Snelle reactie via de app, supersnelle levering.

Heel snelle levering ,in sha allah zal ik nog bestellen bij jullie

Eerste keer bestellen van deze winkel,maar ik ben tevreden van de mijn Producten Dank je wel

Nvt

Alles was top en snel verzonden

Super...snel...tevreden

Mooie boeken en snel bezorgd

Volgende dag gelijk bezorgd en groot boek assortiment.

Perfectie

Hele snelle service, volgende dag geleverd. Goed ingepakt dus mijn bestelling kwam netjes aan.

Snel gehandeld, pakket volgende dag binnen

Altijd heel snel geleverd

Uitermate goed, zowel in verzorging van betrouwbare boeken als service.

Geweldig, sunnahcenter is met elke bestelling te vertrouwen!

Telkens als ik iets bestel gaat het vlekkeloos, Alhamdoulilah. We zijn gezegend in Nederland met jullie.

Goede communicatie

Superfijn da Sunmah de producten verkocht die moeilijk te vinden zijn in NL. Snelle levering ondanks dat 1 van de 2 producten niet op voorraad bleek te zijn. Hier kreeg ik netjes en snel een whatsapp bericht over met de boodschap dat ze zo snel mogelijk zouden proberen dit op te lossen. Prima en netjes!

Goede boeken en snelle verzending.

Prijzen zijn ook goed.

Perfect!!!

Informatief, helpend, overzichtelijk. snel en gunstig

Allaahumma bareek

Atijd 100% bij Sunnahcenter! Moge Allaah hun zegenen en hun risk vermeerderen

Snelle nette levering,artikel in prima staat

Snel geleverd. Artikel onbeschadigd. Degelijke verpakking. En duidelijke communicatie.

Fijne winkel!

Blij met wat ik besteld heb en mooi wat er allemaal beschikbaar is. Snelle service en verzending! Allahoemma Barek! (Wel eerst problemen met de webshop, maar gewoon blijven proberen tot het lukt. Enkel daarom geen 10.) Moge Allah Subhana Wa Ta Alaa deze handel zegenen Allahoemma Ameen

Fijne natuurlijke producten en uitstekende service Allahouma barik

Snel bezorgd. Erg fijn

Goede service, Snelle levering! TOP!!!

Goede service, Snelle levering! TOP!!!

Duidelijke website, goed communicatie,.snelle levering

Prima ervaring.

Slechte kwaliteit dadels en slechte bezorgservice

Geachte, 21 juni heb ik een bestelling geplaatst voor 5 dozen à 1 kg Ajwa al Madina dadels voor maar liefst €85. De dadels zijn van zeer slechte kwaliteit. Ze zijn droog, korrelig en naar mijn idee behoorlijk oud. De bezorgservice heeft ons een dag thuis laten wachten voor niks ivm drukte konden zij pas een dag later bezorgen. Graag hoor ik een passende oplossing voor deze klacht. Met vriendelijke groet, Jessica Wazirali

Goede service en snelle levering. Helemaal top!

Noordmolenstraat 7173 3035 RH Rotterdam

010 785 41 22