Goede service en snelle levering. Helemaal top!

Veel keuzes en verschillende

Ik heb een keuze kaarten gekocht maar er zat een vraag tussen die foute antwoord had

Uitstekend, op de hoogte gehouden van de verzending en op tijd.

Zeer goede ervaring.

Ik ben tevreden

Vriendelijke , attent en eerlijk ben heel tevreden Top service!

snelle levering, goede communicatie

Uitstekend !

Uitstekend, goede communicatie en eerlijke prijzen

Beste boeken die je kan halen in bij hun. De boeken die ik heb besteld zijn zo mooi en ook duidelijk. Super makkelijk te begrijpen!! Top winkel!!

Succes met alles!

Ben tevreden met Uw spullen.

Prettig

Boekje besteld en die netjes op tijd binnen gehad.

Uistekende service

Mijn pakketje kwam super snel. Er bleek een product verkeerd te zijn geleverd. Ik had een mailtje gestuurd en binnen 2 uur hadden zij mij gecontacteerd dat ze het juiste product naar mij op hadden gestuurd :)

ik ben er blij mee

bedankt

De afhandeling van de bestelde producten is vlot gegaan.

Originele sunna boeken

Snel geleverd voor de goede prijs

Super snel bezorgd

Eerlijke en betrouwbare winkel

Snelle levering, betrouwbare boeken Alhamdoulillah

Jullie waren heel snel met leveren heel er goed Uitstekend

Goede service en goed bereikbaar

Nadat ik per ongeluk een verkeerd boek toegestuurd heb gekregen, werd ik vervolgens prima geholpen en werd snel het juiste boek naar mij verzonden. Het andere boek kon ik kosteloos retour sturen.

Top service mash Allah !

Bedankt voor jullie gratis boekjes voor bekeerlingen

Top!!

Allahoema bareek! Alles wat ik hier koop in winkel kwa of het nou gaat om boeken, kinderboeken het is allemaal top! Maar het aller belangrijkst is dat zij enkel betrouwbare boeken verkopen, allahoema bareek! Mocht je hun winkel bezoeken en je zit met vragen of weet niet welke boeken je wilt, word er uitgebreid advies gegeven, zo lief! Moge Allah swt jullie rijkelijk belonen, allahoema ameen!

Zeer goede ervaring

Klein probleempje bij het bestellen omdat ik over iets onzeker was. Na een app heb ik heel snel antwoord terug gekregen en was alles meteen geregeld. Ik ben zeer tevreden!

Gewoon op webshop.

Producten volgende dag geleverd, netjes verpakt, goede webshop. Kortom, niets op aan te merken.

Noordmolenstraat 7173

3035 RH Rotterdam