De ontvangen herenboxer is niet van de kwaliteit en vorm zoals op bekkenbodem therapie is getoond.

Mijn ervaring als 70 jarige licht incontinent man, is dat de inleg zonder enige pasvorm 15 cm breed van buikhoogte tot rughoogte loopt. En daardoor tussen de benen onprettig zit. Als je plas incontinentie heb ,waarom moet het incontinentie materiaal doorlopen tot op de band op je rug? De boxer die ik ontvangen heb doe je zelfs een 70 jarige niet aan! Ik denk dat wat ik heb ontvangen oude voorraad is , uit de 50e jaren vorige eeuw. M.v.g. cor de koning

Prachtig kwaliteit!

Ik heb de onderbroek in de kleur donkerblauw besteld voor mijn man die na een prostaat operatie last heeft van incontinentie. Het voelt als een gewoon onderbroek, van buiten is niet te zien dat het een incontinentie onderbroek is. De pasvorm is goed en na een keer wassen is net zo mooi gebleven. Het bevalt zo goed dat ik al een bestelling van 10 stuks heb geplaatst.

Goede ervaring en mooi dessin.

Mooi ondergoed en van deze tijd.

Prima onderbroek.

Hippe onderbroek die zijn werk doet. Ik raad wel aan een maatje kleinder dan de normaal te kopen.

blije kleindochter

Gekocht voor onze kleindochter (net 7 geworden) heeft een te kleine blaas en moet deze trainen (door drinken en plassen op gezette tijden). Bij onderzoek in het ziekenhuis gelukkig geen andere medische oorzaken gevonden. Zij is dus vaak te laat met naar de wc te gaan en is heel blij met deze broekjes. Weet ook (door ondervinding) dat het voor hele kleine ongelukjes is. Met vriendelijke groet, Simone

Helaas werkt het niet

Helaas werkt het voor mij niet goed. De broekjes zitten lekker, maar het beschermde deel loopt helaas niet helemaal tot boven door. Daardoor toch nog een natte plek op mijn jeans

Super materiaal en super bezorging.

De boxers zijn erg fijn. Mijn zoon van 7 schaamt zich helemaal niet en is veel vrolijker, door iets meer zekerheid. En de grap, het broekplassen gaat sowieso beter nu. Ik ben heel erg tevreden. En de levering was ook nog is binnen no time binnen. Enige kanttekening, neem een maatje kleiner dan normaal. Verder echt top!

eindelijk vrij van zorgen om vlekken in huis

ik heb voor mijn zoon (11 jaar met autisme en verstandelijk beperking) de boxershorts in maat M gehaald. de shorts zitten heel goed. hij vond het eerst eenbeetje appart dat ze wat dikker zijn. heb uitgelegd dat hij dan geen vieze broek of beddengoed enz achterlaat. de shorts absorberen goed. hij gebruikt ze vanwegen fecalincontinentie. wassen op 40 graden. droogtijd is wegens de dikte wel wat langer. juist daarom de set van 10 stuk gekozen. direkt meer wissel mogelijkheid en 100€ gespaard ;-) met de contakt met urifoon ben ik heel tevreden. en de prijzen zijn ok. van de zorgverzekeraar DSW hebben wij recht op 5 stuk tot 149€.

geweldig product!

geweldig product, super goede service!!

Prima onderbroek

In de toekomst nog met een hogere capaciteit zou prettig zijn

Ondergoed

Heel fijne ervaring gehad,snelle verzending en heel goed passend ondergoed,ben heel blij hiermee

Zit niet lekker

De onderbroek trekt op de rug naar onderen. Dus voelt niet lekker aan. Waarschijnlijk is de oorzaak mijn buikomvang.

Dank voor uw reactie. Wij vermoeden dat uw boxer helaas te klein voor u is. De UnderWunder boxers zijn beschikbaar van kindermaat 86/92 tot volwassen maat XXL. Ons ondergoed mag, mits ongebruikt, binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden.

Yes goede oplossing voor mijn dochter!

Wat een mooie actie voor een klein bedrag proberen of het wat voor je is. Dus wij gingen testen. Want mijn dochter is helemaal gek van sporten, maar wat onhandig als je als teener (14) dan precies ongesteld bent... Underwunder is voor haar de oplossing! En nu heb ik net bij besteld, zodat ze ze ook overdag en s'nachts ze aan kan! Want het bevalt :-)

Handig voor kleine ongelukjes

Het vangt kleine plasjes op en lijkt op een normale onderbroek. Het nadeel is is dat ze prijzig zijn en je hebt er toch best een aantal nodig als je kind vaker ongelukjes heeft.

Dank voor uw reactie. Wij bieden ook voordeelpakketten aan van 5, 7 of 10 stuks met heel veel korting!

Mooie herenboxershort

Zit mooi aangesloten. Draagt prettig. Ook na wassen nog perfect. Ik heb na het proef exemplaar, nog 2 shorts besteld!

valt tegen

pijpjes bij benen tekent teveel af. IK ruik de urinegeur eerder dan bij een incontinentieinlegger.

Wat jammer dat u niet tevreden bent over het ondergoed. Wij raden aan om de onderbroek tijdig te verschonen, zodat de urinegeur ook geneutraliseerd kan worden. Bij de juiste pasvorm is het zien van de pijpjes minimaal, net als bij gewoon ondergoed. Wij bieden dan ook de unieke mogelijkheid om, mits ongebruikt, te ruilen voor een ander model, kleur of maat.

Werkt wel maar voelt niet fijn

Gekocht voor mijn dochter. Het werkt prima maar zij vindt hem niet fijn zitten. Het kruis is toch erg stug en wat breed.

Bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat uw dochter de broekjes niet fijn vindt zitten. Het is wellicht ook even wennen, want het geheim van ons ondergoed zit in de extra laagjes in het kruisje, waardoor deze iets dikker is dan bij een normale onderbroek. Het voordeel hiervan is dat het ademt en milieuvriendelijk is doordat het gewassen kan worden. Dit in tegenstelling tot maandverband en inlegkruisjes.

Prima pasvorm en het doet wat het belooft.

Fijn materiaal, iets minder blij met pasvorm

Het broekje zit lekker, ik vind alleen het kruisje een beetje te breed, waardoor het een beetje opvouwt met dragen.

Fijn dat u tevreden bent over ons ondergoed! Indien wij nog meer reacties krijgen op de breedte van het kruisje zullen wij de mogelijkheid bekijken om deze iets smaller te maken.

Underwunder-broekjes in verband met lichen sclerose (behandeling met vette zalf, inlegkruisjes zijn uit den boze). Werkt heel goed.

Zeer goede pasvorm. Doet wat het belooft. Prima kwaliteit.

Goede pasvorm

Het broekje draagt lekker heb het vandaag gewassen Ben benieuwd hoe het na het wassen er uit ziet. Ik zou wel graag een model in boxershort willen!

Heel prettig Ondergoed

Ik kocht underwunder als menstruatie ondergoed. Het is me heel goed bevallen. Ik vind het comfortabel. Je voelt je lang schoon en geen nare luchtjes!

Fijne broekjes

Bij Underwunder terechtgekomen omdat ik een oplossing zocht voor mijn 6-jarige met zindelijkheidsproblemen. Underwunders zijn heel fijn, omdat ze eruit zien als een onderbroek en toch nog aardig wat absorberen. Ideaal voor schoolgym. Hij is nu ook net gestart met een plashorloge. Heel fijn, omdat het hem de regie teruggeeft. Hij bepaalt nu "zelf" dat hij moet plassen in plaats van continue aanmoediging van mijn kant. Hij heeft er zelf ook echt vertrouwen in. Voor hem werkt het niet voldoende helaas, maar dat zit misschien wel in de aard van zijn klachten.

Fijne broekjes

De hipster broekjes zijn goed voor een 8 jarige. Wel erg prijzig! Contact met de klantenservice ging wat moeizaam, late reactie. En het retour/ruilen liep ook niet lekker. Maar ja, de broekjes helpen mijn dochtertje en daar doen we voor!