Uitmuntende service en aandacht voor de klant

Heel erg goed geholpen, niet alleen word het bed precies naar wens op maat gemaakt, maar krijg je nog water aangeboden voor in de tijd dat je moet wachten, word het matras nog in je auto geladen en printen ze zelfs de namen nog op de matraslabels. Ronduit geweldig, een voorbeeld voor andere bedrijven.

Professioneel, goed advies, in 1 uur geleverd

Alles klopt aan dit bedrijf!!

Top geholpen

matras ligt heerlijk

Helaas bevallen de kussens ons geen van tweeen ,We kunnen er niet op slapen

Erg goed en nemen ruim de tijd voor een goed advies.

Slapen goed, stijve rug s'morgens.

We slapen prima maar s'morgens hebben we allebei een stijven rug. Ik weet nog niet of we nog meer moeten wennen aan het matras.

Met onze camper naar Eindhoven gereden daar hebben we onze wensen kenbaar gemaakt en na verschillende matrassen geprobeerd te hebben zijn we tot een keuze gekomen. doordat onze bedden afwijken van lengte en vorm duurde het langer en hebben we besloten naar huis te rijden. Thuis aangekomen hebben we ook ons bed gemeten deze maten telefonisch doorgegeven en order geplaatst. De 3 matrassen zijn in dezelfde week thuis bezorgd, wat een service zeg "top". Wij zijn tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit, prima pasvorm

Een schitterende beleving

Wij waren op zoek naar een matras voor onze camper, en zijn bij ESDH uitgekomen. Zoiets moois hadden we nog nooit gezien. Het matras werd helemaal op ons slaappatroon gemaakt. Maakte niet uit hoe hard, zacht. dik of dun het kan daar allemaal. We zijn uitstekend geholpen, en is veel tijd gespendeerd om te meten, testen en uitproberen. We hebben een schitterend matras, en zijn uiterst tevreden.

Zeer tevreden naar aanleiding van mal uit camper

Helaas blijkt matras net iets te klein. Had iets groter gekund.

wel goed

is wel goed had wat anders verwacht toch aangenaam verast

Deskundig en vriendelijk personeel

Prima service. Ik raad deze zaak aan iedereen aan.

Vriendelijk en deskundig personeel. In een uur was mijn matras voor de camper precies op maat klaar.

Goede voorlichting, bekwaam personeel, vakwerk, supersnel, prijs top!

Huidige matras op boot had waterschade opgelopen door lekkend luik.Op internet naar oplossing gezocht en kwam op de site van De Matrassenfabriek Brabant. Telefonisch contact gezocht, uitgelegd dat matras niet de traditionele vorm had vanwege bootmodel of het mogelijk was om hier nieuwe tijk voor te maken. Werd erg vriendelijk geholpen en kreeg op al mijn vragen antwoord. Heb maten en vorm van matras per email doorgestuurd en per omgaande per email een duidelijke en prijs technisch een keurige offerte thuis gestuurd gekregen. Ik ben per email akkoord gegaan met offerte en werd volgende dag gebeld en kreeg uitleg hoe vervanging van tijk ingepland kon worden. Besloten werd dat ik matras zou aanleveren in Son en Breugel en dag en tijdstip vastgelegd. Afstand woonplaats en Son en Breugel 200 km. Afspraak was om 10 uur en vanwege verkeersdrukte bijtijds vertrokken. Kwam meer dan een half uur te vroeg aan, maar dat was geen probleem. Werden hartelijk ontvangen met een verdiende Brabantse koffie na lange reis en de oude matras werd meteen uit de auto gehaald en naar Atelier gebracht. Een zeer vriendelijke medewerker legde uit wat de mogelijkheden waren betreffende opbouw en staat van oude matras t.a.v oude tijk wel of niet verwijderen en tijd die daarmee gemoeid was. Uitslag kwam vrijwel direct na inspectie, was geen probleem en als we nog even rond wilden kijken in de buurt dan zouden we met een uurtje telefoontje krijgen om matras op te halen! In directe nabijheid van dematrassenfabriek zit een vestiging van Ikea en besloten daar even een ontbijtje te halen na lange rit. We hadden de laatste hap nog niet binnen of de telefoon ging met de mededeling dat matras klaar was!!! Terug gereden naar fabriek en daar werd direct de matras met een prachtig uitziende nieuwe tijk, keurig verpakt in de auto gelegd. Hulde voor de medewerkers, de goede informatie, de Brabantse gastvrijheid en vriendelijkheid en boven alles de verbluffende snelheid waarmee de klus geklaard werd !

Uitstekende service en snel geleverd

Heel goed geholpen en geadviseerd. Snelle levering. Kortom heel erg tevreden!

vriendelijke, verstand van zaken

vriendelijk, klant gericht en verstand van hun producten. een aanrader!!

Geweldig en zeer kundig advies

Deskundige mensen die adviseren en het product maken.

Vriendelijk, professioneel en klantgericht

De afspraak werd goed ingepland, De ontvangst was hartelijk en zakelijk, De producten (toppermatras en hoofdkussens) werden, zoals aangegeven, in een kort tijdsbestek gemaakt. De nazorg was service gericht. Wij zijn heel tevreden over dit bedrijf.

Prima service !

We werden heel netjes ontvangen en geholpen en er werd alle tijd genomen om voor ons de juiste topdek matras te vinden. Het past uiteindelijk perfect in onze buscamper ! En het allerbelangrijkste: we hebben er al heerlijk op geslapen !

Goed en snel

Vriendelijk en deskundig geholpen, helemaal tevreden

Vriendelijke, geduldige verkoop met uitstekend resultaat.

Wij hebben een matras laten maken met allerlei afwijkende hoekjes tbv een buscamper. Het resultaat is vakwerk. Wij stonden met de camper een paar uurtjes voor de deur en werden voorzien van koffie en water.

Super service, goed product.

Super Service, goed product

Uitstekend geholpen, top service!

Een matras aangemeten voor de Camper, snelle service en top kwaliteit. Ze nemen de tijd voor je.

Heel vriendelijk

Wij zijn keurig geholpen en hebben goede adviezen gehad. Matras was op tijd klaar. De bijbestelde lakens en molton waren 2 dagen later binnen en paste perfect.

Snel en deskundig

Zeer snelle meting en levering. Fijne matrassen.