vriendelijke, verstand van zaken

vriendelijk, klant gericht en verstand van hun producten. een aanrader!!

Geweldig en zeer kundig advies

Deskundige mensen die adviseren en het product maken.

Vriendelijk, professioneel en klantgericht

De afspraak werd goed ingepland, De ontvangst was hartelijk en zakelijk, De producten (toppermatras en hoofdkussens) werden, zoals aangegeven, in een kort tijdsbestek gemaakt. De nazorg was service gericht. Wij zijn heel tevreden over dit bedrijf.

Prima service !

We werden heel netjes ontvangen en geholpen en er werd alle tijd genomen om voor ons de juiste topdek matras te vinden. Het past uiteindelijk perfect in onze buscamper ! En het allerbelangrijkste: we hebben er al heerlijk op geslapen !

Goed en snel

Vriendelijk en deskundig geholpen, helemaal tevreden

Vriendelijke, geduldige verkoop met uitstekend resultaat.

Wij hebben een matras laten maken met allerlei afwijkende hoekjes tbv een buscamper. Het resultaat is vakwerk. Wij stonden met de camper een paar uurtjes voor de deur en werden voorzien van koffie en water.

Super service, goed product.

Super Service, goed product

Uitstekend geholpen, top service!

Een matras aangemeten voor de Camper, snelle service en top kwaliteit. Ze nemen de tijd voor je.

Heel vriendelijk

Wij zijn keurig geholpen en hebben goede adviezen gehad. Matras was op tijd klaar. De bijbestelde lakens en molton waren 2 dagen later binnen en paste perfect.

Snel en deskundig

Zeer snelle meting en levering. Fijne matrassen.

Goede communicatie, ontvangst en service. Prima product.

We werden goed ontvangen en geadviseerd voor ons caravanmatras. Het bedrif straalt deskundigheid uit. Alle mensen,, ook de productiemedewerkers zijn vriendelijk en netjes. Afspraken zijn goed nagekomen. Het product voldoet nu helemaal naar verwachting. Kortom, we bevelen dit bedrijf van harte aan.

Afspraak gemaakt, vlotte en zeer correcte benadering aan de telefoon en op de dag zelf duidelijke uitleg en vriendelijke personeelsleden. Concept van meten, maken terwijl je wacht is echt super goed.

Geweldig snel en klantvriendelijk

Voor onze caravan waren we op zoek naar nieuw matras of topdek. Super advies, uitgebreid testen van mogelijkheden. En dan een uur later met een nieuw matras naar huis! "Wilt u nog wat drinken voor onderweg?" Super!!

Fijn matras in korte tijd ingemeten

We hebben een matras laten maken voor onze camper. Een ingewikkelde vorm, maar geen moeite voor de mensen van Seminautic. In eerste instantie kon het niet gemaakt worden op de middag dat wij er waren, maar alle zeilen werden bijgezet en 1,5 uur later reden wij incl matras naar onze bestemming. Bedankt voor de goede service!

Klantgericht, no nonsens en kwaliteit!

Ik ben uitstekend geholpen, geen opdringerige adviezen en slaap heerlijk op de nieuwe matras in mijn camper

Zie boven

Fantastisch!

Een afspraak op zeer korte termijn, uitstekend advies en alle tijd om een beslissing te nemen. Zeer de moeite waard. Ga zo door!

Gewoonweg goed.

Kundige uitleg, vriendelijk personeel en goed advies.

Prima advies en service

Topper voldoet geheel aan verwachting. Deskundig advies en prima service bij levering thuis

Op maat, op tijd en goed advies, kortom een aanrader

Prima geholpen met maatmatras voor caravan ( een zijnde met ronding) We konden erop wachten en ook molton en hoeslaken op maat gemaakt. Aanrader

vlotte verkoop, weinig service

Matras heel erg tevreden. De kussens in het geheel niet. Ik heb telefonisch contact opgenomen en kreeg Mevr. Kim Monique aan de telefoon, toen ik mijn ongenoegen over de kussens mededeelde en vroeg of er een niet tevreden, geld terug garantie gehanteerd werd, reageerde ze kortaf. Het kwam bij mij nogal brutaal over. Ik vond haar niet klantvriendelijk. Ik kreeg te horen dat ik door de Remake afdeling gebeld zou worden, en wel binnen 1 week. De aankoop is 17 mei gedaan, tot op heden heb ik niets meer gehoord.

Beste Hans, Bedankt voor je review. Vervelend dat de kussens niet bevallen. Zoals telefonisch besproken kunnen we deze kussens niet retour nemen omdat het op maat gemaakt producten betreffen die reeds beslapen zijn en in de sale met 50% korting zijn aangeschaft. Dit hebben wij u medegedeeld. We hebben u aangeboden om het product kosteloos te vermaken, hier was geen interesse voor. We begrijpen dat u liever een ander antwoord hoorde, helaas kunnen we hier verder niets voor u in betekenen. Wij proberen al onze klanten zo respectvol mogelijk te woord te staan. Jammer dat u dit niet zo ervaren heeft. Mocht u toch nog gebruik willen maken van ons aanbod om de kussens aan te passen horen we het graag. Met vriendelijke groet, Kim Monique

Fantastisch product!

Ik heb lang getwijfeld maar de goede klantenservice heeft mij overtuigd om 2 nieuwe matrashoezen te bestellen in Tencel. Opvolging was uitstekend en nuttig, zeker bij het bepalen van de afmeting. De hoezen zijn perfect gemaakt en passen precies en mooi strak omheen de kern. Materiaal voelt heel prettig aan. Dit is precies wat ik verwachtte en ik ben dan ook heel tevreden met de aanschaf van dit geweldige product. Een echte aanrader als u nieuwe matrassen wil. Chemisch reinigen van bestaande hoezen kost bijna evenveel... dus voor de prijs hoeft u het niet te laten.

Goede service en snelle levering

Topmatras bij ESDH besteld. Direct antwoord en bericht dat heet matras afgeleverd zou worden. Op mijn vraag of we deze ook in Eindhoven konden afhalen kregen we direct antwoord dat dit mogelijk was incl. openingstijden en route-advies. Bij het afhalen werden we direct geholpen, topmatras werd in de caravan gelegd en gecontroleerd op afmeting. Met 2 flesjes water konden we tevreden en wel onze reis naar ons vakantie-adres vervolgen.

Alle tijd en keurig advies.

Na afspraak op afgesproken tijdstip ontvangen met een kop koffie en moesten even plaatsnemen omdat adviseur nog even bezig was. Prima uiteraard, dat betekent dat hij alle tijd neemt voor zijn klanten, ook die voor je zijn. Enige kleine puntje van kritiek daarop zou zijn dat in de bevestigingsmail, na het maken van een afspraak, wordt vermeld dat punctualiteit wordt gewaardeerd, dat kan dan echter geen eenrichtingsverkeer zijn. Maar zonder flauw te zijn wordt dat snel vergeven doordat men uitermate vriendelijk en correct met je omgaat, daarbij, het waren hooguit 10 minuten. Vervolgens worden alle mogelijkheden goed besproken en toegelicht, ook de minpunten! Daarna kun je proefliggen, en het is geen probleem een matras van een eerdere proef ter vergelijking nog even opnieuw te proberen, of er 2 direct naar elkaar te leggen zodat je snel kan wisselen en vergelijken. En met alle maatregelen ter voorkoming van vervuiling etc. is dat toch best wel even werk, maar nogmaals; Geen enkel moment het idee gehad dat dit als belastend werd ervaren. Matras werd na de definitieve keuze direct gemaakt en konden we op wachten, terwijl er wederom frequent werd gevraagd of wij nog iets wilden drinken. In mijner dank en uur, konden we het resultaat, in camper geplaatst en wel, aanschouwen. Pas na goedkeuring wordt de betaling afgehandeld.

Compleet

Echt aan alles is gedacht. Heel gastvrij en luisteren goed naar wat je precies zoekt. Een aanrader!

Over ESDH Slaapadviezen