Een webwinkel met gevalideerde supplementen van goede kwaliteit.

Hier vind je de middelen die door ortho-moleculaire therapeuten en artsen worden gebruikt. Wanneer ik een pakket binnen krijg met mijn bestelling heb ik niet dat gevoel dat ik toch weer eens belazerd zou kunnen zijn. Zoals bij vele webshops, opgezet als rijkmakerij. Bovendien wordt er stipt afgeleverd. Ik vind Vitacijn een geruststellende ontdekking. Met merken als Vitals en Vitakruid. En met veel kennis van de materie.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Stuur uit zorg de 5e dag een mail, krijg een snauwend antwoord terug.

Stuur uit zorg een Mail, Krijg een vreemd antwoord retour! Op donderdag ochtend een bestelling gedaan. Kreeg niet direct een bevestiging mail ,dit x.dacht komt wel later op de dag. Maandag kreeg ik een bevestiging mail. had toch even een mail gestuurd dat ik mij zorgen maakte, kreeg een snauwende mail terug. Dit had ik totaal niet verwacht. Vitacijn is / was altijd snel en correct. mijn reactie op de mail; trek mij en 2 andere klanten terug! Zo ga je niet met klanten/ mensen om.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Mooie website, scherpe prijzen, snelle levering

Mijn eerste bestelling bij Vitacijn is mij bijzonder goed bevallen. Via de website was de bestelling snel gemaakt en geleverd. Jammer dat PTTPost er deze keer een rommeltje van maakte, maar binnen twee dagen had ik de bestelling in huis.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Alles gekregen wat ik heb besteld, goed ingepakt en snelle levering

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

scherpe prijzen en snel in huis

Vitakruid supplementen waren voordelig en snel in huis

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

uitstekende service en snelle levering.

De bestelling is per post bezorgd. Omdat we niet thuis waren heeft de medewerker de bestelling bij de buren gebracht. Prima oplossing.

Verkeerd product geleverd

Snelle verzending, maar verkeerd product geleverd. Vitacijn direct gemaild, maar tot nu toe geen reactie. Graag ontvang ik een reactie op mijn maol en wordt het juiste product opgestuurd.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Geachte heer/mevrouw Dijkstra, Bedankt voor uw feedback. Onder uw naam kon ik helaas geen mail vinden met betrekking tot een bestelling. Mijn vraag is hierbij of u contact met ons op zou willen nemen, dit kan per mail naar [email protected] of telefonisch op 0516 523 421. Dan zullen wij zo spoedig mogelijk met u kijken naar een gepaste oplossing. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groeten, Erik van Vitacijn

supersnelle vlotte service voor zeer mooie prijs

enige grote minpunt dat jullie toch moeten opvolgen: leverancier postnl gooit zijn pakketjes van 1.5 m af gewoon op de grond naar de voordeur! geen respect voor jullie service en gelukkig niks breekbaar in het pakket

Alle producten naar behoren

Heel eenvoudige site om je producten te selecteren. Bovendien werd alles snel geleverd. Zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • N/A
  • N/A

Langzame bezorging

Donderdag besteld, woensdag er na pas in huis....

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Kathinka, Hartelijk dank voor uw feedback. In de bestelbevestiging staat dat wij een levertijd hanteren van uiterlijk 2-3 werkdagen. In uw geval zie ik op de track en trace code dat wij op de 2e werkdag na het plaatsen van de bestelling, uw zending hebben afgegeven aan PostNL. Normaliter wordt het pakket dan de volgende dag bezorgd bij de klant, echter kan het voorkomen dat er een extra dag nodig is om het pakket af te leveren door de enorme drukte die PostNL ervaart. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op, wel zijn we actief bezig met het kijken naar vervoerders met gunstigere levering om dit soort dingen te voorkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor verdere vragen of informatie. Met vriendelijke groeten, Erik van Vitacijn

levering is snel en correct product uitstekend

omegazyme is een uitstekend product .Ik neem het reeds geruime tijd voor verteringsklachten en flatulentie .Helpt prima

Netjes

Bestelling netjes optijd goed ingepakt tuinhuis ontvangen

Altijd goed, uitstekende klantenservice

Bestel mijn vitamines al jaren bij Vitacijn. Ruim en goed kwaliteitsassortiment, goede prijzen. Snel verzonden, nooit problemen. Groot pluspunt dat ze versturen via PostNL en niet met goedkopere 3erangs DHL waar ik altijd problemen mee heb. En die ene keer dat ik dan eens contact zoek met de klantenservice omdat ik een kortingscode ben vergeten in te vullen wordt je ook nog eens snel, vriendelijk en professioneel geholpen. Kortom, niets anders dan toppers daar. Helemaal niets op aan te merken.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Fijne communicatie en prettig bestellen

Na het bestellen van runder botten bouillon, bleek deze niet meer voldoende op voorraad te zijn. Als voorstel wordt de iets duurdere bio versie toegestuurd voor het reeds betaalde bedrag. Wordt erg op prijs gesteld. Zal zeker nogmaals bij Vitacijn bestellen.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Vlot besteld, snel geleverd.

Het bestelde product komt geheel overeen met foto en omschrijving op de site en blijkt heel effectief te sijn.

Duidelijk,correct

De uitleg over het product is duidelijk en correct.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Ze zijn zeer correct, en hulpvaardig wanneer je om raad vraagt

perfecte en snelle service

vitals supplementen zijn van zeer hoge kwaliteit en uitzonderlijk snel geleverd door Vitacijn,echt een topper

Goede service!

Goede service qua bezorging maar ook met telefonisch advies en prima prijzen!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Makkelijk besteld en snel geleverd

Vaak vind ik de supplementen die ik gebruik bij Vitacijn voor een redelijke prijs. Daarom zoek ik als eerste bij Vitacijn als ik iets nieuws wil proberen.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Minder sterren door vervoerder.

Ik neem het product te kort in om al te kunnen spreken dat het bevalt. Maar....neem aub een andere vervoerder. Uw pakje is meer dan een week onderweg. Het duurt al een paar dagen dat het pakje gezien is daar. Dan is er een hele dag mogelijk dat het komt om vervolgens ieder uur een nieuwe email te krijgen dat tijdstip opschuift of vervroegd word. En zo staan ze dan plots voor de deur. Dit schijnt ook op uw bedrijf af,mdit getreuzel.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste J. Oosterhout, We waarderen uw feedback en betreuren het ten zeerste dat u problemen ondervindt met de bezorging van uw pakket. We begrijpen de frustratie die wordt veroorzaakt door vertragingen en onvoorspelbare bezorgtijden, vooral in deze drukke periode rond de paasdagen. Onze oprechte excuses voor de ervaring die u heeft gehad met de verzending. Momenteel zijn we actief op zoek naar alternatieve vervoerders, gezien de onverwachtse lange levertijden die we met PostNL ondervinden. Als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om uw ervaring met ons te verbeteren en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u een betere service te bieden. Met vriendelijke groet, Erik van VitaCijn

Duidelijke site en snelle levering

Positief

goedkoop snel eenvoudig

snel besteld goedkoopst op internet en eenvoudig

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik bestel iets blijkt het niet leverbaar te zijn

Voorraad beheer is dus een zooitje

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Wiebe, Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de beschikbaarheid van het door u bestelde artikel. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om iets te bestellen en er vervolgens achter te komen dat het niet leverbaar is. We hebben ons best hebben gedaan om dit probleem aan te pakken. We hebben met u gecommuniceerd om een passende oplossing te vinden, maar begrijpen dat het voorraadbeheer in dit geval tekortschoot. We nemen uw feedback serieus en zullen ons voorraadbeheerproces herzien om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als er nog iets is waarmee we u kunnen helpen of als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er hier om u te helpen en streven ernaar om uw ervaring met ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Erik van Vitacijn

Trage verzending

Toen ik mijn product bestelde stond er op de site dat het dezelfde dag verstuurd zou worden en dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Dat was echter niet zo. Ik heb een aantal dagen op mijn product moeten wachten. Product zelf verder in orde. Tegen een scherpe prijs kunnen kopen. Daar ben ik wel tevreden over.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Kim, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat de verzending van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u langer hebt moeten wachten dan oorspronkelijk werd gecommuniceerd. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling op tijd te ontvangen, en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele verwarring die is ontstaan door de vertraging in de levering. Helaas maakt PostNL gebruik van een geschatte leveringsdatum die wordt doorgegeven bij het plaatsen van een bestelling op onze webshop, en wordt een specifiek leveringsmoment pas gecommuniceerd zodra uw pakket is in gescand en er een track en trace code beschikbaar is. We zijn ons bewust van de verwarring die dit kan veroorzaken en zijn actief op zoek naar alternatieve vervoerders om dit soort onduidelijkheden in de toekomst te voorkomen. Desalniettemin zijn we blij te horen dat u tevreden bent over het product zelf en dat u het tegen een scherpe prijs hebt kunnen kopen. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Als er verdere vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw feedback enorm en streven ernaar om uw ervaring met ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Erik van Vitacijn

Over Vitacijn

Vitacijn is 1 van de grootste webwinkels in voedingssupplementen in Nederland en Belgie. Vitacijn levert de A-merken die u normaal alleen bij therapeuten en de betere drogisterijen kunt krijgen.