Alle tijd en keurig advies.

Na afspraak op afgesproken tijdstip ontvangen met een kop koffie en moesten even plaatsnemen omdat adviseur nog even bezig was. Prima uiteraard, dat betekent dat hij alle tijd neemt voor zijn klanten, ook die voor je zijn. Enige kleine puntje van kritiek daarop zou zijn dat in de bevestigingsmail, na het maken van een afspraak, wordt vermeld dat punctualiteit wordt gewaardeerd, dat kan dan echter geen eenrichtingsverkeer zijn. Maar zonder flauw te zijn wordt dat snel vergeven doordat men uitermate vriendelijk en correct met je omgaat, daarbij, het waren hooguit 10 minuten. Vervolgens worden alle mogelijkheden goed besproken en toegelicht, ook de minpunten! Daarna kun je proefliggen, en het is geen probleem een matras van een eerdere proef ter vergelijking nog even opnieuw te proberen, of er 2 direct naar elkaar te leggen zodat je snel kan wisselen en vergelijken. En met alle maatregelen ter voorkoming van vervuiling etc. is dat toch best wel even werk, maar nogmaals; Geen enkel moment het idee gehad dat dit als belastend werd ervaren. Matras werd na de definitieve keuze direct gemaakt en konden we op wachten, terwijl er wederom frequent werd gevraagd of wij nog iets wilden drinken. In mijner dank en uur, konden we het resultaat, in camper geplaatst en wel, aanschouwen. Pas na goedkeuring wordt de betaling afgehandeld.

Compleet

Echt aan alles is gedacht. Heel gastvrij en luisteren goed naar wat je precies zoekt. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service en kwaliteit. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Uitstekende matras voor de caravan nu.

Goede ervaring

Goed advies en daarna snel, tot volle tevredenheid, een nieuw matras in onze caravan gemaakt.

Zijn netjes geholpen en goede uitleg over de verschillende matrassen

Zijn netjes geholpen en goede uitleg over de verschillende matrassen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en adequaat geholpen.

Goed en vriendelijk ontvangen en geholpen. Geadviseerd vanaf de bestaande situatie.

Snel, simpel en duidelijk

Afspraak gemaakt, wensen kenbaar gemaakt, advies gekregen, matras gekozen en binnen een uur gefabriceerd en klaar!

Goede voorlichting

Na afspraak gemaakt te hebben keurig ontvangen en onze wensen kenbaar gemaakt. Hierna werd via vragen en meting met computer de door ons gewenste matras geheel op maat gemaakt en binnen een week keurig thuis afgeleverd met prima uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbaar en een goed advies voor het juiste matras. Geweldig!

Aankomen met koffie, opmeten, goed advies en proef liggen, gelijk maken. En na enige tijd staan we weer buiten. Geweldig bedrijf en op onze vakantie naar Oostenrijk hebben we heerlijk geslapen op ons nieuwe matras.

subliem

alles klopt! efficiënt, deskundig, klantgericht, vriendelijk

Uitmuntende service

We hadden een afspraak om 13:00 uur. We kwamen van ver en waren dus iets te vroeg. We hoefden niet in de camper te lunchen. Dat kon gewoon binnen. Er werd voor borden en koffie gezorgd. Daarna uitgebreid de mogelijkheden en wensen doorgesproken. Uiteindelijk konden we tegen 16:00 uur weer wegrijden naar de (gratis) overnachtingscamping in Sint-Oedenrode.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst, goed advies en supersnelle levering. ( 1 uur op maat gemaakt ). Zeer tevreden over onze matrastopper.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk, klantgericht, vriendelijk personeel, goede uitleg, verstand v zaken Naar wij denken een goed product (maar dat moeten we nog ervaren)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professioneel en accuraat bedrijf. Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne ontvangst en goede begeleiding. Goed advies zonder dat er sprake was van opdringen. Snelle levering is ook een pre.

Hebben we niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Deskundig Meedenkend Het hele plaatje word bekeken Vriendelijk

Koffie was beroerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede vriendelijke klantenservice . Zowel telefonisch en mail snel antwoord.

Minder grote range bij bezorgtijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede uitleg en voorlichting, komen afspraken uitstekend na en het allerbelangrijkste het matras is geweldig !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte service! Niks meer aan toe te voegen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle 1 uurs service Prima voorlichting

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

super ontvangst ondanks dat we een half uur te vroeg waren, werden we meteen geholpen

transparanter zijn qua prijzen op de site, nu werden we toch wel verrast met een aanzienlijk hogere prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

klant is koning.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leveren enkel hoogwaardige kwaliteitsproducten aan de correcte prijs na duidelijke info, exacte prijsopgave en zelfs demo met proefliggen aan boord. Het opmeten verloopt snel en professioneel, de gratis levering en plaatsing onbegrijpelijk snel. Na veel vergelijken zijn wij ervan overtuigd de allerbeste keuze te hebben gemaakt voor al onze matrassen aan boord en thuis. Een veeleisende doch erg tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, duidelijk en klantvriendelijk. Top!

Over ESDH Slaapadviezen

Filter op Taal