Mooie riemen, jammer dat de webshop stopt.

top en op tijd geleverd

netjes op tijd geleverd en een duidelijke website

Uitstekende kwaliteit

Goede prijsverhouding en snelle levering

Zeer goed.

Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Kordate en doeltreffende dienstverlening!

Carmen denkt mee met de klant, is service-gericht en doet haar best om het kwaliteitsniveau op topniveau te houden.

Een verrassend snelle levering!

Ik moest even wennen dat ik niet direct een orderbevestiging ontving, maar al snel kreeg ik bericht dat het pakket onderweg was. Maar ik had het artikel zaterdag besteld en kreeg ik het maandagmorgen al heel vroeg thuis bezorgd. Klasse!

Voldoende

Ik kreeg een stropdas met een "haal" erin thuisgestuurd. Vervolgens heb ik een nieuwe stropdas besteld. Helaas was de online voorraad nog niet bijgewerkt, dat betekende dat ik geen andere kon bestellen en wel had betaald. Dat moest vervolgens weer worden terugbetaald. Ik heb verschillende keren gebeld, maar er werd niet opgenomen en ik werd niet teruggebeld. Via de app werd wel gereageerd, op het tijdstip dat ik belde.

Beste Sjanie, vervelend dat je onze service als negatief hebt ervaren. In principe werken we zaterdags niet, om je toch van dienst te zijn reageerden we vanuit prive op zaterdag toch per whatsapp. We hebben je die zaterdag tevens een retourlabel per mail gestuurd zodat je de stropdas kosteloos kunt retourneren waarna we altijd binnen 3 werkdagen geld terugstorten. Mocht je dit label niet hebben ontvangen, laat het ons alsjeblieft weten per mail dan sturen we hem alsnog. We hebben service namelijk hoog in het vaandel staan! Hartelijke groet, Carmen

Snelle levering. Mooie produkten en uitstekende service

Prima product en service

De verzorgde en duidelijke website van dit bedrijf was de aanleiding dat ik een bestelling plaatste. Hierin werd ik niet teleurgesteld en zeer tevreden over de afhandeling

Zeer snelle verwerking, stijlvolle producten

Ook in het weekend is de order zeer snel verwerkt.

Exact hetzelfde als op de foto en dus een enorme goede match met zelfde kleur kostuum . Mooi geheel, stropdas, pochet en manchetknopen, voor de vader van de bruidegom.

Bestelling goed en snel geleverd

Keurig geregeld!

Prima service, een dikke tien

Matig

Een strop besteld, kreeg hem binnen met bruine vlek. Gelijk naar stomerij moeten brengen.

Beste Gerrit, wat vervelend om te lezen. En jammer dat u niet even contact met ons hebt gezocht. Dan hadden we de das kunnen ruilen. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Hartelijke groet, Carmen Wiggers Manchetknopenenmeer.nl

klantvriendelijk

Helaas was 1 van de bestelde items niet op voorraad. Maar we werden via een zeer vriendelijke mail daarvan op de hoogte gesteld en het werd uitermate goed.

Heel mooi set

Snelle levering en prachtige kwaliteit

Mooi produkten snelle levering.

Ik ben erg blij met mijn bestelling, levering was snel en goed & veilig verpakt. Top.

Snel geleverd, precies wat ik besteld had

👍🏻

Uitstekende kwaliteit product

Eigenlijk is alles naar tevredenheid gegaan.

Hele prettige website

Alles is makkelijk te vinden. Toen 1 artikel alsnog uitverkocht bleek, keurig mailtje gekregen met de vraag of ik geld terug wou of ander artikel. De ontvangen stropdas was precies zoals op de website. Nu even afwachten of teruggave van het retour gezonden artikel ook zo soepel gaat.

Uitstekende en persoonlijke service

De bestelling is vlot en correct verwerkt. De reactie op mijn opmerkingen was hartelijk en gemeend.

Kwaliteit, snel en probleemloos bezorgd

Snelle levering voor een goed prijs.

Overzichtelijke site, duidelijk, mooi assortiment.

Altijd een goede service

Macnhetknopenenmeer heeft een groot assortiment. Mooie itmes waaruit veel te kiezen valt. Al een paar keer een luxe stropdas set aangeschaft. Het materiaal is gewoon goed, mooi ingepakt en wordt altijd snel geleverd. Aanrader!!