Klantvriendelijk

Goede kwaliteit..snelle bezorging.. klant vriendelijk

Het broekje zit perfect materiaal voelt lekker aan

Het broekje voelt lekker aan de pasvorm is perfect Ik had wel het gevoel dat ik met een vochtige broek liep En wat ik erg jammer vond dat er een naadje aan de rechterkant stuk was ik had hem helaas al een paar uur aan toen ik het indekte dus kan ik het waarschijnlijk niet meer terugsturen

Dank voor uw reactie. Als er binnen zo'n korte periode een naadje los zit mag u het product (gewassen) aan ons retour sturen en krijgt u van ons een nieuw broekje onder garantie.

Een geweldige vondst!!

Heerlijk draagcomfort, zit geweldig en doet precies waarvoor het gemaakt is.

Goed werk en goed produkt

Vlotte levering en product lijkt van goede kwaliteit. Misschien ook nog andere kleuren in het assortiment - bijv. zwart .

Geweldig product en goede service

Prima afgehandeld

De afspraak wordt nagekomen

werkt goed maar kleinste maat is te groot voor mij

Ik gebruik het ondergoed bij het sporten tegen licht urineverlies. Dat lukt goed, maar het kruis is iets te breed voor mijn lijf waardoor het na een lange hardloopsessie gaat schuren. Zou fijn zijn als er een maat 34/36 verkrijgbaar is met een smaller kruis.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Maat 34/36 is te vergelijken met kindermaat 176, wellicht dat deze beter bij u past. Groeten van het UnderWunder team.

fijne oplossing

zit lekker

Zit goed, maar vind de kruisvulling te dik

Het draagcomfort viel wat tegen. Ik vond de vulling wat te dik.

fantastisch

toen mijn dochter jonger was waren jullie de redding in een vreselijke periode met problemen van ontlasting verlies door ziekte en nu ik ouder ben zijn jullie mijn redding!..kan niet meer zonder jullie prachtige product...al jaren!

Goede site, snelle service, snelle levering, mooi comfortabel ondergoed voor mijn dochter (net 6) die af en toe ongelukjes heeft en nu zich zekerder voelt op school

Super product en prima passend.

Voor het 3de jaar achtereen gebruiken 2 kinderen van mij de Underwunder en we zijn er super blij mee!

Goede werkende oplossing voor licht urineverlies

Voor mijn dochter van 11 een super oplossing voor haar lichte urineverlies nav medisch probleem. Voor zwaarder urineverlies of incontinentie niet (genoeg) geschikt. Maar helpt haar zekerder te zijn. Bij licht verlies vangt het voldoende op en bovenkleding blijft daardoor droog, waardoor het niet gelijk zichtbaar is.

Geweldige oplossing

Geweldig product. Vooral vóór m'n incontinentie probleem. Ff wennen, maar zit heerlijk en doet zijn werk.

Het geeft mij veel rust en zekerheid onderbroeken te dragen ., daardoor minder stress om ee

Het geeft mij veel rust en zekerheid om Deze onderbroeken te dragen Minder gestresst omdat ik nu veel minder Natte onderbroeken/ lange broeken heb

Mooie oplossing voor ongelukjes

Ondergoed valt vrij groot. Maar mooi ondergoed wat mijn dochter een steuntje in de rug geeft bij haar plasprobleem. Kleding blijft droog (als het niet een complete plas is), dus dat scheelt was.

Helemaal TOP

Prima kwaliteit, snelle levering.

Goede product en echte korting!

Gewoon goed product en leuke kortingsacties. Dit soort ondergoed kun je niet overal krijgen.

Goede service, fijne producten en een blij kind in huis

Ben erg tevreden over Underwunder en ze leveren ook nog eens snel. Top!

Artikelen zijn prima klantenservice top Duidelijke site

Prijzig maar prima

Prijzig maar ook vanwege de weinige keuze in dit segment

Prima artikel

Ooit een aantal gekocht nooit geen andere meer, helaas wel prijzig

Positief

Pasvorm goed, sluit goed af,snel verzonden,kan door brievenbus,

Top hipster

Zit prima. Goede kwaliteit. Dik tevreden

Niet leuk.

Had de firma gebeld. De telefoniste verzekerde mij dat mijn bestelling de volgende dag bezorgd zou worden. Dus niet. De dag daarna ben ik op vakantie gegaan. Het pakje zal nu wel op mijn huisadres liggen.was de bedoeling dat ik de bestelling mee zou nemen. Pech gehad!

Wat vervelend dat de bestelling niet op tijd geleverd is. Wij doen ons uiterste best om elke bestelling de volgende werkdag te versturen. Wij betalen voor 24uurs post, maar kunnen daarvoor geen garantie geven, aangezien wij voor de levering afhankelijk zijn van PostNL. Wij hopen dat u een fijne vakantie heeft en wensen u alvast veel draagplezier toe van het UnderWunder ondergoed.