Supersnelle levering!

PRIMA!

PRIMA!!

Fantastische service en kwaliteit

Via een buitenlandse site op een vlakinbouw stopcontact voor onze werkblad gestuit. En als enige Nederlandse leverancier van de S-Box bij Keukenkiosk uitgekomen. Zaterdag gebeld en ben uitgebreid geadviseerd over de mogelijkheden, maandag besteld en dinsdag was het al keurig in huis. Een zaak waar je je als klant nog echt klant mag wanen!

Snel afgezonden en netjes ingepakt. Prijs stelling ook goed

Product volgens verwachting en snel verstuurd

Order binnen een dag verwerkt en verstuurd met PostNL en volgende dag geleverd. Product volgens verwachting en goed verpakt ter voorkoming van beschadigingen. Alles ok en tav prijs/prestatie van het geleverde een aan te bevelen site.

Op tijd en volgens afspraak geleverd, en voor een zeer nette prijs zonder bijkomende verzendkosten.

Duidelijke website

Grote keuze

Gewoon goed geregeld

Goed product en snel geleverd

Product voldoet, snel geleverd.

Product werd in 1 dag geleverd, prima. Het kostte wel wat meer tijd om de bestekbak mooi passend in de lade te krijgen, de vlakschuurmachine heeft daar goede diensten bewezen.

Fijn contact en mooie bestekbak!

Vanwege de vakantie zou de levering zo'n 2 weken later zijn. Dit werd netjes gecommuniceerd, met het aanbod om eventueel de bestelling te annuleren als dit te laat zou zijn. Dit was echter geen probleem voor ons, en hebben in de afgesproken periode de bestekbak ontvangen die precies past! Erg blij mee dus!

Prima geregeld! Bij thuiskomst na de vakantie pakje gevonden!

Volgens belofte geregeld!

Zeer vakkundig, snel met verzenden en maakt de verwachting waar.

Zeer vakkundig, snel met verzenden en maakt de vermelding van de artikelen op de site waar

Handige Website, snelle en correcte afhandeling c.q. levering!

Zie de titel van deze reactie.

Buitengewon GOED !

Supermooie spoelbak met alles erbij zoals afvoer, goede tekeningen e.d., en een hele snelle levering. En dat is fijn als je met een opengebroken aanrecht zit. Hier wordt je echt blij van, zo moet het ! Ga zo door mensen ! Ontzettend bedankt. Vriendelijke groet, Klaas

Prima product, voldoet aan de verwachting

Bestekbak is simpel op maat te maken. De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is daarbij behulpzaam. Prima product

Vrijdag (na werktijd) besteld, maandag verzonden, dinsdag in huis! Helemaal prima.

mooi

mooi product en snelle levering.

Geen reactie op retouraanvraag

Ik heb 2 dagen geleden een retour aanvraag ingediend (wat ik sowieso al omslagtig vond) en nog steeds geen reactie hierop ontvangen. Bezorging ging snel maar retourneren totaal niet.

super snel geleverd

binnen 1 dag ontvangen helemaal top

snel besteld en snel ontvangen

duidelijke site , makkelijk bestellen en betalen en de volgende ochtend al in huis.

Doen wat ze beloven!!

Via website vd 1e keer besteld, snelle levering voor een redelijke prijs!!

Ruime keus, snelle bezorging.

Mooi product snelle levering . Goede prijs / kwaliteit

In verband met keukenverbouwing speciale maat afzuigpijp nodig. Keukenkiosk had deze en ondanks dat het in belgie in het magazijn lag toch de volgende dag al in huis. Super service

Nette website. Goed product.

Ik zocht voor mijn nieuwe keuken een keukenlade indeling voor een normale prijs. Bij de keukenkiosk had ik die snel gevonden en werd die de volgende dag bezorgd.