Super materiaal en super bezorging.

De boxers zijn erg fijn. Mijn zoon van 7 schaamt zich helemaal niet en is veel vrolijker, door iets meer zekerheid. En de grap, het broekplassen gaat sowieso beter nu. Ik ben heel erg tevreden. En de levering was ook nog is binnen no time binnen. Enige kanttekening, neem een maatje kleiner dan normaal. Verder echt top!

eindelijk vrij van zorgen om vlekken in huis

ik heb voor mijn zoon (11 jaar met autisme en verstandelijk beperking) de boxershorts in maat M gehaald. de shorts zitten heel goed. hij vond het eerst eenbeetje appart dat ze wat dikker zijn. heb uitgelegd dat hij dan geen vieze broek of beddengoed enz achterlaat. de shorts absorberen goed. hij gebruikt ze vanwegen fecalincontinentie. wassen op 40 graden. droogtijd is wegens de dikte wel wat langer. juist daarom de set van 10 stuk gekozen. direkt meer wissel mogelijkheid en 100€ gespaard ;-) met de contakt met urifoon ben ik heel tevreden. en de prijzen zijn ok. van de zorgverzekeraar DSW hebben wij recht op 5 stuk tot 149€.

geweldig product!

geweldig product, super goede service!!

Prima onderbroek

In de toekomst nog met een hogere capaciteit zou prettig zijn

Ondergoed

Heel fijne ervaring gehad,snelle verzending en heel goed passend ondergoed,ben heel blij hiermee

Zit niet lekker

De onderbroek trekt op de rug naar onderen. Dus voelt niet lekker aan. Waarschijnlijk is de oorzaak mijn buikomvang.

Dank voor uw reactie. Wij vermoeden dat uw boxer helaas te klein voor u is. De UnderWunder boxers zijn beschikbaar van kindermaat 86/92 tot volwassen maat XXL. Ons ondergoed mag, mits ongebruikt, binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden.

Yes goede oplossing voor mijn dochter!

Wat een mooie actie voor een klein bedrag proberen of het wat voor je is. Dus wij gingen testen. Want mijn dochter is helemaal gek van sporten, maar wat onhandig als je als teener (14) dan precies ongesteld bent... Underwunder is voor haar de oplossing! En nu heb ik net bij besteld, zodat ze ze ook overdag en s'nachts ze aan kan! Want het bevalt :-)

Handig voor kleine ongelukjes

Het vangt kleine plasjes op en lijkt op een normale onderbroek. Het nadeel is is dat ze prijzig zijn en je hebt er toch best een aantal nodig als je kind vaker ongelukjes heeft.

Dank voor uw reactie. Wij bieden ook voordeelpakketten aan van 5, 7 of 10 stuks met heel veel korting!

Mooie herenboxershort

Zit mooi aangesloten. Draagt prettig. Ook na wassen nog perfect. Ik heb na het proef exemplaar, nog 2 shorts besteld!

valt tegen

pijpjes bij benen tekent teveel af. IK ruik de urinegeur eerder dan bij een incontinentieinlegger.

Wat jammer dat u niet tevreden bent over het ondergoed. Wij raden aan om de onderbroek tijdig te verschonen, zodat de urinegeur ook geneutraliseerd kan worden. Bij de juiste pasvorm is het zien van de pijpjes minimaal, net als bij gewoon ondergoed. Wij bieden dan ook de unieke mogelijkheid om, mits ongebruikt, te ruilen voor een ander model, kleur of maat.

Werkt wel maar voelt niet fijn

Gekocht voor mijn dochter. Het werkt prima maar zij vindt hem niet fijn zitten. Het kruis is toch erg stug en wat breed.

Bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat uw dochter de broekjes niet fijn vindt zitten. Het is wellicht ook even wennen, want het geheim van ons ondergoed zit in de extra laagjes in het kruisje, waardoor deze iets dikker is dan bij een normale onderbroek. Het voordeel hiervan is dat het ademt en milieuvriendelijk is doordat het gewassen kan worden. Dit in tegenstelling tot maandverband en inlegkruisjes.

Prima pasvorm en het doet wat het belooft.

Fijn materiaal, iets minder blij met pasvorm

Het broekje zit lekker, ik vind alleen het kruisje een beetje te breed, waardoor het een beetje opvouwt met dragen.

Fijn dat u tevreden bent over ons ondergoed! Indien wij nog meer reacties krijgen op de breedte van het kruisje zullen wij de mogelijkheid bekijken om deze iets smaller te maken.

Underwunder-broekjes in verband met lichen sclerose (behandeling met vette zalf, inlegkruisjes zijn uit den boze). Werkt heel goed.

Zeer goede pasvorm. Doet wat het belooft. Prima kwaliteit.

Goede pasvorm

Het broekje draagt lekker heb het vandaag gewassen Ben benieuwd hoe het na het wassen er uit ziet. Ik zou wel graag een model in boxershort willen!

Heel prettig Ondergoed

Ik kocht underwunder als menstruatie ondergoed. Het is me heel goed bevallen. Ik vind het comfortabel. Je voelt je lang schoon en geen nare luchtjes!

Fijne broekjes

Bij Underwunder terechtgekomen omdat ik een oplossing zocht voor mijn 6-jarige met zindelijkheidsproblemen. Underwunders zijn heel fijn, omdat ze eruit zien als een onderbroek en toch nog aardig wat absorberen. Ideaal voor schoolgym. Hij is nu ook net gestart met een plashorloge. Heel fijn, omdat het hem de regie teruggeeft. Hij bepaalt nu "zelf" dat hij moet plassen in plaats van continue aanmoediging van mijn kant. Hij heeft er zelf ook echt vertrouwen in. Voor hem werkt het niet voldoende helaas, maar dat zit misschien wel in de aard van zijn klachten.

Fijne broekjes

De hipster broekjes zijn goed voor een 8 jarige. Wel erg prijzig! Contact met de klantenservice ging wat moeizaam, late reactie. En het retour/ruilen liep ook niet lekker. Maar ja, de broekjes helpen mijn dochtertje en daar doen we voor!

Voor 's nachts niet afdoende

Kwalitatief een goed product en voor kleine ongelukjes waarschijnlijk prima. Helaas voor ons niet voldoende voor een nachtje logeren.

Bedankt voor uw reactie. UnderWunder is inderdaad bedoeld voor de opvang van scheutjes en druppels gedurende de dag en niet voor plassen in de nacht. Indien er sprake is van bedplassen raden wij een plaswekker aan. Deze wordt veelal vergoed door de zorgverzekering. Wij bieden begeleiding tijdens plaswekkertrainingen en hebben hiermee al veel kinderen geholpen om droog te worden. Meer informatie hierover kunt u vinden op www.urifoon.nl, maar bellen is sneller: 0297-760001, zodat wij direct kunnen helpen met tips en adviezen.

Goed de ervaring meestal zijn haar legging of lange broek droog soms jammer genoeg niet maar dat komt denk ik dat het onderbroekje net te ruim is voor haar

Dank voor uw beoordeling. Een goede pasvorm is inderdaad belangrijk. Wij bieden de mogelijkheid om binnen 2 weken het ondergoed ongebruikt en in originele verpakking gratis om te ruilen. Mocht het nu iets te groot zijn dan kunt u een eigen onderbroekje er overheen doen, zodat het beter aansluit.

Snelle levering en werkt goed

Snel geleverd en wat er staat doet het ook hier weer een blij meisje.

prima!

Fijne onderbroek voor mijn dochter, werkt goed. Snelle levering.

Betrouwbaar bedrijf snelle levering

Zeer betrouwbaar en kwaliteits kleding snelle levering

Fijne onderbroeken voor mijn zoon

Helpen mijn zoon (10) goed bij kleine plasongelukjes. Niet goedkoop, maar ze zijn het waard.