Super voor elkaar! Goed ontvangen geadviseerd en ondanks de vervelende Corona tijd netjes gemaakt volgens afspraak! Zou het iedereen aanraden!

Perfecte service en super matrassen.

Na een telefonische bestelling, ik wist al wat ik wilde hebben vanwege een eerdere bestelling 2 jaar terug, kreeg ik te horen dat het nieuwe matras nog dezelfde dag gemaakt kon worden en de volgende dag geleverd kon worden. Zelf kon ik de volgende dag niet waardoor de levering een paar dagen werd opgeschoven. Al met al dus een heel goede service, snelle levering en prijs - kwaliteit is ook top. Eerlijk is eerlijk, je betaald iets meer dan gemiddeld, echter wel een super matras die op lengte, gewicht etc. is samengesteld. Bevalt het niet, kun je het matras zelfs aan laten passen. Kortom, top ! Zeker een aanrader.

Deze Vakmensen doen wat ze beloven ,en komen de afspraken ook echt na

Nieuwe matrassen besteld voor ons zeiljacht. Ze kwamen keurig inmeten aan boord bij ons in de jachthaven Medemblik Geheel duidelijke afspraken wat prijs en vorm betreft. Direct snelle levering en oude matrassen geheel gratis meegenomen. Belangrijk vonden wij dat er totaal geen druk werd uitgeoefend om ons tot aankoop over te halen..... Top hier kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aannemen!!! Ga zo door en veel succes!!!! Tevreden klant Jaap

Super service en heel fijn topdekmatras

Na het bezoeken van 'De Matrassenfabriek' ben ik echt zeer tevreden over hoe ze daar te werk gaan. Er wordt goed naar mijn wensen geluisterd en je mag zelfs proef liggen op verschillende soorten topdekmatrassen, zodat je een goede keuze kan maken in de winkel. Echt top service hier, ook heel vriendelijk personeel en weten er veel over te vertellen. Als ik nog een keer een matras ga kopen dan ga ik zeker weer terug naar 'De Matrassenfabriek'.

Heel fijn matras en goede service

Ik had een extra soft matras besteld voor mijn zoon, maar werd gebeld om mij te adviseren voor een iets steviger matras. Daar ben ik erg blij mee, want dit is zacht genoeg voor hem. Het matras werd bij levering ook naar boven gedragen, dus goede service!

Perfect bedrijf en een zeer goede servive.

Ik heb inmiddels 3 keer wat laten maken bij dit bedrijf waaronder matrassen voor de caravan en kussens voor de caravan. ik kan alleen maar zeggen SUPER.

Super service en geweldig matras

Een op maat gemaakte matras is echt een aanrader om hier te bestellen. Hun service is mega goed. Vriendelijk personeel. Onze eerst volgende matras die wij op maat moeten laten maken bestellen wij weer hier.

Een firma waar je als klant de volgende keer weer naar toe gaat.

Ik kan het in een woord samenvatten: KLASSE.

UItstekend advies en opvolging.

De geleverde materialen zijn van hoge kwaliteit, wij zijn dan ook zeer tevreden zijn.

Super service in een super tijd!

Volgens afspraak, geen verdoken kosten.

Supergoed advies en service

We waren opzoek naar nieuwe matrassen. We zochten naar flexibilteit en kwaliteit. Via het merk Pantera uitgekomen bij de Matrassenfabriek. Op basis van onze wensen en een ligscan een matras aangemeten gekregen voor een goede prijs. Daarna keurig aan huis de oude matrassen opgehaald en dezelfde dag de nieuwe matrassen afgeleverd. Super advies en service!

Vriendelijke geduldige kundige persoonlijke adviezen

Op afspraak kan je langs. Ze kijken en luisteren echt naar je. Horen ook dingen waar je zelf niet bij stil staat. Bijvoorbeeld dat de kinderen 9 vd 10 X bij ons in bed liggen. Is ook rekening mee gehouden dus.

Goed advies hartelijke ontvangst en komen afspraken na.

Het matras bevalt ons prima.

Geweldig, in één woord.

Gebeld, ik kon gelijk langskomen. Na de gastvrije ontvangst met een bakkie, een gesprek betr. de wensen en proefliggen, kreeg ik de vraag of ik er op wilde wachten. Na een half uur waren de topmatrassen klaar. Ik was perplex. Er kwam nog een wensje bij, en daar wordt voor gezorgd. Top.

Ze geven echt een compleet en heel persoonlijk advies

We werden heel vriendelijk ontvangen en Alex heeft uitgebreid de tijd genomen en goed geluisterd naar wat wij verwachtten van onze nieuwe matrassen. Dat vond ik heel fijn, omdat ik flinke rugproblemen heb. Na het uitproberen van diverse mogelijkheden hebben we 2 matrassen besteld, die de volgende dag al bezorgd werden! Wat een goede service! We slapen weer veel beter

Fijn dat er zo goed geluisterd wordt

Er wordt tijd en aandacht aan je besteed. Er wordt geluisterd en ze hebben kennis. Nu een fijne topper rijker en geen rug klachten meer.

Super geholpen!!

Veel kennis

Makkelijke site en goede afwikkeling en service

Makkelijke site. Goed product, duidelijke afspraken over levering,

Super vriendelijk en eerlijk advies

Fijne winkel. Heb een fijn matras specifiek gemaakt op mijn lichaam. Service en levering top.

Man een man, woord een woord

Ik belde voor de levertijd van nieuwe matrashoezen. Eigenlijk is dat minder dag 1 dag. Vandaag bestellen morgen in huis. En dart was dan ook zo, geweldige service en top kwaliteit.

Prima geholpen

Prima en vakkundig geholpen

Geweldige service en kwaliteit

Kwaliteit van de producten is zeer goed en personeel is behulpzaam en vakbekwaam. Super.

Uitmuntende service en aandacht voor de klant

Heel erg goed geholpen, niet alleen word het bed precies naar wens op maat gemaakt, maar krijg je nog water aangeboden voor in de tijd dat je moet wachten, word het matras nog in je auto geladen en printen ze zelfs de namen nog op de matraslabels. Ronduit geweldig, een voorbeeld voor andere bedrijven.

Professioneel, goed advies, in 1 uur geleverd

Alles klopt aan dit bedrijf!!

Top geholpen