Goede uitleg over de producten

Gezellige avond met een toffe dame

Beste Christel, Fijn dat je aanwezig was op onze Déesse wellness avond. Heel veel plezier met je producten. Dank u wel, groetjes Nuran

Heel snelle en goede service

Mijn trouwkleedje moest worden korter gemaakt en Nuran heeft dat perfect en snel in orde gebracht!

Beste Sara, Je gaan stralen in jou bruidskleed. Ik wens jullie heel veel geluk en liefde samen. Liefs Nuran

Ontspannend én leerrijk!

Zelf ben ik een leek in alles wat met wellness te maken heeft, dus deze avond was voor mij leerrijk en ontspannend. Fijn dat Nuran na afloop van de sessie ook uitleg gaf bij andere productjes die op tafel stonden. Zo maakten we met nog meer kennis dan enkel de gebruikte producten.

Heel ontspannend

Aangename en lieve dame die weet waarover ze spreekt. Ik had een fijne avond. Bedankt!

Fijne warme dame met goede uitleg over de producten

Nuran heeft een zachte fijne stem, haar massage techniek was zeer fijn. Ze voelde zeer warm aan qua ervaring, pushte niet op de aankoop maar liet ons alles heel fijn ervaren. Als gastvrouw vond ik het fijn dat ze alle materialen en handdoeken meenam.

Ontspannend

Het was een ontspannende welnessavond, met tal van producten. Alles had ze meegenomen, van een washandje tot tandpasta tot supplementen tot natuurlijk de verwenproducten. Nuran is een aangename dame, met passie voor haar vak. Ze legt de producten op een goede en duidelijke manier uit waardoor de 'gewone' mens ook begrijpt waarvoor ze allemaal dienen. Zonder druk of pushen naar verkoop helpt Nuran de deelnemers van de verwenavond verder in hun noden. Bedankt voor de avond!

Heel ontspannende en leerrijke avond, super fijne en rustige gastvrouw. Zeker een aanraden voor alle vrouwen die graag een ontspannende avond willen.

Geweldig !!!

!!!!!!!!

Hele gezellige avond gehad waarbij ik veel geleerd en genoten heb, echte aanrader!

Nuran had veel verschillende producten bij en ze gaf geschikte uitleg betreft een product waar nodig. We hebben verschillende producten uitgeprobeerd waardoor je ook echt kan aanvoelen wat wel en/of niet bij je past voordat je eventueel een product wil bestellen. Naast dat het zeer informatief was, was het ook vooral heel gezellig en hebben we een zeer geslaagde avond gehad waarbij ook zeker veel is gelachen!

Zeer leerrijk en duidelijk uitgelegd.

Het was een zeer leerrijke ervaring. Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd voldoende tijd aan elke gast besteed.

Fijne ontspannen leerzame beauty avond!

Sluit aan bij de wensen van de klant. Goede uitleg en geschikt over voldoende kennis over de producten.

gezellige avond

het was een heel gezellige avond fijn om u te leren kennen Nuran.

Dank u wel voor je feedback Rabiye. Het geeft mij ook een groot plezier dat je genoten hebt van onze Déesse Welness workshop . Fijn dat je aanwezig was .

Gezellige demo

Heel fijne demo, heb ervan genoten , vond het aangenaam met veel uitleg

Beste Gunnur, Dank u wel voor je fijne feedback. Het was ook langs mijn kant heel aangenaam jou te zien genieten van onze Déesse Wellness workshop.

Het was een aangename en super leuke avond. Nuran heeft het heel goed gedaan.

Beste Rukiye, Dank u wel voor je gastvrijheid en om open te staan voor als gastvrouw een Déesse Wellness te organiseren. Met veel plezier was ik aanwezig, ik heb er van genoten.

Nuran is uitzonderlijk vriendelijk en haar herstelwerk voor onze kleren is van heel goede kwaliteit. Prijzen zijn zeer goed

Dank u wel voor je fijne feedback.

Topservice

Zo vriendelijk onthaald! Mooi afgewerkt en blij met het resultaat. Nu weet ik waar ik altijd terecht kan. Top!

Dank u wel voor je hartverwarmende feedback .

Zeker en vast ga ik daar terug voor perfecte retouches! Vriendelijke ontvangst en professioneel !

Voor de eerste maal kennismaking en voelde me er direct goed. Professionele en aangename vrouw. Geeft ook haar mening wat ik als positief ervaar!

Dank u wel, fijn om jou feedback te lezen.

Proficiat super geweldige service

Ik ben heel tevreden en super goede service!!!!!!! Dank je wel !!!altijd wat extra bij een bestelling

Dank u wel, heel veel plezier met je bestelling .

Fantastisch!

De workshop was een fijne ervaring.Al de producten leren kennen.Zeer aangename dame,die alles goed uitlegt,en niet probeert je iets op te dringen.

Hallo Sonja, Wat fijn om te lezen dat je genoten hebt van onze workshop. Geniet van jullie aankoop, en dank u wel voor je aanwezigheid . Met vriendelijke groeten, Nuran

leuke en vernieuwde ervaring

Fijne namiddag!

Dank u

Super leuke workshop!

Dank u

Zeer fijn ervaring!

Nuran is heel vriendelijk en geeft een heel vlotte en snelle service . Zeer mooi werk geleverd. Erg kwalitatief en heel professioneel. Het was zeer fijn!

Dank u wel voor je fijne feedback

Zeer tevreden, altijd met zorg tot in de puntjes afgewerkt.

Zeer vriendelijke behulpzame mensen die helpen mee denken bij eventueel een mooie oplossing. Zeer tevreden

Lieve carine, Dank u wel voor je heel fijne feedback. Met vriendelijke groeten, Nuran

Super snel en goed geholpen!

Nuran heeft mij snel en goed geholpen met het kleedje voor de trouw van m'n broer.

Dank u wel voor je feedback, heel graag gedaan .

Een naaister die haar job perfect kan, ook steeds weet om moeilijke stukken pasbaar te maken... Ook kan zeggen wat gaat en niet gaat..

Hallo Marleen, Wat leuk om deze feedback te lezen. Dank wel

Engsbergseweg 125 A