeten geld, want je krijgt waar voor je geld terug!! Super tevreden

Fantastic

Zeeeeer vriendelijke vrouw. Ze stelt volgens mij alles int werk om je te helpen. Ze heeft mijn kleedje verkort daar waar anderen niet durven aan beginnen Bedankt Nuran

Super dank u wel voor je fijne feedback. Veel plezier met je jurk. Groetjes Nuran

Jij bent briljant !

Nuran, wij hebben jou het vertrouwen gegeven om enkele kleedjes volledig te veranderen en zijn aangenaam verrast hoe jij dit zo mooi en afgewerkt hebt gedaan ! Super ! Dank je wel

Super dank u wel. Met heel veel plezier heb ik jullie herstellingen afgewerkt. Geniet van jullie mooie dag, jullie stralen alvast. Groetjes Nuran

Snelle en super goede service

Heel snel en super vriendelijk verder geholpen. Zeer mooie afwerking!

Dank u wel voor je fijne feedback. Groetjes Nuran

Dank u wel xx

Top afwerking

Trouwkleed is aangepast naar wens

Dank u

Met passie en warmte voor het vak

Ik ben heel warm ontvangen bij Nuran en was meteen op mijn gemak. Ze luisterde naar mijn wensen en paste mijn trouwjurk aan, net zoals ik het in mijn hoofd had. Heel erg tevreden!

Met heel veel plezier afgewerkt. Je straalde met je jurk. Geniet van jou dagje. groetjes Nuran

Topservice!

De liefste, grappigste retoucheuse die ik ken❤️

dank u wel

Vriendelijke, zorgzame en professionele klantenservice

Op zaterdag met mevrouw gebeld, 6 broeken onmiddellijk mogen binnenbrengen. En op maandag was alles al klaar. De broeken zijn uiterst vakkundig afgewerkt. Net zoals ik gevraagd had. Ik ben ontzettend tevreden. Topwerk!

Hel graag gedaan, dank u wel voor je feedback Groetjes Nuran

Zeer attente en professionele dame

Geeft steeds goed advies en werkt snel en stipt

Perfecte herstelling!

De herstellingen is uiterst vakkundig gedaan. Dankjewel hiervoor!

Heel graag gedaan. Jij ook dank u wel

Maakt mijn kleding perfect op maat

Ze heeft mijn kleren perfect op maat gemaakt en ik ben ontzettend tevreden met het resultaat!

Toppertje

werkt heel nauwkeurig en netjes

Dank u wel

Snelle service, mooi afgewerkt

Numan is een vriendelijke vrouw. Alle herstellingen zijn prachtig afgewerkt. Ze levert een snelle service en er is een vlotte communicatie.

graag gedaan. groetjes Nuran

Professioneel en supersnel.

Aangenaam contact en helpt meedenken.

Dank u

Zeer tevreden van het geleverde naaiwerk

Al verschillende malen kledij binnengebracht en steeds zeer tevreden van het geleverde naaiwerk. Heel vriendelijk en snelle service!

Dank u wel

Zeer snelle en altijd perfecte retouche

X

dank u

Zeer vriendelijk, goed en snel geholpen!

Ik kon heel snel terecht bij Nuran. Ik werd vriendelijk onthaald en heb heel snel mijn retouches terug gekregen. Mooi afgewerkt!

met heel veel plezier. Dank u

Geweldige service en vrouw

Heel blij dat ik bij Nuran terecht ben gekomen. Ik voelde me instant gerustgesteld en op mijn gemak bij haar. Uitstekend werk geleverd om ermee voor te zorgen dat het trouwkleed, mijn trouwkleed is geworden.

Wat leuk om te lezen. Dank u wel voor je fijne feedback

Snelle, kwalitatieve service

Mijn trouwjurk werd op een zeer korte tijd prima geretoucheerd door deze vriendelijke dame.

Super ervaring

Ze heeft mijn kleed korter gemaakt. Het is helemaal niet te zien. Top!

Bedrijfsgegevens

Engsbergseweg 125 A

3980 Tessenderlo

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.