Artikel niet voorradig.

Het door mij bestelde artikel bleek na betaling niet voorradig en ik moet nu 1-2 weken wachten.

Prijs kwaliteit is goed en snelle levering.

Top product

snelle en correcte levering.

Snelle levering zelfs in deze Corona tojd

Mooi product, goede kwaliteit

Kwaliteit en snel geleverd.

Besteklade indeling besteld. Product is naar wens. Begrijp alleen de maatvoering niet helemaal maar dit wist ik van tevoren. De diepte van de lade is nl 50 cm maar het product voor deze maat 47,5 cm. Heb dit zelf opgelost!

Prima op tijd verwittigd en geleverd

Product voldoet aan alle verwachtingen.

Snel geleverd, product is zoals verwacht

De bestekla die ik besteld had was stevig, mooie anti-slip laag, en makkelijk op maat te maken volgens de bijgeleverde instructies.

bestekbak gekocht. kwalitatief zeer goed.

Snelle verwerking en verzending

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis, de Madesmart zien goed en stevig uit! Ga zo door!

Sjabloon ontbrak

De spoelbak was prima. Het had alleen wel handig geweest als er een afteken sjabloon bij had gezeten. Ook ontbrak 1 van de 5 klemmen. Verder wel netjes geprijsd en op tijd geleverd.

Goed en snelle Service . En contact

Product kunnen kopen . Tegen een gunstige prijs . En kwaliteit . Bedrijf reageert netjes en snel . Op mijn telefonische contact . En stuurde mij al vrij snel een e-mail . Met de informatie terug .

goede en snelle service

Ik had bestekbakken besteld, deze bleken de verkeerde maat te hebben dan die ik zelf nodig had. Ik heb mail contact contact gehad met keukenkiosk. Zij hebben mij gelijk geholpen en de juiste afmeting bestekbakken opgestuurd! Ik werd netjes en snel geholpen.

Naar wens

Snelle en nette levering Blij met mijn aankoop

Pluspunten

Ik had de verkeerde maat besteld van iets, omdat ik dit voor de feestdagen nodig had, is het bedrijf het bij mij thuis komen omruilen, wat een geweldige service! Helemaal tevreden!

Pluspunten

Pluspunten

prima service, snel en correct

Pluspunten

Product kunnen kopen wat bijna nergens leverbaar was, tegen gunstige prijs. Bedrijf reageert netjes en snel op opmerkingen / verbeterpunten die bij beoordelingen worden aangegeven.

Pluspunten

correcte levering , uitstekende voorlichting

geen

Pluspunten

Door de behulpzame klantenservice het juiste product kunnen vinden. Bij levering kwaliteit boven verwachting. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

Snelle levering en heldere communicatie!