vorige fles had gelekt, bijzonder vriendelijk opgelost!

eerder plaatste ik een review over een fles die lekkend was bezorgd, maar dit is inmiddels opgelost! zeer prettige service, helemaal tevreden.

snel geleverd, helaas lekte de fles

de verzending was snel, helaas bereikte het pakketje ons niet in goede staat. de fles had erg gelekt. maar dat kan een keer gebeuren! verder tevreden.

Keurig en snel geleverd

Bestelde artikel netjes en snel afgeleverd

Snelle levering, topproducten!

Fijne ervaring

Goede communicatie, snelle service!

Mijn product was niet op voorraad, goed alternatief geboden, super opgelost!

Fijn dat we het zo op hebben kunnen lossen! Veel plezier met je producten enne... bedankt voor het cijfer!

Goede nieuwste producten

Snelle levering ondanks de Coronavirus. Deze uitgebreide Giovanni producten heb ik nog nergens anders gezien. Toppie!!!

Mooi cijfer! Zijn we echt blij mee! Veel plezier met de producten

Mijn bestelling is zeer snel geleverd.

Fijn dat het in deze tijd toch snel geleverd is!

Uitstekende service!

Erg vriendelijk personeel en snelle levering.

Wow! Wat een mooie cijfer!

Supersnelle levering

Handige website, snelle levering

Dank u wel voor de mooie beoordeling en veel succes met de producten!

Super kwaliteit

Snellen levering en geen verzendkosten. Prima kwaliteit.

Goede producten, klantvriendelijkheid en service top!!

De producten nu 1x getest shampoo, conditioner en lead in. Producten leken niet verstuurd na betaling. Hierover contact opgenomen na een paar dagen met klantenservice. Vriendelijk duidelijk en snel te woord gestaan. Daarna goed op de hoogte gehouden van status van het product. Aanrader dit bedrijf.

Gelukkig de producten ontvangen en zeer tevreden zien we! Dank u wel voor de 10!

Geweldig wat een mooie producten, waarom, shampoo ook alleen al na gebruik zacht de shampoo zacht heerlijk in gebruik en zuinig. De conditioner leave in en de spray het is alle drie een topper. Zeker een aanrader.

Heerlijk als de producten zo goed in de smaak vallen!

Snelle levering en geen verzendkosten, erg tevreden

Mooi cijfer! Top dat u tevreden bent!

Betrouwbaar

Ik ben zeer blij met mijn aankoop, de betaling verliep vlot en ik vind het geweldig dat mijn bestelling zo snel geleverd werd.

Beetje late reactie, maar ook wij zijn heel druk! Fijn dat je tevreden bent!

gratis verzending (maar duurt iets langer dan bol)

Deze site werkt als een perfecte vervanger voor bol, maar dan voor haardproducten. Wat ze op bol niet hebben, hebben ze hier. Plus een gratis verzending. Wel kwam een product kapot aan in de doos. Daarvoor sturen ze me een nieuw product. En ze gaan de flesjes voortaan anders inpakken.

Dank je wel voor de mooie beoordeling! Helaas kunnen wij, in deze bizarre tijden, niet meer garanderen dat men de bestelling binnen 24 uur in huis heeft. PostNL heeft het bizar druk!

Top webshop!

Veel keuze en ruime voorraad in CG Producten. Als bijna alle webshops uitverkocht zijn, heeft Natural Labs het wel! Plus de mogelijkheid om via automatische incasso te betalen vond ik ook erg fijn!

Wow! Wat een mooi cijfer! Maar belangrijker is dat u tevreden bent!

Superproducten & snelle levering

Ik had de volgende dag, ondanks de drukte omtrent het covid19 virus bij verschillende webshops, m'n bestelling al in huis. Heel netjes op de hoogte gehouden wat betreft levering. Ben ook heel tevreden over het bestelde Curls product. Vijf sterren waard!

Wat een mooie beoordeling! Wij doen er alles aan om de bestellingen op tijd weg te krijgen. Is aardig gelukt aan uw reactie te zien! Stay safe!!

Snelle verzending en perfecte product voor een hele goede prijs

Mooie beoordeling, dank u wel! Enne, Stay Safe!

Goedkoop en snelle levering

Goedkoop prijs Snelle levering Geen bezorgkosten Enige minpunt: Geringe aanbod van producten

Dank u wel voor uw review. We hebben u een berichtje gestuurd m.b.t. uw vraag

Pakket niet goed ontvangen, maar snel geholpen

Over de producten van Giovanni heb ik geen klachten. Maar ik heb zondag mijn bestelling geplaatst, maar nog steeds niks ontvangen en het is al donderdag avond. Volgens de postnl app, moeten ze de pakket nog ontvangen. Ik heb nog nooit zolang moeten wachten op mijn bestelling. Beetje teleurgesteld. Jammer. Ik hoop dat het deze week alsnog binnenkomt. Na een mail aan naturallabs zijn ze snel op zoek gegaan naar mijn bestelling en hebben ervoor gezorgd dat ik alsnog mijn pakket opgestuurd kreeg. Bedankt voor jullie snelle reactie.

Heel vervelend dat de bezorging zolang op zich heeft laten wachten. Zoals eerder aan u gemeld hebben wij om onderzoek gevraagd door PostNL. Daar zijn zij nog mee bezig. Inmiddels hebben wij gezien dat het pakket op 10 maart j.l. bij u is bezorgd. Net als u hopen wij dat deze excessieve vertraging in de toekomst niet meer zal gebeuren en hopen wij dat u onze producten met plezier blijft gebruiken.

Goede kennismaking

Fijne keuze aan producten en een overzichtelijke site. Snelle levering. Ik zal hier de volgende keer zeker weer bestellen.

Fijn dat u tevreden bent over de door u bestelde producten. We zien uw toekomstige bestellingen uiteraard graag komen ;-)

Ik ben niu

Pragtigen direnzak

Mooie producten voor mijn krulhaar

Ik ben vooral een fan van de Giovanni Leave-In Conditioner!

betrouwbaar; snelle levering en top (vegan) product!

Iets vergeten in de bestelling maar snelle en correcte reactie en snelle nalevering