Goed en tof

Het was een fijne avond waarbij Nuran alles goed heeft uitgelegd !!

Goed en tof

Het was een fijne avond waarbij Nuran alles goed heeft uitgelegd !!

Zeer persoonlijke aanpak en toch professioneel

Nuran heeft oog voor de noden van elke gast en zorgt op een ongedwongen manier voor een gezellige avond.

Leuke en leerrijke avond !

De producten waren allemaal nieuw voor mij. De gelaatsverzorging samen doen met de nodige uitleg was zeer nuttig en leuk.

zeer positief

Afgelopen vrijdag 09.12 heb ik leuke avond gehad olv Nuran. Leuke producten leren kennen en toepassen onder het deskundig advies van Nuran! Een aanrader!

zeer positief

Afgelopen vrijdag 09.12 heeft Nuran een zeer fijne uiteenzetting gegeven van jullie producten! Ze doet dat zeer goed, is vriendelijk en zeer aangenaam in omgang!

Zeer persoonlijke aanpak en toch professioneel

Heel goede kennis van de producten en heel veel geduld

Een fijne, ontspannende avond. Zeker aan raden

Een leuke manier om met deze kwaliteitsvolle producten kennis te maken. Een zeer warme, aangename presentatrice.

Super !!!

Super fijne avond. Nuran is een geweldige dame !!!

Beste Anja, Dank u wel voor je warm onthaal & gastvrijheid en dat ik bij jou een Déesse Wellness avondje mocht geven. Het gaf mij een groot plezier dat jullie van de producten en de ontspannende massage's genoten. Ik kijk nu al uit naar onze volgende samenkomst. Ik ben ervan overtuigd dat ook de Skin-care jullie gaat bevallen. Tot snel. Groetjes Nuran

Goede uitleg over de producten

Gezellige avond met een toffe dame

Beste Christel, Fijn dat je aanwezig was op onze Déesse wellness avond. Heel veel plezier met je producten. Dank u wel, groetjes Nuran

Heel snelle en goede service

Mijn trouwkleedje moest worden korter gemaakt en Nuran heeft dat perfect en snel in orde gebracht!

Beste Sara, Je gaan stralen in jou bruidskleed. Ik wens jullie heel veel geluk en liefde samen. Liefs Nuran

Ontspannend én leerrijk!

Zelf ben ik een leek in alles wat met wellness te maken heeft, dus deze avond was voor mij leerrijk en ontspannend. Fijn dat Nuran na afloop van de sessie ook uitleg gaf bij andere productjes die op tafel stonden. Zo maakten we met nog meer kennis dan enkel de gebruikte producten.

Heel ontspannend

Aangename en lieve dame die weet waarover ze spreekt. Ik had een fijne avond. Bedankt!

Fijne warme dame met goede uitleg over de producten

Nuran heeft een zachte fijne stem, haar massage techniek was zeer fijn. Ze voelde zeer warm aan qua ervaring, pushte niet op de aankoop maar liet ons alles heel fijn ervaren. Als gastvrouw vond ik het fijn dat ze alle materialen en handdoeken meenam.

Engsbergseweg 125 3980 Tessenderlo