Blij dat ik deze perfecte oplossing heb gevonden!

Het taille-broekje zit heel prettig, knelt niet in de liezen. Geen gedoe meer met inleg-kruisjes voor ongewenst en onvoorspelbaar urine-verlies. Geen angst meer voor verschuiven van, verkeerde formaat of plakken aan billen. Kortom de perfecte oplossing en nog milieuvriendelijk ook.

Prima slipjes die lekker zitten

De slipjes zitten goed en doen wat het doen moet. Ze vangen een scheutje urine op en het kruisje blijft droog. Ook bij medische onderzoeken is het slipje een enorme hulp, omdat het oogt als een gewone slip, geen gedoe met inleg kruisjes, die eruit rollen, maar vooral psychisch, je kunt erop vertrouwen. Ik was het in een waszakje, het slipje blijft tot nu toe mooi.

Een openbaring

Na twee en een half jaar gebruik gemaakt te hebben van inleggers, bleek ik al geruime tijd een allergische reactie te hebben opgelopen. Daar had ik veel last van en mijn onzekerheid nam steeds meer toe. Daarom heb ik besloten om Underwunder ondergoed te proberen, om te kijken of de allergie van de inleggers kwam. Dat bleek het geval. Mijn allergie is verdwenen, mijn onzekerheid is weg. Gewoon het gevoel dat ik er weer voor 100% ben.Ik voel me er gelukkiger onder. Ik beveel iedereen met een incontinentie probleem aan om het Underwunder ondergoed uit te proberen.

Mooi design en goede pasvorm.

Zit gemakkelijk en blijft goed op zijn plaats zitten. Licht urine-verlies overdag is hiermee opgelost.

DE oplossing

DE oplossing voor mij! Geen warme pads meer en ik heb het gevoel van normaal ondergoed. Vangt zeer goed op. Ik ben blij

Ik ben niet tevreden

Voor mijn zoontje die maat 110/116 heeft van ondergoed en 116 van jeans een underwunder besteld maat 116. Helaas is de ondergoed echt veelste groot. Mijn ander zoon met 134/140 past het wel maar die heeft het niet nodig. Had graag willen weten dat de maten veel groter uitvallen. En het risco nemen om nog zo'n dure onderbroek te bestellen die niet past en niet mag terug sturen ga ik niet doen!

U heeft een proefbroekje besteld, met extra korting en gratis verzending, deze mogen 1 keer geruild worden voor een ander maat. Wanneer u het heeft laten passen met een eigen onderbroekje eronder aan, producten die geen gebruikssporen hebben en weer in de originele verpakking zitten, dan mag er geruild worden. Wij begrijpen deze beoordeling dus niet helemaal. Qua maatvoering vindt juist de een dat ons Under Wunder ondergoed te klein valt en u vindt het te groot. Elk lijf is anders en dus is het lastig te bepalen welke maat het beste voor welk lijf is, vandaar dat wij wel de mogelijkheid bieden om te ruilen. Bovenkleding maten zijn natuurlijk altijd anders dan ondergoed maten. Wij adviseren om de maat van het ondergoed te bestellen dat uw kind nu draagt in 99% van de gevallen komt het dan goed. Jammer dat u niet even contact met ons opgenomen heeft dan hadden wij u kunnen vertellen dat ondergoed bij ons wel geretourneerd mag worden gewoon volgens de voorwaarden die op onze website vermeld staan. Urifoon

Echt fijne broekjes

Ik heb lichte tot matige incontinentie en in plaats van inleggers of andere verbanden gebruik ik deze broekjes. En ik ben echt heel tevreden. Het zijn normale onderbroekjes maar dan met een veilige zone voor urine. Vind inleggers zo vreselijk en dik, maar hier kan je geen eens zien dat je bescherming erin hebt. Nadat de urineverlies meer en vaker werd durfde ik bijna niet meer van huis doordat ik een (groot) ongelukje had bij mensen thuis. Vreselijk. Maar nu ik de broekjes heb voel ik me weer veilig en durf ik weer overal heen. Je wast ze gewoon en zijn weer klaar voor gebruik. Ik raad deze broekjes echt aan. Ik hoop dat ik sommige mensen die nog twijfelen kan overhalen. Ik wil niets anders meer.

Heel prettig ondergoed

Ik word vaak 's nachts wakker om te plassen en in veel gevallen ben ik dan net te laat met opstaan. Daarvoor gebruikte ik tot nu toe wegwerp inleggers, maar dit is veel fijner, want het zijn gewone broekjes van katoen en je kunt ze met de fijne was meewassen. Een (klein) nadeel is de langere droogtijd vanwege het kruisje, maar als dat het ergste is...

Uitstekend product

Doet wat hij moet doen, alleen bij warm weer een beetje broeierig. Maar dat neem ik op de koop toe.

Bedankt voor de beoordeling! Om het vocht op te kunnen nemen zitten er extra laagjes in het kruis, wat onontkoombaar is voor het doel van dit speciale ondergoed. Gelukkig ademen de lagen wel, zodat het altijd luchtiger aanvoelt dan inleggers.

goede pasvorm en goede opname van urine

De underwunder broek bevalt mij gewoon goed: zit goed en absorbeert de scheutjes urine zeker voldoende!

Veel draagplezier gewenst!

Geeft zekerheid

Prima pasform en je ziet het niet. Geeft zekerheid, zeker ophet werk en bij reizen met het OV.

Bedankt voor de positieve beoordeling en fijn dat UnderWunder ook jou vertrouwen geeft om onbezorgd je dag te beleven.

De hele dag een fris gevoel

Ik heb al jaren last van wat druppelverlies direct na ik geplast heb en mijn ondergoed weer aantrekt. Schijnt bij veel mannen van alle leeftijden voor te komen. Daarom gebruikte ik de Depend for Men shields maar vond het nadeel het broeierig gevoel van het plastic materiaal en ook niet echt milieuvriendelijk en vrij duur. Via internet kwam ik in aanraking met UnderWunder boxershort. Na een proef boxershort te hebben ontvangen wil ik niets anders meer. Het absorbeert kleine hoeveelheden urine druppels gedurende de dag en nacht en makkelijk wasbaar. Het is even een investering maar uiteindelijk voordeliger en mileuvriendelijker dan Depend of Tena produkten.

Hartelijk dank voor je positieve en uitgebreide beoordeling. UnderWunder heeft meerdere lagen die inderdaad ademen en is milieuvriendelijk doordat de broeken gewassen kunnen worden. Als je een voordeelpakket koopt krijg je extra korting!

zekerheid

Precies wat hier al boven staat. Het geeft een bepaalde zekerheid als je ze draagt.

Fijn dat UnderWunder jou ook zekerheid geeft gedurende dag. Veel draagplezier gewenst!

Heel goed ik ben nu niet meer zo bang voor ongelukjes. Een volwassen vrouw die urine verliest . Op aanbeveling van mijn bekkentherapeut heb ik dit gekocht Even heel iets anders het viel jullie op dat ik na het proefbroekje niks meer had laten horen maar dat klopt niet. Na het proefbroekje heb ik er nog 4 stuks gekocht en en nu 6 stuks Ik denk dat ik nu wel even vooruit kan

Wat fijn dat het proefbroekje zo goed is bevallen, je kunt nu inderdaad voorlopig vooruit! Nog een fijne en onbezorgde dag toegewenst met ons ondergoed.

Slechte ervaring

Maat klopt van geen kant: pijpen veel te wijd , maar kan amper over mijn heupen. Terwijl ik een heel normale maat heb, wat kleding betreft. Bovendien is het kruis zo groot, dat het lijkt of ik een luier aan heb. Dus nee, geen positieve ervaring.

Wat jammer dat je geen contact hebt opgenomen en we je niet verder hebben kunnen helpen met het zoeken naar het juiste broekje. Het lijkt erop dat niet alleen de maat, maar ook het gekozen model niet geschikt voor je is. Om ervoor te zorgen dat iedereen onbezorgd kan vertrouwen op de juiste UnderWunder slip of boxer bieden wij de mogelijkheid om te ruilen voor een andere maat, kleur of model, als de broekjes ongedragen zijn en in de originele verpakking zitten.

Redelijk

De achterkant van het broekje is niet breed genoeg, terwijl de voorkant te breed is,

Valt voor ons wat tegen

Het onderbroekje dat wij bestelde was maat 116 terwijl we bij het bestellen maat 110/116 konden opgeven. Gevolg is dat het onderbroekje net iets te groot is en daarmee niet lekker zit. Daarnaast moet je het onderbroekje eerst een paar keer mee wassen zodat het inleggedeelte vocht op kan nemen. Bij ons heeft het er niet toe geleid dat de broeken droog blijven, helaas, want daar waren we naar op zoek, niet telkens alles nat.

Wij hanteren combinatiematen die ook vermeld staan op de verpakking van de broekjes. Op het label in het broekje staat alleen de grootste maat vermeld. Als de maat niet goed is mag het ondergoed na het passen geruild worden voor een andere maat of model. Eenmaal wassen voor gebruik is voldoende, maar wij vermoeden dat uw dochter teveel urine verliest voor het UnderWunder ondergoed. UnderWunder is geschikt voor kleine scheutjes en druppels urine en niet voor een hele plas. Wij hopen van harte dat u erin slaagt een andere oplossing voor haar probleem te vinden.

Een oplossing welke ik niet had verwacht.

Een oplossing welke ik niet had verwacht is geen loze frase. Goede pasvorm en een oplossing van mijn problemen.

Goede oplossing

Goede oplossing voor mijn incontinentie probleempjes na prostaat verwijdering.

De ontvangen herenboxer is niet van de kwaliteit en vorm zoals op bekkenbodem therapie is getoond.

Mijn ervaring als 70 jarige licht incontinent man, is dat de inleg zonder enige pasvorm 15 cm breed van buikhoogte tot rughoogte loopt. En daardoor tussen de benen onprettig zit. Als je plas incontinentie heb ,waarom moet het incontinentie materiaal doorlopen tot op de band op je rug? De boxer die ik ontvangen heb doe je zelfs een 70 jarige niet aan! Ik denk dat wat ik heb ontvangen oude voorraad is , uit de 50e jaren vorige eeuw. M.v.g. cor de koning

Prachtig kwaliteit!

Ik heb de onderbroek in de kleur donkerblauw besteld voor mijn man die na een prostaat operatie last heeft van incontinentie. Het voelt als een gewoon onderbroek, van buiten is niet te zien dat het een incontinentie onderbroek is. De pasvorm is goed en na een keer wassen is net zo mooi gebleven. Het bevalt zo goed dat ik al een bestelling van 10 stuks heb geplaatst.

Goede ervaring en mooi dessin.

Mooi ondergoed en van deze tijd.

Prima onderbroek.

Hippe onderbroek die zijn werk doet. Ik raad wel aan een maatje kleinder dan de normaal te kopen.

blije kleindochter

Gekocht voor onze kleindochter (net 7 geworden) heeft een te kleine blaas en moet deze trainen (door drinken en plassen op gezette tijden). Bij onderzoek in het ziekenhuis gelukkig geen andere medische oorzaken gevonden. Zij is dus vaak te laat met naar de wc te gaan en is heel blij met deze broekjes. Weet ook (door ondervinding) dat het voor hele kleine ongelukjes is. Met vriendelijke groet, Simone

Helaas werkt het niet

Helaas werkt het voor mij niet goed. De broekjes zitten lekker, maar het beschermde deel loopt helaas niet helemaal tot boven door. Daardoor toch nog een natte plek op mijn jeans