Geweldige producten

Elke keer bestel ik de Royal Jelly Longevity balm opnieuw via de webshop. Is een super goed product en ook de rest van de Royal Jelly producten zijn geweldig om te gebruiken. Mijn huid wordt er heel zacht van en gehydrateerd, in de zomer en winter.

Hallo Anne Sophie, Wat fijn om te lezen. Royal Jelly is ook het allerbeste product waar we ons huid me kunnen voeden. Geniet ervan, en vooral blijf mooi en jong ;-)

Stipt Zeer goede producten

Heel tevreden , zeker als er promoties zijn 😉

Super producten, super dame , super leveringen 👍

Alleen maar passie voor haar job!!!

Nuran is een lieve dame met veel kennis en passie voor haar job. Ze weet welke producten jou huid nodig heeft!!! Ik ben er van overtuigd dat zij voor Jafra een super consulente is met veel ervaring!

Dank u wel Daisy, Jafra is idd een passie voor mij, maar ook de heerlijke feedback's van jullie geven mij extra motivatie om verder te groeien. Geniet van je produkten en hou je jong en blijf mooi zoals je bent ❤️ Groetjes

👌👌👌

Vriendelijk, correct. Informeert na levering of alles in orde is. Eentje uit de duizend.

Wat een leuke feedback Claire, het doet mij een groot plezier deze te lezen. Geniet van je produkten . Dank u wel .

Het was een super interessante, gezellige avond.

De uitleg was heel duidelijk en zeer nuttig.

Fijn dat je er van genoten hebt, veel plezier met je producten. Geniet nog met je mama van de 2 geurtjes die in je pakketje zitten ;-)

Een zeer leerrijke avond met een supergeweldige consulente!!!

Een echte aanrader om deze workshops te doen. Geen saaie maar een doe workshop. Leeftijd maakt niet uit jong en oud kan dit. Alles wordt super uitgelegd. Kortom een geweldige, leerrijke en ontspannende workshop!!! 😁

Wat een fijne feedback, jij bent ook een top gastvrouw Mieke. het is altijd even leuk om bij jou te komen, op naar de volgende . Veel plezier met je producten. Xx

Geeft altijd goede advies! En kan er altijd bij terzcht als ik vragen heb.

Dank u wel Xx

Gezellige avond

Ik was nog niet gekend met Jafra. Doordat we alles zelf mochten proberen, kon je effectief voelen en zien wat het resultaat zou zijn. We hebben handige tips meegekregen en nieuwe technieken geleerd. Ondanks de vele producten en de vele informatie die we kregen, voelde ik mij niet verplicht om te kopen. Ze kwam niet opdringerig over, maar wel heel vriendelijk en behulpzaam. Door de leuke resultaten wil je de producten in huis te halen.

Dank u wel voor je eerlijke en lieve feedback. Geniet van je produkten en bij vragen na levering ben je evenzeer welkom . Groetjes

Perfect!

Super tevreden!:)

Dank u wel, geniet van je producten

Behulpzame consulente

Ze geeft snel en duidelijk antwoord en helpt me bij de keuze van producten. Ik was zeer goed en snel geholpen.

Dank u wel voor jou feedback Heel graag gedaan, geniet van jou producten. Volg je mij al op face book in mijn VIP groepje JAFRA beauty online ❤️

Supertof & ontspannend

De wellness avond was Supertof & ontspannend

Dank u wel voor de feedback. Tot de volgende keer.

Het was een rustgevende avond.

Ik ben heel blij dat ik ben gegaan. Het was zeer fijn en goede producten. De gastvrouw was ook echt top. Het is zeker een aanrader.

Fijn dat je aanwezig was en er van genoten hebt. Ook jou make-up avond gaat even leuk en leerrijk zijn ;-)

Zeer goede ervaring

Een zeer vriendelijke dame die echt haar producten kent en de tijd neemt om juiste uitleg te geven en je te helpen met al je vragen . Je zal zeker nooit een foute aankoop maken door haar kennis en ervaring . Zeker een aanrader !!!

Dank u wel voor de fijne feedback Marleen. Tot de volgende keer.

Vriendelijk behulpzaam goeie uitleg.

Goeie producten.

Dank u wel voor de fijne feedback .

Zij is super

Nuran helpt me uitstekend, geeft goed advies. Leveringen zijn steeds op tijd en correct.

Dank u wel voor de feedback.

Super gezellige avond !

Nuran is echt top ! Een super lieve aangename vrouw. Het was een zeer geslaagde avond. We hebben er allemaal van genoten zeker voor herhaling vatbaar ! En ik ga zeker nog producten bij Nuran bestellen 😉

Jij ook dank u wel Fleur. Het was net of we mekaar al vele langer kenden. Heb super genoten van de avond. Je bent een top gastvrouw.

Super geweldige, toffe en vriendelijke madam 😊

De work shops zijn altijd even leuk en gezellig en je leert altijd iets bij. Nuran je bent de beste 💞

Ook jij dank u wel voor u gastvrijheid . tot volgend jaar ;-)

Super !

Dit was mijn 2de jafra avond, ik vond het weer heel leerrijk, leuke tips en gewoon weg een super toffe madam! Voor herhaling vatbaar!

Fijn deze te lezen Manôn, altijd even welkom .

Heel gezellige namiddag!

Super namiddag gehad. Nuran staat je bij als je hulp nodig hebt, geeft goed advies en is een vlotte spreker! Ik heb me geweldig goed geamuseerd en veel bijgeleerd over hoe ik me moet opmaken.

Als je nog vragen hebt, aarzel niet, altijd welkom. Succes

Gezellige workshop door fijne vrouw

Het was een fijne, leerrijke workshop. Nuran begeleidde dit op een zeer aangename, ongedwongen manier. De uitleg was op maat van ons (geen gevorderden) en er was veel openheid voor vragen, waarop je een eerlijk antwoord kreeg. Alles was netjes in orde. Aanrader!

Dank u wel . Geniet van je producten.

Een hele gezellige avond met vriendinnen waar je veel van leert

Super leuk! Zeker voor de gastvrouw :)

Dank u wel

Altijd topproducten van een topmadam!

topproducten met perfect advies en heel snelle levering!

Dank u wel, heel graag gedaan . Veel plezier met je producten

Zeer aangename avond gehad

Zeer goed geïnformeerd over de producten

dank u wel

Super verzorgd

Producten met een grote troef, geen enkel bedrijf bied zoveel garantie mogelijkheden . Ook iedereen kan starten zonder investering, wat ik een grote plus vind .

Dank u wel voor u feedback, fijn dit te lezen ;-)