Een firma waar je als klant de volgende keer weer naar toe gaat.

Ik kan het in een woord samenvatten: KLASSE.

UItstekend advies en opvolging.

De geleverde materialen zijn van hoge kwaliteit, wij zijn dan ook zeer tevreden zijn.

Super service in een super tijd!

Volgens afspraak, geen verdoken kosten.

Supergoed advies en service

We waren opzoek naar nieuwe matrassen. We zochten naar flexibilteit en kwaliteit. Via het merk Pantera uitgekomen bij de Matrassenfabriek. Op basis van onze wensen en een ligscan een matras aangemeten gekregen voor een goede prijs. Daarna keurig aan huis de oude matrassen opgehaald en dezelfde dag de nieuwe matrassen afgeleverd. Super advies en service!

Vriendelijke geduldige kundige persoonlijke adviezen

Op afspraak kan je langs. Ze kijken en luisteren echt naar je. Horen ook dingen waar je zelf niet bij stil staat. Bijvoorbeeld dat de kinderen 9 vd 10 X bij ons in bed liggen. Is ook rekening mee gehouden dus.

Goed advies hartelijke ontvangst en komen afspraken na.

Het matras bevalt ons prima.

Geweldig, in één woord.

Gebeld, ik kon gelijk langskomen. Na de gastvrije ontvangst met een bakkie, een gesprek betr. de wensen en proefliggen, kreeg ik de vraag of ik er op wilde wachten. Na een half uur waren de topmatrassen klaar. Ik was perplex. Er kwam nog een wensje bij, en daar wordt voor gezorgd. Top.

Ze geven echt een compleet en heel persoonlijk advies

We werden heel vriendelijk ontvangen en Alex heeft uitgebreid de tijd genomen en goed geluisterd naar wat wij verwachtten van onze nieuwe matrassen. Dat vond ik heel fijn, omdat ik flinke rugproblemen heb. Na het uitproberen van diverse mogelijkheden hebben we 2 matrassen besteld, die de volgende dag al bezorgd werden! Wat een goede service! We slapen weer veel beter

Fijn dat er zo goed geluisterd wordt

Er wordt tijd en aandacht aan je besteed. Er wordt geluisterd en ze hebben kennis. Nu een fijne topper rijker en geen rug klachten meer.

Super geholpen!!

Veel kennis

Makkelijke site en goede afwikkeling en service

Makkelijke site. Goed product, duidelijke afspraken over levering,

Super vriendelijk en eerlijk advies

Fijne winkel. Heb een fijn matras specifiek gemaakt op mijn lichaam. Service en levering top.

Man een man, woord een woord

Ik belde voor de levertijd van nieuwe matrashoezen. Eigenlijk is dat minder dag 1 dag. Vandaag bestellen morgen in huis. En dart was dan ook zo, geweldige service en top kwaliteit.

Prima geholpen

Prima en vakkundig geholpen

Geweldige service en kwaliteit

Kwaliteit van de producten is zeer goed en personeel is behulpzaam en vakbekwaam. Super.

Uitmuntende service en aandacht voor de klant

Heel erg goed geholpen, niet alleen word het bed precies naar wens op maat gemaakt, maar krijg je nog water aangeboden voor in de tijd dat je moet wachten, word het matras nog in je auto geladen en printen ze zelfs de namen nog op de matraslabels. Ronduit geweldig, een voorbeeld voor andere bedrijven.

Professioneel, goed advies, in 1 uur geleverd

Alles klopt aan dit bedrijf!!

Top geholpen

Rugklachten en nekklachten vrij in enkele dagen

Binnen 1 uur naar huis met een nieuw op maat gemaakt matras waarop na 1 nacht slapen al direct resultaat had, veel beter uitgerust! Het kussen mag niet vergeten worden, ligt perfect, Top!

matras ligt heerlijk

Helaas bevallen de kussens ons geen van tweeen ,We kunnen er niet op slapen

Erg goed en nemen ruim de tijd voor een goed advies.

Slapen goed, stijve rug s'morgens.

We slapen prima maar s'morgens hebben we allebei een stijven rug. Ik weet nog niet of we nog meer moeten wennen aan het matras.

Met onze camper naar Eindhoven gereden daar hebben we onze wensen kenbaar gemaakt en na verschillende matrassen geprobeerd te hebben zijn we tot een keuze gekomen. doordat onze bedden afwijken van lengte en vorm duurde het langer en hebben we besloten naar huis te rijden. Thuis aangekomen hebben we ook ons bed gemeten deze maten telefonisch doorgegeven en order geplaatst. De 3 matrassen zijn in dezelfde week thuis bezorgd, wat een service zeg "top". Wij zijn tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit, prima pasvorm

Een schitterende beleving

Wij waren op zoek naar een matras voor onze camper, en zijn bij ESDH uitgekomen. Zoiets moois hadden we nog nooit gezien. Het matras werd helemaal op ons slaappatroon gemaakt. Maakte niet uit hoe hard, zacht. dik of dun het kan daar allemaal. We zijn uitstekend geholpen, en is veel tijd gespendeerd om te meten, testen en uitproberen. We hebben een schitterend matras, en zijn uiterst tevreden.