Fantastisch!

Een afspraak op zeer korte termijn, uitstekend advies en alle tijd om een beslissing te nemen. Zeer de moeite waard. Ga zo door!

Gewoonweg goed.

Kundige uitleg, vriendelijk personeel en goed advies.

Prima advies en service

Topper voldoet geheel aan verwachting. Deskundig advies en prima service bij levering thuis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op maat, op tijd en goed advies, kortom een aanrader

Prima geholpen met maatmatras voor caravan ( een zijnde met ronding) We konden erop wachten en ook molton en hoeslaken op maat gemaakt. Aanrader

vlotte verkoop, weinig service

Matras heel erg tevreden. De kussens in het geheel niet. Ik heb telefonisch contact opgenomen en kreeg Mevr. Kim Monique aan de telefoon, toen ik mijn ongenoegen over de kussens mededeelde en vroeg of er een niet tevreden, geld terug garantie gehanteerd werd, reageerde ze kortaf. Het kwam bij mij nogal brutaal over. Ik vond haar niet klantvriendelijk. Ik kreeg te horen dat ik door de Remake afdeling gebeld zou worden, en wel binnen 1 week. De aankoop is 17 mei gedaan, tot op heden heb ik niets meer gehoord.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Hans, Bedankt voor je review. Vervelend dat de kussens niet bevallen. Zoals telefonisch besproken kunnen we deze kussens niet retour nemen omdat het op maat gemaakt producten betreffen die reeds beslapen zijn en in de sale met 50% korting zijn aangeschaft. Dit hebben wij u medegedeeld. We hebben u aangeboden om het product kosteloos te vermaken, hier was geen interesse voor. We begrijpen dat u liever een ander antwoord hoorde, helaas kunnen we hier verder niets voor u in betekenen. Wij proberen al onze klanten zo respectvol mogelijk te woord te staan. Jammer dat u dit niet zo ervaren heeft. Mocht u toch nog gebruik willen maken van ons aanbod om de kussens aan te passen horen we het graag. Met vriendelijke groet, Kim Monique

Fantastisch product!

Ik heb lang getwijfeld maar de goede klantenservice heeft mij overtuigd om 2 nieuwe matrashoezen te bestellen in Tencel. Opvolging was uitstekend en nuttig, zeker bij het bepalen van de afmeting. De hoezen zijn perfect gemaakt en passen precies en mooi strak omheen de kern. Materiaal voelt heel prettig aan. Dit is precies wat ik verwachtte en ik ben dan ook heel tevreden met de aanschaf van dit geweldige product. Een echte aanrader als u nieuwe matrassen wil. Chemisch reinigen van bestaande hoezen kost bijna evenveel... dus voor de prijs hoeft u het niet te laten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Topmatras bij ESDH besteld. Direct antwoord en bericht dat heet matras afgeleverd zou worden. Op mijn vraag of we deze ook in Eindhoven konden afhalen kregen we direct antwoord dat dit mogelijk was incl. openingstijden en route-advies. Bij het afhalen werden we direct geholpen, topmatras werd in de caravan gelegd en gecontroleerd op afmeting. Met 2 flesjes water konden we tevreden en wel onze reis naar ons vakantie-adres vervolgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alle tijd en keurig advies.

Na afspraak op afgesproken tijdstip ontvangen met een kop koffie en moesten even plaatsnemen omdat adviseur nog even bezig was. Prima uiteraard, dat betekent dat hij alle tijd neemt voor zijn klanten, ook die voor je zijn. Enige kleine puntje van kritiek daarop zou zijn dat in de bevestigingsmail, na het maken van een afspraak, wordt vermeld dat punctualiteit wordt gewaardeerd, dat kan dan echter geen eenrichtingsverkeer zijn. Maar zonder flauw te zijn wordt dat snel vergeven doordat men uitermate vriendelijk en correct met je omgaat, daarbij, het waren hooguit 10 minuten. Vervolgens worden alle mogelijkheden goed besproken en toegelicht, ook de minpunten! Daarna kun je proefliggen, en het is geen probleem een matras van een eerdere proef ter vergelijking nog even opnieuw te proberen, of er 2 direct naar elkaar te leggen zodat je snel kan wisselen en vergelijken. En met alle maatregelen ter voorkoming van vervuiling etc. is dat toch best wel even werk, maar nogmaals; Geen enkel moment het idee gehad dat dit als belastend werd ervaren. Matras werd na de definitieve keuze direct gemaakt en konden we op wachten, terwijl er wederom frequent werd gevraagd of wij nog iets wilden drinken. In mijner dank en uur, konden we het resultaat, in camper geplaatst en wel, aanschouwen. Pas na goedkeuring wordt de betaling afgehandeld.

Compleet

Echt aan alles is gedacht. Heel gastvrij en luisteren goed naar wat je precies zoekt. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service en kwaliteit. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Uitstekende matras voor de caravan nu.

Goede ervaring

Goed advies en daarna snel, tot volle tevredenheid, een nieuw matras in onze caravan gemaakt.

Zijn netjes geholpen en goede uitleg over de verschillende matrassen

Zijn netjes geholpen en goede uitleg over de verschillende matrassen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en adequaat geholpen.

Goed en vriendelijk ontvangen en geholpen. Geadviseerd vanaf de bestaande situatie.

Snel, simpel en duidelijk

Afspraak gemaakt, wensen kenbaar gemaakt, advies gekregen, matras gekozen en binnen een uur gefabriceerd en klaar!

Goede voorlichting

Na afspraak gemaakt te hebben keurig ontvangen en onze wensen kenbaar gemaakt. Hierna werd via vragen en meting met computer de door ons gewenste matras geheel op maat gemaakt en binnen een week keurig thuis afgeleverd met prima uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbaar en een goed advies voor het juiste matras. Geweldig!

Aankomen met koffie, opmeten, goed advies en proef liggen, gelijk maken. En na enige tijd staan we weer buiten. Geweldig bedrijf en op onze vakantie naar Oostenrijk hebben we heerlijk geslapen op ons nieuwe matras.

subliem

alles klopt! efficiënt, deskundig, klantgericht, vriendelijk

Uitmuntende service

We hadden een afspraak om 13:00 uur. We kwamen van ver en waren dus iets te vroeg. We hoefden niet in de camper te lunchen. Dat kon gewoon binnen. Er werd voor borden en koffie gezorgd. Daarna uitgebreid de mogelijkheden en wensen doorgesproken. Uiteindelijk konden we tegen 16:00 uur weer wegrijden naar de (gratis) overnachtingscamping in Sint-Oedenrode.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst, goed advies en supersnelle levering. ( 1 uur op maat gemaakt ). Zeer tevreden over onze matrastopper.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk, klantgericht, vriendelijk personeel, goede uitleg, verstand v zaken Naar wij denken een goed product (maar dat moeten we nog ervaren)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professioneel en accuraat bedrijf. Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne ontvangst en goede begeleiding. Goed advies zonder dat er sprake was van opdringen. Snelle levering is ook een pre.

Hebben we niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Deskundig Meedenkend Het hele plaatje word bekeken Vriendelijk

Koffie was beroerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede vriendelijke klantenservice . Zowel telefonisch en mail snel antwoord.

Minder grote range bij bezorgtijd.

Over ESDH Slaapadviezen

Filter op Taal