Twas een top gezellig avond

Zeker herhaling vatbaar Nuran je bent geweldig!

Zalig

Zo aangenaam en kennisvol persoon. Ben heel blij dat ik zo een leuke avond mocht ervaren met Jafra.. Ik wil zo snel mogelijk nog meer vrienden uitnodigen als gastvrouw.. Dankjewel Nuran! Tot zeker binnenkort !

Enthousiast

Super enthousiast omdat alle producten zeer goed zijn uitgelegd en mijn interesse in jafra producten Maximaal zijn gegroeid. Top avond gehad.

Beste Tugba, Ik ben heel blij dat de interesse en de liefde voor Jafra nog steeds aanwezig is. Geniet van je producten . Dank u wel voor je aankoop.

Gezichtsmasker is super fijn! Zowel als de lippenstift. Ben er super blij mee en ik beveel Nuran zeker aan!

Geniet van je producten, dank u wel voor je feedback .

Dit is een pracht kans en ervaring. Hier wil ik meer van. Grtjs Elvira

Dank u wel voor je mooie feedback . Fijn om te lezen dat JAFRA een mooie betekenis heeft in jou leven. Heel veel plezier met je producten

Super manager en consulente

Een super lieve vrouw , top verkoopster ! Je legt altijd alles heel goed uit , niks is je te veel . Je hebt altijd Heel veel geduld .. dank je voor alles lieve nuran

Dank u wel voor je feedback. Ik help je met heel veel plezier verder . Heel veel plezier met je producten .

Professioneel advies

Het was een aangename ervaring. De producten die ik getest heb waren uit uitstekende kwaliteit. Nuran geeft aangepast advies.

Dank u wel voor je fijne feedback.

Netjes…. Goede voorlichting… verstand van zaken

Dank u wel voor je fijne feedback

Nuran Sert is een ongeloofelijke lieve en empathise consulente.Haar hart en passie gaat meer dan 100 % uit voor Jafra.Met haar fijngevoeligheid en gigantische gave van mensenkennis voel ik me altijd zo thuis bij haar.Ze stelt de steengoede producten van Jafra zo mooi voor en heerlijk ruikend en met een super tevreden inkoop bij haar kom ik altijd heel graag bij haar terug. Nuran je bent een kanjer!!!

Hier ben ik even stil van Michele. Superrrrrrr dank u wel voor deze waardevolle feedback. Liefs Nuran

Een top avond met top consulent Nuran.

Het was een avond van verwennerij met top producten en super toffe mensen. Een ervaring rijker voor huid en beauty zo voelde ik mij. Bedankt aan iedereen die aanwezig was met heel veel plezier en gelach.

Jij ook dank u wel voor je gastvrijheid Marlies. Ik heb genoten van jullie aanwezigheid en gezelligheid. Geniet van je producten, blijf jezelf verwennen met Jafra . Liefs Nuran

Aangenaam ervaring.

Ze zegt alles rustig en duidelijk uit. Geen enkele vraag is teveel voor haar. Ze verplicht ook niet om.iets te kopen. Aangename dame

Dank u wel Mieke voor je fijne feedback. Geniet van je producten .

Een fijne avond met voldoende info.

Het was een make up avondje waar we van genoten met voldoende tips.

Dank u wel voor de fijne feedback. Heel veel plezier met jou producten.

Super goed

Heel vriendelijk

Zeer aangenaam verrast!

Nuran is een zeer professioneel iemand met het hart op de juiste plaats. Zij geeft goede en duidelijke uitleg over de producten die trouwens voor een heel goed resultaat hebben gezorgd.

Dank u wel voor je fijne feedback. Het doet mij een groot plezier om het te lezen.

Hele fijne ervaring

Ik bestel al meer dan een jaar mijn deo’s bij nuran sert. Altijd een hele snelle reactie per e-mail. Altijd heel snel verstuurd. En een fijn product! Ik raad nuran ten zeerste aan bij iedereen! Bedankt voor je super service nuran.

Wat fijn om deze mooie reactie's te lezen. Geniet van je producten.

Zij is een "uniek" persoon.

Houd me steeds op de hoogte van nieuwe producten en promoties. Snelle service en altijd met een glimlach.

Dank u wel voor je fijne feedback

Snelle reactie

Goede snelle reactie. Super verpakt.

Dag na plaatsing van de bestelling reeds geleverd. Extra staaltjes en catalogus ontvangen.

Veel ervaring klant vriendelijk

Snelle verzending mooi verzorgd... met een lief kaartje en cadeautje Altijd antwoord op vragen Goed en vriendelijk advies..... Ga zeker meer bestellen!

Hallo Marja, wat een fijne feedback. Schrijf bij je eerst volgende bestelling zeker bij opmerkingen erbij van welke producten je graag sachets zou willen ontvangen. Zo kan je verschillende uittesten. Dank u wel ;-)

Een lieve spontane vrouw.

Nuran is een lieve spontane vrouw die me de nodige uitleg heeft gegeven over haar producten. In de toekomst zal ik zeker bij haar een workshop voor thuis willen boeken na de corona. De producten voelen ook heel goed en zacht aan op mijn huid en ruiken ook nog heerlijk. Ik ben heel erg blij met de producten.

Dank u wel voor deze fijne feedback. Geniet van je producten. En beloofd, als de Corona regels het toelaat, boeken wij onze workshop avond . Groetjes Nuran

Een hele toffe en vriendelijk!

Snelle levering en ben heel te vrede van producten.

Dank u wel, je bent welkom.

Verrassend Royal Defy set

Enkele weken geleden vroeg Nuran Sert me of ik 10 dagen lang de producten van Royal Defy wou uitproberen ? Natuurlijk nam ik haar aanbod aan ... 4 stappen plan ...enkele minuten ‘s morgens en ‘s avonds... Reinigen ~ Serum~eye treatment ~verzorgen ~protector SPf 50. Ik was zeer verbaasd! Mijn huid voelde echt frisser aan ...en je hebt niet veel nodig ...dus ben ik super tevreden ....en heb besteld !!!!! Nuran is zeer professioneel...snelle levering en ook nog tip top verzorgd! Echt n aanrader !

Beste Cathy, Jou aankoop is de perfecte keuze voor jou skin-care routine. Ik ben blij dat je tevreden bent. Heel veel plezier met je producten .

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Fijne ervaring, snel geholpen en altijd fijne extraatjes.

Geniet ervan, dank u wel voor je fijne feedback

Snelle ,goede en correcte service

Dank u wel

Goede hulp!

Duidelijke en eerlijke info over make up gekregen.

Dank u wel