Zeer tevreden naar aanleiding van mal uit camper

Helaas blijkt matras net iets te klein. Had iets groter gekund.

wel goed

is wel goed had wat anders verwacht toch aangenaam verast

Deskundig en vriendelijk personeel

Prima service. Ik raad deze zaak aan iedereen aan.

Vriendelijk en deskundig personeel. In een uur was mijn matras voor de camper precies op maat klaar.

Goede voorlichting, bekwaam personeel, vakwerk, supersnel, prijs top!

Huidige matras op boot had waterschade opgelopen door lekkend luik.Op internet naar oplossing gezocht en kwam op de site van De Matrassenfabriek Brabant. Telefonisch contact gezocht, uitgelegd dat matras niet de traditionele vorm had vanwege bootmodel of het mogelijk was om hier nieuwe tijk voor te maken. Werd erg vriendelijk geholpen en kreeg op al mijn vragen antwoord. Heb maten en vorm van matras per email doorgestuurd en per omgaande per email een duidelijke en prijs technisch een keurige offerte thuis gestuurd gekregen. Ik ben per email akkoord gegaan met offerte en werd volgende dag gebeld en kreeg uitleg hoe vervanging van tijk ingepland kon worden. Besloten werd dat ik matras zou aanleveren in Son en Breugel en dag en tijdstip vastgelegd. Afstand woonplaats en Son en Breugel 200 km. Afspraak was om 10 uur en vanwege verkeersdrukte bijtijds vertrokken. Kwam meer dan een half uur te vroeg aan, maar dat was geen probleem. Werden hartelijk ontvangen met een verdiende Brabantse koffie na lange reis en de oude matras werd meteen uit de auto gehaald en naar Atelier gebracht. Een zeer vriendelijke medewerker legde uit wat de mogelijkheden waren betreffende opbouw en staat van oude matras t.a.v oude tijk wel of niet verwijderen en tijd die daarmee gemoeid was. Uitslag kwam vrijwel direct na inspectie, was geen probleem en als we nog even rond wilden kijken in de buurt dan zouden we met een uurtje telefoontje krijgen om matras op te halen! In directe nabijheid van dematrassenfabriek zit een vestiging van Ikea en besloten daar even een ontbijtje te halen na lange rit. We hadden de laatste hap nog niet binnen of de telefoon ging met de mededeling dat matras klaar was!!! Terug gereden naar fabriek en daar werd direct de matras met een prachtig uitziende nieuwe tijk, keurig verpakt in de auto gelegd. Hulde voor de medewerkers, de goede informatie, de Brabantse gastvrijheid en vriendelijkheid en boven alles de verbluffende snelheid waarmee de klus geklaard werd !

Uitstekende service en snel geleverd

Heel goed geholpen en geadviseerd. Snelle levering. Kortom heel erg tevreden!

vriendelijke, verstand van zaken

vriendelijk, klant gericht en verstand van hun producten. een aanrader!!

Geweldig en zeer kundig advies

Deskundige mensen die adviseren en het product maken.

Vriendelijk, professioneel en klantgericht

De afspraak werd goed ingepland, De ontvangst was hartelijk en zakelijk, De producten (toppermatras en hoofdkussens) werden, zoals aangegeven, in een kort tijdsbestek gemaakt. De nazorg was service gericht. Wij zijn heel tevreden over dit bedrijf.

Prima service !

We werden heel netjes ontvangen en geholpen en er werd alle tijd genomen om voor ons de juiste topdek matras te vinden. Het past uiteindelijk perfect in onze buscamper ! En het allerbelangrijkste: we hebben er al heerlijk op geslapen !

Goed en snel

Vriendelijk en deskundig geholpen, helemaal tevreden

Vriendelijke, geduldige verkoop met uitstekend resultaat.

Wij hebben een matras laten maken met allerlei afwijkende hoekjes tbv een buscamper. Het resultaat is vakwerk. Wij stonden met de camper een paar uurtjes voor de deur en werden voorzien van koffie en water.

Super service, goed product.

Super Service, goed product

Uitstekend geholpen, top service!

Een matras aangemeten voor de Camper, snelle service en top kwaliteit. Ze nemen de tijd voor je.

Heel vriendelijk

Wij zijn keurig geholpen en hebben goede adviezen gehad. Matras was op tijd klaar. De bijbestelde lakens en molton waren 2 dagen later binnen en paste perfect.

Snel en deskundig

Zeer snelle meting en levering. Fijne matrassen.

Goede communicatie, ontvangst en service. Prima product.

We werden goed ontvangen en geadviseerd voor ons caravanmatras. Het bedrif straalt deskundigheid uit. Alle mensen,, ook de productiemedewerkers zijn vriendelijk en netjes. Afspraken zijn goed nagekomen. Het product voldoet nu helemaal naar verwachting. Kortom, we bevelen dit bedrijf van harte aan.

Afspraak gemaakt, vlotte en zeer correcte benadering aan de telefoon en op de dag zelf duidelijke uitleg en vriendelijke personeelsleden. Concept van meten, maken terwijl je wacht is echt super goed.

Geweldig snel en klantvriendelijk

Voor onze caravan waren we op zoek naar nieuw matras of topdek. Super advies, uitgebreid testen van mogelijkheden. En dan een uur later met een nieuw matras naar huis! "Wilt u nog wat drinken voor onderweg?" Super!!

Fijn matras in korte tijd ingemeten

We hebben een matras laten maken voor onze camper. Een ingewikkelde vorm, maar geen moeite voor de mensen van Seminautic. In eerste instantie kon het niet gemaakt worden op de middag dat wij er waren, maar alle zeilen werden bijgezet en 1,5 uur later reden wij incl matras naar onze bestemming. Bedankt voor de goede service!

Klantgericht, no nonsens en kwaliteit!

Ik ben uitstekend geholpen, geen opdringerige adviezen en slaap heerlijk op de nieuwe matras in mijn camper

Zie boven

Fantastisch!

Een afspraak op zeer korte termijn, uitstekend advies en alle tijd om een beslissing te nemen. Zeer de moeite waard. Ga zo door!

Gewoonweg goed.

Kundige uitleg, vriendelijk personeel en goed advies.

Prima advies en service

Topper voldoet geheel aan verwachting. Deskundig advies en prima service bij levering thuis