Uitstekend product

Doet wat hij moet doen, alleen bij warm weer een beetje broeierig. Maar dat neem ik op de koop toe.

goede pasvorm en goede opname van urine

De underwunder broek bevalt mij gewoon goed: zit goed en absorbeert de scheutjes urine zeker voldoende!

Geeft zekerheid

Prima pasform en je ziet het niet. Geeft zekerheid, zeker ophet werk en bij reizen met het OV.

De hele dag een fris gevoel

Ik heb al jaren last van wat druppelverlies direct na ik geplast heb en mijn ondergoed weer aantrekt. Schijnt bij veel mannen van alle leeftijden voor te komen. Daarom gebruikte ik de Depend for Men shields maar vond het nadeel het broeierig gevoel van het plastic materiaal en ook niet echt milieuvriendelijk en vrij duur. Via internet kwam ik in aanraking met UnderWunder boxershort. Na een proef boxershort te hebben ontvangen wil ik niets anders meer. Het absorbeert kleine hoeveelheden urine druppels gedurende de dag en nacht en makkelijk wasbaar. Het is even een investering maar uiteindelijk voordeliger en mileuvriendelijker dan Depend of Tena produkten.

zekerheid

Precies wat hier al boven staat. Het geeft een bepaalde zekerheid als je ze draagt.

Heel goed ik ben nu niet meer zo bang voor ongelukjes. Een volwassen vrouw die urine verliest . Op aanbeveling van mijn bekkentherapeut heb ik dit gekocht Even heel iets anders het viel jullie op dat ik na het proefbroekje niks meer had laten horen maar dat klopt niet. Na het proefbroekje heb ik er nog 4 stuks gekocht en en nu 6 stuks Ik denk dat ik nu wel even vooruit kan

Slechte ervaring

Maat klopt van geen kant: pijpen veel te wijd , maar kan amper over mijn heupen. Terwijl ik een heel normale maat heb, wat kleding betreft. Bovendien is het kruis zo groot, dat het lijkt of ik een luier aan heb. Dus nee, geen positieve ervaring.

Redelijk

De achterkant van het broekje is niet breed genoeg, terwijl de voorkant te breed is,

Valt voor ons wat tegen

Het onderbroekje dat wij bestelde was maat 116 terwijl we bij het bestellen maat 110/116 konden opgeven. Gevolg is dat het onderbroekje net iets te groot is en daarmee niet lekker zit. Daarnaast moet je het onderbroekje eerst een paar keer mee wassen zodat het inleggedeelte vocht op kan nemen. Bij ons heeft het er niet toe geleid dat de broeken droog blijven, helaas, want daar waren we naar op zoek, niet telkens alles nat.

Wij hanteren combinatiematen die ook vermeld staan op de verpakking van de broekjes. Op het label in het broekje staat alleen de grootste maat vermeld. Als de maat niet goed is mag het ondergoed na het passen geruild worden voor een andere maat of model. Eenmaal wassen voor gebruik is voldoende, maar wij vermoeden dat uw dochter teveel urine verliest voor het UnderWunder ondergoed. UnderWunder is geschikt voor kleine scheutjes en druppels urine en niet voor een hele plas. Wij hopen van harte dat u erin slaagt een andere oplossing voor haar probleem te vinden.

Een oplossing welke ik niet had verwacht.

Een oplossing welke ik niet had verwacht is geen loze frase. Goede pasvorm en een oplossing van mijn problemen.

Goede oplossing

Goede oplossing voor mijn incontinentie probleempjes na prostaat verwijdering.

De ontvangen herenboxer is niet van de kwaliteit en vorm zoals op bekkenbodem therapie is getoond.

Mijn ervaring als 70 jarige licht incontinent man, is dat de inleg zonder enige pasvorm 15 cm breed van buikhoogte tot rughoogte loopt. En daardoor tussen de benen onprettig zit. Als je plas incontinentie heb ,waarom moet het incontinentie materiaal doorlopen tot op de band op je rug? De boxer die ik ontvangen heb doe je zelfs een 70 jarige niet aan! Ik denk dat wat ik heb ontvangen oude voorraad is , uit de 50e jaren vorige eeuw. M.v.g. cor de koning

Prachtig kwaliteit!

Ik heb de onderbroek in de kleur donkerblauw besteld voor mijn man die na een prostaat operatie last heeft van incontinentie. Het voelt als een gewoon onderbroek, van buiten is niet te zien dat het een incontinentie onderbroek is. De pasvorm is goed en na een keer wassen is net zo mooi gebleven. Het bevalt zo goed dat ik al een bestelling van 10 stuks heb geplaatst.

Goede ervaring en mooi dessin.

Mooi ondergoed en van deze tijd.

Prima onderbroek.

Hippe onderbroek die zijn werk doet. Ik raad wel aan een maatje kleinder dan de normaal te kopen.

blije kleindochter

Gekocht voor onze kleindochter (net 7 geworden) heeft een te kleine blaas en moet deze trainen (door drinken en plassen op gezette tijden). Bij onderzoek in het ziekenhuis gelukkig geen andere medische oorzaken gevonden. Zij is dus vaak te laat met naar de wc te gaan en is heel blij met deze broekjes. Weet ook (door ondervinding) dat het voor hele kleine ongelukjes is. Met vriendelijke groet, Simone

Helaas werkt het niet

Helaas werkt het voor mij niet goed. De broekjes zitten lekker, maar het beschermde deel loopt helaas niet helemaal tot boven door. Daardoor toch nog een natte plek op mijn jeans

Super materiaal en super bezorging.

De boxers zijn erg fijn. Mijn zoon van 7 schaamt zich helemaal niet en is veel vrolijker, door iets meer zekerheid. En de grap, het broekplassen gaat sowieso beter nu. Ik ben heel erg tevreden. En de levering was ook nog is binnen no time binnen. Enige kanttekening, neem een maatje kleiner dan normaal. Verder echt top!

eindelijk vrij van zorgen om vlekken in huis

ik heb voor mijn zoon (11 jaar met autisme en verstandelijk beperking) de boxershorts in maat M gehaald. de shorts zitten heel goed. hij vond het eerst eenbeetje appart dat ze wat dikker zijn. heb uitgelegd dat hij dan geen vieze broek of beddengoed enz achterlaat. de shorts absorberen goed. hij gebruikt ze vanwegen fecalincontinentie. wassen op 40 graden. droogtijd is wegens de dikte wel wat langer. juist daarom de set van 10 stuk gekozen. direkt meer wissel mogelijkheid en 100€ gespaard ;-) met de contakt met urifoon ben ik heel tevreden. en de prijzen zijn ok. van de zorgverzekeraar DSW hebben wij recht op 5 stuk tot 149€.

geweldig product!

geweldig product, super goede service!!

Prima onderbroek

In de toekomst nog met een hogere capaciteit zou prettig zijn

Ondergoed

Heel fijne ervaring gehad,snelle verzending en heel goed passend ondergoed,ben heel blij hiermee

Zit niet lekker

De onderbroek trekt op de rug naar onderen. Dus voelt niet lekker aan. Waarschijnlijk is de oorzaak mijn buikomvang.

Dank voor uw reactie. Wij vermoeden dat uw boxer helaas te klein voor u is. De UnderWunder boxers zijn beschikbaar van kindermaat 86/92 tot volwassen maat XXL. Ons ondergoed mag, mits ongebruikt, binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden.

Yes goede oplossing voor mijn dochter!

Wat een mooie actie voor een klein bedrag proberen of het wat voor je is. Dus wij gingen testen. Want mijn dochter is helemaal gek van sporten, maar wat onhandig als je als teener (14) dan precies ongesteld bent... Underwunder is voor haar de oplossing! En nu heb ik net bij besteld, zodat ze ze ook overdag en s'nachts ze aan kan! Want het bevalt :-)

Handig voor kleine ongelukjes

Het vangt kleine plasjes op en lijkt op een normale onderbroek. Het nadeel is is dat ze prijzig zijn en je hebt er toch best een aantal nodig als je kind vaker ongelukjes heeft.

Dank voor uw reactie. Wij bieden ook voordeelpakketten aan van 5, 7 of 10 stuks met heel veel korting!