Geweldig, in één woord.

Gebeld, ik kon gelijk langskomen. Na de gastvrije ontvangst met een bakkie, een gesprek betr. de wensen en proefliggen, kreeg ik de vraag of ik er op wilde wachten. Na een half uur waren de topmatrassen klaar. Ik was perplex. Er kwam nog een wensje bij, en daar wordt voor gezorgd. Top.

Ze geven echt een compleet en heel persoonlijk advies

We werden heel vriendelijk ontvangen en Alex heeft uitgebreid de tijd genomen en goed geluisterd naar wat wij verwachtten van onze nieuwe matrassen. Dat vond ik heel fijn, omdat ik flinke rugproblemen heb. Na het uitproberen van diverse mogelijkheden hebben we 2 matrassen besteld, die de volgende dag al bezorgd werden! Wat een goede service! We slapen weer veel beter

Fijn dat er zo goed geluisterd wordt

Er wordt tijd en aandacht aan je besteed. Er wordt geluisterd en ze hebben kennis. Nu een fijne topper rijker en geen rug klachten meer.

Super geholpen!!

Veel kennis

Makkelijke site en goede afwikkeling en service

Makkelijke site. Goed product, duidelijke afspraken over levering,

Super vriendelijk en eerlijk advies

Fijne winkel. Heb een fijn matras specifiek gemaakt op mijn lichaam. Service en levering top.

Man een man, woord een woord

Ik belde voor de levertijd van nieuwe matrashoezen. Eigenlijk is dat minder dag 1 dag. Vandaag bestellen morgen in huis. En dart was dan ook zo, geweldige service en top kwaliteit.

Prima geholpen

Prima en vakkundig geholpen

Geweldige service en kwaliteit

Kwaliteit van de producten is zeer goed en personeel is behulpzaam en vakbekwaam. Super.

Uitmuntende service en aandacht voor de klant

Heel erg goed geholpen, niet alleen word het bed precies naar wens op maat gemaakt, maar krijg je nog water aangeboden voor in de tijd dat je moet wachten, word het matras nog in je auto geladen en printen ze zelfs de namen nog op de matraslabels. Ronduit geweldig, een voorbeeld voor andere bedrijven.

Professioneel, goed advies, in 1 uur geleverd

Alles klopt aan dit bedrijf!!

Top geholpen

Rugklachten en nekklachten vrij in enkele dagen

Binnen 1 uur naar huis met een nieuw op maat gemaakt matras waarop na 1 nacht slapen al direct resultaat had, veel beter uitgerust! Het kussen mag niet vergeten worden, ligt perfect, Top!

matras ligt heerlijk

Helaas bevallen de kussens ons geen van tweeen ,We kunnen er niet op slapen

Erg goed en nemen ruim de tijd voor een goed advies.

Slapen goed, stijve rug s'morgens.

We slapen prima maar s'morgens hebben we allebei een stijven rug. Ik weet nog niet of we nog meer moeten wennen aan het matras.

Met onze camper naar Eindhoven gereden daar hebben we onze wensen kenbaar gemaakt en na verschillende matrassen geprobeerd te hebben zijn we tot een keuze gekomen. doordat onze bedden afwijken van lengte en vorm duurde het langer en hebben we besloten naar huis te rijden. Thuis aangekomen hebben we ook ons bed gemeten deze maten telefonisch doorgegeven en order geplaatst. De 3 matrassen zijn in dezelfde week thuis bezorgd, wat een service zeg "top". Wij zijn tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit, prima pasvorm

Een schitterende beleving

Wij waren op zoek naar een matras voor onze camper, en zijn bij ESDH uitgekomen. Zoiets moois hadden we nog nooit gezien. Het matras werd helemaal op ons slaappatroon gemaakt. Maakte niet uit hoe hard, zacht. dik of dun het kan daar allemaal. We zijn uitstekend geholpen, en is veel tijd gespendeerd om te meten, testen en uitproberen. We hebben een schitterend matras, en zijn uiterst tevreden.

Zeer tevreden naar aanleiding van mal uit camper

Helaas blijkt matras net iets te klein. Had iets groter gekund.

wel goed

is wel goed had wat anders verwacht toch aangenaam verast

Deskundig en vriendelijk personeel

Prima service. Ik raad deze zaak aan iedereen aan.

Vriendelijk en deskundig personeel. In een uur was mijn matras voor de camper precies op maat klaar.

Goede voorlichting, bekwaam personeel, vakwerk, supersnel, prijs top!

Huidige matras op boot had waterschade opgelopen door lekkend luik.Op internet naar oplossing gezocht en kwam op de site van De Matrassenfabriek Brabant. Telefonisch contact gezocht, uitgelegd dat matras niet de traditionele vorm had vanwege bootmodel of het mogelijk was om hier nieuwe tijk voor te maken. Werd erg vriendelijk geholpen en kreeg op al mijn vragen antwoord. Heb maten en vorm van matras per email doorgestuurd en per omgaande per email een duidelijke en prijs technisch een keurige offerte thuis gestuurd gekregen. Ik ben per email akkoord gegaan met offerte en werd volgende dag gebeld en kreeg uitleg hoe vervanging van tijk ingepland kon worden. Besloten werd dat ik matras zou aanleveren in Son en Breugel en dag en tijdstip vastgelegd. Afstand woonplaats en Son en Breugel 200 km. Afspraak was om 10 uur en vanwege verkeersdrukte bijtijds vertrokken. Kwam meer dan een half uur te vroeg aan, maar dat was geen probleem. Werden hartelijk ontvangen met een verdiende Brabantse koffie na lange reis en de oude matras werd meteen uit de auto gehaald en naar Atelier gebracht. Een zeer vriendelijke medewerker legde uit wat de mogelijkheden waren betreffende opbouw en staat van oude matras t.a.v oude tijk wel of niet verwijderen en tijd die daarmee gemoeid was. Uitslag kwam vrijwel direct na inspectie, was geen probleem en als we nog even rond wilden kijken in de buurt dan zouden we met een uurtje telefoontje krijgen om matras op te halen! In directe nabijheid van dematrassenfabriek zit een vestiging van Ikea en besloten daar even een ontbijtje te halen na lange rit. We hadden de laatste hap nog niet binnen of de telefoon ging met de mededeling dat matras klaar was!!! Terug gereden naar fabriek en daar werd direct de matras met een prachtig uitziende nieuwe tijk, keurig verpakt in de auto gelegd. Hulde voor de medewerkers, de goede informatie, de Brabantse gastvrijheid en vriendelijkheid en boven alles de verbluffende snelheid waarmee de klus geklaard werd !

Uitstekende service en snel geleverd

Heel goed geholpen en geadviseerd. Snelle levering. Kortom heel erg tevreden!