Duidelijke site en snelle levering

Positief

goedkoop snel eenvoudig

snel besteld goedkoopst op internet en eenvoudig

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik bestel iets blijkt het niet leverbaar te zijn

Voorraad beheer is dus een zooitje

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Wiebe, Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de beschikbaarheid van het door u bestelde artikel. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om iets te bestellen en er vervolgens achter te komen dat het niet leverbaar is. We hebben ons best hebben gedaan om dit probleem aan te pakken. We hebben met u gecommuniceerd om een passende oplossing te vinden, maar begrijpen dat het voorraadbeheer in dit geval tekortschoot. We nemen uw feedback serieus en zullen ons voorraadbeheerproces herzien om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als er nog iets is waarmee we u kunnen helpen of als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er hier om u te helpen en streven ernaar om uw ervaring met ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Erik van Vitacijn

Trage verzending

Toen ik mijn product bestelde stond er op de site dat het dezelfde dag verstuurd zou worden en dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Dat was echter niet zo. Ik heb een aantal dagen op mijn product moeten wachten. Product zelf verder in orde. Tegen een scherpe prijs kunnen kopen. Daar ben ik wel tevreden over.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Kim, Dank u wel voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat de verzending van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u langer hebt moeten wachten dan oorspronkelijk werd gecommuniceerd. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling op tijd te ontvangen, en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele verwarring die is ontstaan door de vertraging in de levering. Helaas maakt PostNL gebruik van een geschatte leveringsdatum die wordt doorgegeven bij het plaatsen van een bestelling op onze webshop, en wordt een specifiek leveringsmoment pas gecommuniceerd zodra uw pakket is in gescand en er een track en trace code beschikbaar is. We zijn ons bewust van de verwarring die dit kan veroorzaken en zijn actief op zoek naar alternatieve vervoerders om dit soort onduidelijkheden in de toekomst te voorkomen. Desalniettemin zijn we blij te horen dat u tevreden bent over het product zelf en dat u het tegen een scherpe prijs hebt kunnen kopen. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Als er verdere vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw feedback enorm en streven ernaar om uw ervaring met ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Erik van Vitacijn

Snelle levering, alleen de houdbaarheid 1 product is wel erg kort

De houdbaarheid van 1 van de voedingssupplementen is maar 4 maanden.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Beste Scully, Dank u wel voor uw feedback. We vinden het spijtig om te horen dat u problemen heeft ondervonden met de houdbaarheid van één van onze voedingssupplementen. We hebben ons systeem nagekeken, maar konden geen bestelling vinden op uw naam. Het is mogelijk dat er een vergissing is opgetreden of dat uw bestelling onder een andere naam is geplaatst. Om dit probleem op te lossen en om meer informatie te krijgen over uw specifieke bestelling, zouden we u vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken via e-mail op [email protected] of telefonisch op 0516 - 52 34 21. We willen graag meer te weten komen over uw ervaring en helpen bij het vinden van een passende oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Erik van Vitacijn

Sterk afgeprijst, gratis verzending

Goede ervaring

Goed en duidelijk

Helder en overzichtelijke website

Service!!!

Zo snel geleverd, echt goed, bovendien kreeg ik de voordeel verpakking, ik ben er blij mee!!!

Betrouwbaar

Er zijn regelmatig mooie aanbiedingen waar ik dankbaar gebruik van maak

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Betrouwbaar komt zijn afspraken na

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Professioneel aanbod voor orthomoleculaire supplementen

Mijn indruk is dat men hier vakmensen heeft op orthomoleculair gebied.De prijzen zijn concurrerend te noemen, in een wereld die onder meer wordt gekenmerkt door amateurisme.

Snel en betrouwbaar.

Altijd snel bezorgd.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Vandaag besteld morgen in huis !

Super snel met extra korting.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Vlot besteld en geleverd!

Prima service.

een van de voordeligste

Heb nog niet veel ervaring zo voor de eerste maal maar de levering was vlot.

Goed en betrouwbaar

Veel keuzemogelijkheden, lage prijzen en duidelijke informatie. Levering duurde een beetje langer dan verwacht, maar het pakje arriveerde binnen 24 na verzending. Ook goed om te merken dat voor tabletten worden de hoeveelheden actieve stof gegeven volgens de maximale dosering. Dus als er staat 1-2 tabletten per dag,moet je er wel 2 neemen om de aangegeven hoeveelheden binnen te krijgen. Daarom lijken sommige producten goedkoper (die 60 tabletten gaan dan alleen 30 dagen mee).

Correcte, klantvriendelijke service

Ik heb elke keer een goede ervaring met Vitacijn. Er wordt snel gereageerd bij een vraag, ze zijn correct en klantvriendelijk.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Ze nemen de tijd voor je Snel geholpen en vriendelijk

• Zou u het product aanbevelen? Ja

snelle en vriendelijke respons op mails en snelle levering misschien het minimumbedrag lager zetten en ook gratis leveren in België....

gewelsdig

super snel

Correcte snelle levering

Heel tevreden

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Ruim assortiment en snel geleverd

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Prima service snelle levering En eerlijke prijs

Venekoterweg 42 8431 HH Oosterwolde

Over Vitacijn

Vitacijn is 1 van de grootste webwinkels in voedingssupplementen in Nederland en Belgie. Vitacijn levert de A-merken die u normaal alleen bij therapeuten en de betere drogisterijen kunt krijgen.