Leerrijke en rustgevende ervaring!

Mooi georganiseerde workshop. Veel aanbod in producten met de nodige uitleg. Fijne inhoud van workshop. Voldoende tijd genomen om alles op het gemak uit te voeren. Aandacht voor bestwil van de deelnemers. Dank je wel voor de gezellige avond! Zeker voor herhaling vatbaar!

Een warm contact en perfecte retouche

Mijn trouwjurk moest ingekort worden. Een beetje spannend, vond ik. Maar, al na een paar minuten voelde ik dat ik er het volste vertrouwen in kon hebben dat het goed kwam. En dat bleek zeker zo te zijn. Een perfecte retouche, net zoals bij de jas en broek die nog volgden. Zeer tevreden over het fijne werk.

Beste Ils, Wat een mooi feedback om te lezen, dank u wel. Je straalde ook in jou kleed, het siert je. Geniet van je dagje. Liefs Nuran

Nuran houdt me steeds op de hoogte van nieuwe trends of nieuwe producten. Ze geeft ook goede tips en tricks. Er zit steeds een verassing in het pakketje. Een kleinigheidje met een positieve tekst brengt automatisch een glimlach op mijn gezicht. Zeer goede service en levering van de pakketjes

Beste Annick, Wat leuk als ik een glimlach heb kunnen toveren op jou gezicht. Geniet van je producten. Liefs Nuran

GEWELDIG

Nuran heeft voor mij een jumpsuit ingenomen, een rokje ingenomen en van een lange blazer een korte jack gemaakt. Vooral dat laatste was geen gemakkelijke klus, maar ik heb nu wel een prachtig en uniek stuk in mijn kast hangen. Dankjewel daarvoor, Nuran!

Beste Ine, Dank u wel voor de leuke feedback. Ik heb jou retouche met heel veel plezier afgewerkt. Geniet ervan. Groetjes Nuran

Een vriendelijke, ervaren vakvrouw

Het contact met Nuran verloopt vlot en correct, haar werk wordt steeds perfect uitgevoerd. Nuran is een vriendelijke, behulpzame vrouw die haar werk zeker ter harte neemt. Zeker een aanrader.

goede service en vlotte communicatie

Goede service en vriendelijk behandeld . Zodus super voor geboren voor het vak !!!!

Super ontspannende avond

Gisteren een topavondje Wellness met Nuran mogen beleven…alles was tot in de puntjes geregeld, we werden echt in de watten gelegd en hebben kennis mogen maken met topproducten! Nuran is zeer attent en kent haar vak door en door.. Zeker voor herhaling vatbaar en 100% aan te raden!

Genoten van een zalige verwen avond

Gisteren aanwezig mogen zijn op een super mooie samenwerking. Wellness en yoga Het was de perfecte combinatie om even helemaal te kunnen loslaten . En even tot rust te komen. De producten prikkelde de zintuigen en voelde super lekker aan. De uitleg was duidelijk en op een hele aangename manier gebracht. Dit in combinatie met een yoga sessie heeft me echt goed gedaan . Bedankt voor de uitnodiging. Ik heb er van genoten ♥️

Een dag later nòg aan het nagenieten!

Nuran had voor deze workshop een prachtige locatie uitgekozen. Ik voelde me meteen welkom en de hele ruimte straalde rust en ontspanning uit. Nuran is een fijne gastvrouw die je meteen op je gemak stelt. Alles was tot in de puntjes verzorgd: een stapel donzige witte handdoeken lag al klaar en de hapjes en drankjes werden van tevoren gebracht, ik moest echt aan niets anders meer denken dan aan genieten. Het is duidelijk dat Nuran veel kennis heeft van de producten en de werking ervan. Ze heeft alles duidelijk uitgelegd, professioneel en met een kwinkslag nu en dan. Die ongedwongen, familiaire stijl kon in zeer appreciëren. Nuran is een hele warme vrouw en niets is haar te veel. We mochten alle producten rijkelijk smeren, zodat je echt kon ervaren wat het effect ervan was. De texturen en de geuren van de producten kwamen zo echt tot zijn recht op je huid. Het was een bijzondere avond, waar ik een dag later nog van nageniet!

Fantastische ervaring

Gisteren was ik op een DÉESSE wellness/yoga event wat georganiseerd werd door NURAN. Ik kan met woorden niet eens uitdrukken hoe zalig deze ervaring was. Alles werd perfect tot in de puntjes geregeld. We werden verwend met zeer lekker hapjes en we kregen alle aandacht en deskundige uitleg over de DÉESSE producten Duidelijk en zonder al te veel tralala! PERFECT Ook de de aanvullende yoga sessie was een super aangename ervaring! DANK JE WEL NURAN voor het organiseren van dit prachtige event!

Altijd topservice bij Nuran

Eerlijk advies en zeer goede service

Fantastisch!

Wat een fantastische avond heb ik gehad! Alles tot in de puntjes verzorgd, over een verwennerij gesproken!! Heerlijke producten mogen ervaren en een top gastvrouw, heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Heel leerrijke avond over make-up

We hebben samen stap voor stap ons "leren" schminken en kregen heel wat kleuradvies erbij !

Super!!

Ik heb mijn trouwkleed hier binnengebracht voor het aanpassen van de open rug. Nuran wist meteen wat te doen en na 2 dagen mocht ik het al terug komen ophalen! Super vriendelijke vrouw en heel snel geholpen! Ik kom vanuit Antwerpen maar als ik nog eens iets moet laten verstellen kom ik zeker terug.

Nuran weet precies welke producten bij je passen en helpt je graag verder met de beste keuze. Bovendien ruiken de producten heerlijk en ben ik zeer tevreden van de kwaliteit.

Wauw

Vanmorgen gebeld, dadelijk mogen langsgaan en namiddag al een berichtje gekregen dat al mijn kledingstukken al klaar waren. Snelle en goede service, supervriendelijke mevrouw. Absolute aanrader!

Super en correcte service!

Super en correcte service!

Dank u wel voor het vertrouwen in mijn cosmetica bussines

Ik ben heel tevreden en breng al mijn retouches naar haar.

Heel goede ervaring.

Gewoon geweldig

Alles heel goed voorbereidt en verzorgd. Goede uitleg, leuke sfeer.

Dank u wel voor je aanwezigheid en feedback

Fijne ervaring

Leuke ervaring, fijne geuren en gezellige bijeenkomst en info

heel warm ontvangen

deskundig, betrokken, zorgzaam en informatief

Leuk, ontspannend en leerrijk

De producten waren interessant. De workshop was goed en verzorgd en jullie waren warm en vriendelijk.

Zeer persoonlijke aanpak en toch professioneel

Nuran heeft oog voor de noden van elke gast en zorgt op een ongedwongen manier voor een gezellige avond.

Zeer persoonlijke aanpak en toch professioneel