Maakt mijn kleding perfect op maat

Ze heeft mijn kleren perfect op maat gemaakt en ik ben ontzettend tevreden met het resultaat!

Toppertje

werkt heel nauwkeurig en netjes

Snelle service, mooi afgewerkt

Numan is een vriendelijke vrouw. Alle herstellingen zijn prachtig afgewerkt. Ze levert een snelle service en er is een vlotte communicatie.

Professioneel en supersnel.

Aangenaam contact en helpt meedenken.

Zeer tevreden van het geleverde naaiwerk

Al verschillende malen kledij binnengebracht en steeds zeer tevreden van het geleverde naaiwerk. Heel vriendelijk en snelle service!

Zeer snelle en altijd perfecte retouche

X

Zeer vriendelijk, goed en snel geholpen!

Ik kon heel snel terecht bij Nuran. Ik werd vriendelijk onthaald en heb heel snel mijn retouches terug gekregen. Mooi afgewerkt!

Geweldige service en vrouw

Heel blij dat ik bij Nuran terecht ben gekomen. Ik voelde me instant gerustgesteld en op mijn gemak bij haar. Uitstekend werk geleverd om ermee voor te zorgen dat het trouwkleed, mijn trouwkleed is geworden.

Snelle, kwalitatieve service

Mijn trouwjurk werd op een zeer korte tijd prima geretoucheerd door deze vriendelijke dame.

Super ervaring

Ze heeft mijn kleed korter gemaakt. Het is helemaal niet te zien. Top!

Inkorten trouwkleed en broek.

Alles zéér netjes afgewerkt, heel erg vriendelijke service! Luistert goed naar wat je wil, heel fijn.

Helemaal top

Even fijn als kleermaakster als beauty adviseur

correcte en vlotte service

Correcte en vlotte service!

Ik ben heel heel tevreden super dat je goede info krijgt !!!!

TOP!!!

TOP!!!!

geweldige ervaring

Alles word in de puntjes afgewerkt. Ook naar skin-care verzorging krijg je de beste advies en word je correct verder geholpen .

Frisse voeten

Na een tijd met dandalen te wandelen worden mijn voeten steeds droog. Met de deesse voetcreme krijg ik ze steeds terug gehydrateerd!

schitterend hoe ze een kledingstuk mooi kan doen passen!

een zijden jurk die te groot werd, past terug perfect met dank aan Nuran . Schitterende afwerking van al wat ze in hun handen krijgen bij Ozkan: broek, jurk, hemd,… Ik bracht het al allemaal binnen. Retouches niet van nieuw te onderscheiden. supervriendelijk ook!

Dank u wel voor je fijne feedback, je doet mij blozen.

Zeer tevreden.

Een vakvrouw die kwaliteit aflevert. Goede eerste ervaring en erg blij met het resultaat.

Dank u wel voor je fijne feedback

Aangename en leuke verwendag

Een hele vriendelijke dame die met liefde en passie de uitleg geeft over de producten.

Dank u wel voor je fijne feedback

Super fijne vrouw, die gefascineerd is in haar job en het dan ook uitstekend doet! Dank je wel.❤️

Rust

Het is een zeer wijze maar ook een rustige aangename dame. Heb heel veel tips en tricks geleerd en een leuke avond gehad.

Heel fijne en gezellige avond gevad

Het was een heel fijne avond met een zachte persoon voor de uitleg. Fijne producten, goede uitleg!

Fantastisch!

Alles wordt perfect gedaan en bovendien nog eens abnormaal snel! Heel vriendelijke, lieve en behulpzame vrouw. Kortom een geweldige service!

Supertevreden

Nuran heeft mijn trouwjurk korter gemaakt en de mouwen aangepast. Dit is perfect gedaan en perfect verlopen. Ze doet dit met heel veel respect voor de materialen en de klant! Een aanbeveling waard! Bedankt, Nuran!