Komt niet overeen met plaatje

Al eerder boxers voor mijn zoon gekocht. Nu andere kleur. Zaten geen echte pijpjes meer aan, dus zit tussen boxer en slip in. Op plaatje op de website staan wel pijpjes. Kleur is zwart ipv blauw. Valt groot. Zoon heeft kledingmaat 134, 128 boxer gekocht maar nog steeds erg ruim. Maak kleiner is gelijk 116. Doet z'n werk verder prima.

Werkt uitstekend

Onze zoon van 4 'vergeet' in z'n spel te plassen. Door het plas horloge word hij eraan herinnerd naar de wc te gaan.

Voor mijn jongens werkt t helaas nog niet..

Voor mijn 4 jarige zoontje een 110 besteld maar was 110/116 dus veel te groot en dan helpt t weinig helaas... mijn 6 jarige nog voor s avond in. Bed geprobeerd maar die voelde gelijk of t nat was en vond dat ook niet prettig.. zijn we hele mooi onder broeken maar hier moeten ze er aan wennen.

Dank voor uw beoordeling. Het ondergoed kan gratis geretourneerd of geruild worden voor een andere maat of model binnen 14 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking. UnderWunder is geschikt voor het opvangen van druppels en kleine scheutjes urine overdag. Bij bedplassen raden wij een Urifoon plaswekker met gratis begeleiding tijdens de plaswekkertraining aan.

Geen geurtjes meer

Mijn zoontje heeft lichte urine incontinentie en daardoor hing er altijd een onaangenaam geurtje om hem heen. Nu ruik je hem niet meer en kan hij ook gewoon de hele dag dezelfde spijkerbroek aan omdat daar geen urine meer in komt. Leuke stoere broekjes, jammer dat ze zo prijzig zijn. Levering was drie dagen ipv de levertijd van 1-2 dagen

Ook voor poep problemen!!!

Gebruik de boxershorts nu een jaar voor mijn zoontje. Hij heeft een poep probleem. De boxershorts houden het vocht vast waardoor er geen bruine en natte vlek zichtbaar is in zijn spijkerbroek. Ook de geur lijkt iets minder hevig. Zeer geschikt en tot nu toe het enige hulpmiddel voor een zeer gefrustreerde moeder (en kind), heel blij mee. Nu de verzekering nog.......

Goede kwaliteit

Goed product, betrouwbaar en slijtvast.

Alles ausgezeichnet

Sehr schnelle Lieferung, auch nach Deutschland Die Unterwäsche sieht sehr gut aus und lässt sich wunderbar reinigen. War nicht das letzte mal das wir hier bestellen

Redelijke

Qua bescherming prima broekje,maar in verhouding is het kruis vrij zwaar.

Snel en correct

Prima afhandeling van de bestelling Ik heb het materiaal nog niet kunnen gebruiken. De enquête kwam de dezelfde dag binnen als de bestelling.

Ik had een legerkleur onderbroek besteld en kreeg later die week een telefoontje of ze me een andere kleur konden aan bieden of een andere kleur kiezen ik koos voor een andere kleur en de volgende dag lag hij in de brievenbus en mijn zoon is er ontzettend blij mee dus ik bestel er nog eentje 😁 mega bedankt

Mooi dat deze onderbroeken er zijn

De speciale onderbroeken van Underwunder bestel ik voor onze zoon van 7 jaar. Hij heeft ruim 3 1/2 jaar plasproblemen en deze onderbroeken helpen om wat urine op te vangen bij ongelukjes. Een hele plas kan niet worden opgevangen, maar een gedeelte wel, zodat het aantrekken van een schone onderbroek en jeans niet nodig is. De onderbroek heeft een mooie pasvorm. Bij het dragen niet te zien dat het om speciale onderbroeken gaat. Zoon is 1.30 meter, maat 122/128 past hem nog perfect. Net nieuwe onderbroeken besteld, aangezien de anderen (ongeveer een jaar oud) beginnen te slijten. Al met al erg blij dat deze onderbroeken er zijn.

Prima ondergoed

Het ondergoed blijft heel lang in een goede pasvorm.

Goede service, snelle levering

Zeer tevreden, gemakkelijk te bestellen, snelle levering, product van goede kwaliteit

geeft zoon een veiliger gevoel

snelle levering, nette producten met net dat beetje zekerheid

Betrouwbaar

Goede kwaliteit en correcte bezorging

Bevalt mij heel goed.

Mijn zoon van 11 is soms incontinent van ontlasting. Met deze onderbroeken heeft hij geen bruine vlekken meer in zijn broeken. Ook houd het redelijk luchtjes tegen. Hierdoor heeft hij veel meer zelfvertrouwen gekregen en hoeft hij zich geen zorgen te maken dat iemand het ziet. Hij durft nu zelfs op kamp! Bedankt hier voor

Precies wat ik nodig heb.

Omdat ik aan één oor volledig doof ben komt het voor dat ik ‘s-ochtend de wekker niet hoor. Met de trilfunctie op dit horloge word ik toch op tijd wakker. Het bandje is ook plat genoeg om er geen last van te hebben tijdens het slapen. Een uitkomst.

Pluspunten

Mooi materiaal. Snelle bezorging

Pluspunten

Pluspunten

Flexibel en komen afspraken na.

Geen.

Pluspunten

Super product

Geen

Pluspunten

Erg blij met mijn bestelling! Het pakketje kwam netjes op tijd aan. De UnderWunder die ik voor mijn zoontje had besteld heeft een goede kwaliteit en ziet eruit alsof het een normale boxer is waardoor mijn zoontje het met plezier draagt. Ik raad de UnderWunder zeker aan. Erg handig voor kinderen die soms kleine plasongelukjes hebben. Zo merken andere kinderen hier niks van zodat mijn zoontje hier zich geen zorgen over hoeft te maken.

Misschien een leuk idee om wat meer printjes/kleuren toe te voegen in de kinderlijn.

Mennonietenbuurt 29

1427 AX Amstelhoek